Dziś o północy skończy się trwająca od tygodnia mocna promocja na Kindle Paperwhite IV, którego kupimy za około 450 zł.
Promocja wystartowała 19 listopada i pisałem o niej obszernie w osobnym artykule. Tam znajdziecie wszystkie wyliczenia, linki do wersji, okładek itd. Pod artykułem jest już 250 komentarzy, więc zainteresowanie było spore. :-)
W międzyczasie pisałem też o zestawie Kindle Essentials Bundle z okładką i ładowarką.
A w czwartek i dziś po północy opublikowałem dwie części testu PW4:
Myślę, że to powinno wystarczyć do podjęcia decyzji, czy warto kupić ten czytnik.
Opóźnienie w dostawie
Niestety zainteresowanie promocją chyba przerosło Amazon, bo na stronie produktu mamy już informację, że czytnik będzie w magazynie 3 grudnia. Przez chwilę był komunikat o 8 grudnia. Jeśli zatem zamówimy dziś, oznacza to tydzień lub dwa czekania.
Opóźnienie dotyczy wyłącznie wersji z 8 GB pamięci (zarówno bez reklam, jak i z reklamami), wersja 32 GB jest wysyłana na bieżąco.
Uspokoję co do dwóch rzeczy, bo są pytania na ten temat:
- Jeśli zamówicie teraz, mimo tego, że czytnik będzie wysłany później – zapłacicie dzisiejszą cenę, taką, jaką widzicie w podsumowaniu.
- Przy płatności kartą Amazon pobiera opłatę w momencie wysyłki, tak więc dzisiaj karty nie obciąży, co najwyżej zablokuje kwotę 1 EUR, aby sprawdzić czy karta działa.
Czy będzie kolejna promocja?
Jak zwykle przy takich okazjach ktoś we wtorek napisze, że promocję przegapił… :-)
W poprzednich latach było tak, że mniej więcej w tydzień po promocji na Cyber Monday ruszała jeszcze promocja świąteczna – tyle że słabsza, obstawiałbym jakieś 20 lub 30 EUR zniżki.
Tyle, że skoro są problemy z dostawami, być może w tym roku promocja nie ruszy. Bo Amazon stwierdzi, że czemu nie sprzedawać po pełnej cenie, skoro i tak zapasy mogą się wyczerpać…
Tak więc, jeśli planujecie zakup prezentu świątecznego, radziłbym jednak zamawiać teraz. Niezależnie od opóźnień czytnik zdąży dojść przed Wigilią (z 6 grudnia może być gorzej).
Cyber Monday w Amazonie
Dziś jest też ostatni dzień Tygodnia Cyber Monday, zaś Amazon ma promocję na masę innych rzeczy niż Kindle. Dzisiaj np.
- Tablety Huawei Mediapad do -43%
- Narzędzia Bosch do -45%
- Zegarki sportowe Polar do -45%
- Zestawy Playstation
- Klocki Lego do -40%
- Obiektywy foto, m.in. Canona do -40%
- Aparaty do -33% – fajna oferta na Olympus PEN E-PL8, gdyby nie to, że mam już OM-D E-M10, to bym się nim zainteresował.
Nie piszę o tym szerzej, bo to jednak blog o czytnikach, choć przeglądając listę zamówień z programu partnerskiego widziałem, że w sobotę ktoś przechodząc przez linki do Kindle zamówił lodówkę. ;-) Są jednak różne hierarchie potrzeb i aby dobrze się czytało, jedzenie i picie też się musi dobrze schłodzić.
Hej,
Czy jeśli zamówię Kindla z okładką, której przewidywany termin dostawy to 6-8 tygodni to Amazon wyśle dwie paczki? Bo trochę mnie odstrasza „Szacowany termin dostawy: 11 stycznia 2019 – 18 stycznia 2019” ;) zastanawiam się, czy nie lepiej poczekać na jakieś tańsze, nieoryginalne okładki na Allegro i mieć wcześniej czytnik.
No właśnie to jest dla mnie