Za drogo? Ustaw alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Promocje dnia – 16.05.2012 – Adrian Mole, marketing mobilny

Adrian Mole. Szczere wyznania – (12,90 zł w Virtualo; EPUB + MOBI) – trzecia część przygód Adriana Mole, który czytelnicy Biblionetki ocenili na 4,09 / 6.

I pomyśleć, że jeszcze niedawno Adrian pisał wiersze o tuńczykach! Teraz wydoroślał i wszystko się zmieniło: nie jest już nieopierzonym, lekceważonym poetą – jest dorosłym, lekceważonym poetą. Nie porzucił mimo to życia intelektualisty; wciąż patrzy z pogardą na ludzi o niskich czołach, mówi o sobie „nihilistyczny egzystencjalista” i nosi jedną skarpetkę białą – na znak swej wewnętrznej czystości, drugą zaś czarną – jako symbol zła, które w nim drzemie. Praca nie zaspokaja jego ambicji, a rodzina tradycyjnie przyprawia o depresję: matka romansuje z podejrzanym młodzieńcem i odgraża się, że ucieknie za nim do Amazonii, siostrzyczka kocha psa bardziej niż brata. Do tego wszystkiego Pandora ponownie wystawia jego miłość na próbę. To nie tak Adrian wyobrażał sobie dorosłość, ale teraz przynajmniej może otwarcie mówić o tym, co go najbardziej interesuje, czyli rzecz jasna, o seksie. Trzecia część dziennika Adriana Mole’a nie traci nic z brawury i dosadności poprzednich, zyskuje za to na ostrości satyry i głębi obserwacji społecznych.

Marketing mobilny. (20,93 zł w eBookpoint; EPUB + MOBI + PDF) – przegląd różnych przypadków marketingu mobilnego, rozumianego jako wykorzystanie telefonów komórkowych w marketingu.

Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności — precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.

Inne promocje:

Nie chcesz przegapić promocji dnia?

http://www.publio.pl/kora-kora-kamil-sipowicz,p49506.html

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Promocje dnia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

38 odpowiedzi na „Promocje dnia – 16.05.2012 – Adrian Mole, marketing mobilny

  1. Czytelnik pisze:

    CH.W.D.A.B Kroniki 2005-2006 to audiobook.

    0
  2. luk pisze:

    Widzę, że nawet tutaj są równi i równiejsi. W nexto nawet audiobooki są reklamowane, a na publio już kolejny raz e-book jest pomijany. Będę musiał samemu sprawdzać promocje, a niestety przestać sugerować się Twoimi podpowiedziami. Szkoda, bo było całkiem wygodnie.

    0
    • Robert Drózd pisze:

      O e-booku na publio nie napisałem ze względów ideologicznych. :) Nie lubię Kory.

      0
      • luk pisze:

        Swego czasu pisałeś o Homowarszawie tak: „Na temat tych wszystkich ruchów mam swoje zdanie, ale tu najważniejsze jest to, że wyszła wersja na czytniki.” I takie podejście mi się podobało. A tutaj nagle: „nie powiem o książce bo nie lubię Kory”? Słabo.

        0
        • Robert Drózd pisze:

          Homowarszawa była śmieszna, artyści, którzy od kilkunastu lat nic nie stworzyli, a jako celebryci sprzedają swoje życie są wyłącznie żałośni. No, ale może to jest niekonsekwencja, dlatego opis dodałem do artykułu. :)

          0
          • luk pisze:

            Ale pomijając zupełnie tę pozycję, nie dajesz swojemu czytelnikowi wyboru. Od razu „blokujesz” dostęp do książki. Gdybyś umieścił książkę w poście z takim komentarzem jak wyżej, ja osobiście jako Twój stały czytelnik byłbym usatysfakcjonowany.

            0
            • Monia pisze:

              Nie czepiajcie się, to blog Roberta i pisze o tym o czym chce, nie blokuje wam w żaden sposób dostępu do książki, bo możecie sami sprawdzić promocje na publio.

              0
            • Robert Drózd pisze:

              Tylko wiesz, ja nie mam obowiązku o czymkolwiek pisać. :) Serwis pozostaje blogiem, więc czy jakąś promocję wspomnę jest moim osobistym wyborem.

              0
              • luk pisze:

                A ja nie mówię, że nie masz takiego prawa. Na samym początku wspomniałem, że po prostu dla mnie traci sens przeglądanie tutaj promocji skoro nie są wymienione wszystkie.

                0
              • ziutus pisze:

                Zgadza się, to jest TWOJ blog i możesz pisać co chcesz (albo nie pisać o czymś jak nie chcesz), ale MY, Twoi czytelnicy możemy poszukać innego blog-a, który informuje o promocjach nie tylko tych, które lubi autor blog-a…

                0
              • Robert Drózd pisze:

                Ależ nie mam nic przeciwko. Konkurencja jest dobra. :)

                0
              • asymon pisze:

                A planujesz się dogadać z publio.pl w sprawie takiego fikuśnego widżeciku w prawej szpalcie, jak mają inne sklepy?

                0
              • Wojtek pisze:

                Drogi asymon, zależy ile zapłacą za zamieszczenie widżeciku. Na razie chyba słabo…

                0
              • Robert Drózd pisze:

                Drogi Wojtku, tu Cię zaskoczę, ale nikt mi nie płaci za umieszczanie widżecików. :)

                A problem jest często bardziej techniczny niż kasowy. Ostatnio od pewnej firmy na „E.” dostałem informację, że może za 4 tygodnie ich dział IT przygotuje wreszcie pliki do porównywarki…

                0
  3. Robercie,
    w Nexto prowadzimy „Majowe Tanie Czytanie” z wydawnictwem REBIS. Wszystkie książki można nabyć z rabatem 20% do 3.06. Więcej informacji na http://blog.nexto.pl/2012/05/14/majowe-tanie-czytanie-z-rebisem-wszystko-20-taniej/

    0
    • Czytelnik pisze:

      Nawet po rabacie wychodzi drogo (jak za ebooka oczywiście).

      0
      • otasz pisze:

        No właśnie też się zastanawiam nad „Biblią umarłych”. Książka ma gwarancję najniższej ceny, ale ta cena jest faktycznie najniższa (o 1 zł) dopiero po zastosowaniu tego 20% rabatu.

        0
        • Gwarancja Najniższej Ceny oznacza to, że jeśli znajdziesz w innym sklepie tę samą ofertę taniej, to zwracamy różnicę na twoje konto w Nexto.

          0
          • otasz pisze:

            To rozumiem, ale czy obowiązuje ona też wówczas, gdy cena pierwotna nie była najniższą spotykaną w innych sklepach, ale po rabacie już takową jest?

            0
            • Jeśli kupisz produkt z rabatem, a następnie prześlesz nam informacje, iż znalazłeś jeszcze tańszą ofertę, to dostajesz różnicę pomiędzy ceną produktu po zakupie (z rabatem), a ofertą innego sklepu.

              0
              • otasz pisze:

                Ok, rozumiem. Dziękuję za wyjaśnienie.

                0
              • asymon pisze:

                Ale rozumiem, że „dostaję” punkty, które mogę spożytkować na kupno ebooków w normalnych-katalogowych cenach?

                Jak w ogóle kupuje się przy użyciu tych punktów? Nigdzie nie widzę ani takiej opcji, ani ceny książki w punktach?

                0
              • Robert Drózd pisze:

                @asymon: po dodaniu do koszyka masz możliwość zapłacenia gotówką, albo punktami – tak samo jeśli kupisz np. kartę złotą czy srebrną (http://www.nexto.pl/nexpressopremium.xml ) to dostajesz np. 12000 punktów za 100 zł, co możesz wydać na produkty za 120 zł.

                0
              • @asymon:

                „Ale rozumiem, że „dostaję” punkty, które mogę spożytkować na kupno ebooków w normalnych-katalogowych cenach?”

                Tak.

                „Jak w ogóle kupuje się przy użyciu tych punktów? Nigdzie nie widzę ani takiej opcji, ani ceny książki w punktach?”

                Punkty są przypisywane do konta, a kiedy chcesz nabyć produkt punktami, to dodajesz do koszyka i zaznaczasz opcję zapłaty punktami (jeśli jakiś kod rabatowy jest zastosowany, ta opcja jest niewidoczna, więc trzeba usunąć kod rabatowy). Ilość punktów potrzebnych jest pokazywana w koszyku. Przelicznik punktów (zawsze aktualny) znajdziesz w Regulaminie Klubu Nexpresso: http://www.nexto.pl/regulaminnexpresso.xml. Obecnie 100 punktów = 1 PLN.

                0
              • asymon pisze:

                @@
                OK, jest, dziękuję.
                Miałem wpisany kod rabatowy.

                0
  4. Virtualo pisze:

    A kupując dzisiaj u nas ebooka, pomożecie nam wygrać nasz zakład z blogerem Grzegorzem Marczakiem (www.antyweb.pl). Razem pokażmy że ludzie lubią i kupują ebooki!

    0
    • Czytelnik pisze:

      Moglibyście się bardziej postarać w wyborze ebooków i ich cen, bo jak na razie istnieją marne szanse na wygranie przez was tego zakładu.
      Więcej nowości i bestsellerów w cenie 5 zł, a obiecuję że kupię nawet po 2 ebooki ;)

      0
    • Wojtek pisze:

      A właśnie że nie kupimy dzisiaj u was żadnego ebooka i nie wygracie zakładu.

      0
    • asymon pisze:

      Też zdecydowanie stawiam na antyweb w tym zakładzie.

      0
    • pioterg666 pisze:

      Ja również typuję AW na zwycięzcę. Chociaż codziennie zaglądam i wypatruję jakiegoś ciekawego tytułu. Niestety dotychczas nic godnego uwagi, więc do Waszej wygranej przyczynić się nie mogłem.

      0
    • natalia pisze:

      Zobaczyłam dziś Achaję, nawet chciałam kupić, ale „Zapłać z YetiPay”? To chyba żart z klientów.

      0
    • Klepow pisze:

      Co to za syf jest ten YetiPay? Żart jakiś czy że co?

      0
    • aga pisze:

      Kupiłam Achaję, wreszcie znalazłam coś dla siebie i nawet w bardzo sensownej cenie. Chcecie wygrać zakład to więcej nowości i w takiej cenie jak Achaja i nie będzie źle ;)

      0
      • Virtualo pisze:

        Codziennie pojawia się nowy tytuł w ofercie :)

        0
        • Paweł pisze:

          Dzisiejsze „Widma w mieście Breslau” chciałem kupić.
          Metoda płatności niestety zniechęca. Zakładanie kolejnego konta (Yeti) do konta (Virtualo) nie jest wygodne.

          0
  5. Virtualo pisze:

    Dzisiaj w zakładzie do kupienia Świat według Clarksona 4: W czym problem? Za jedyne 5.90! :) Zakup tym sposobem może i jest bardziej wymagający,ale jak się widzi taką cenę,to chyba nie można sobie odmówić ;) Sprzedaliśmy już 465 książek, jeszcze trochę nam brakuje! :)

    0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania i polityką prywatności

Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.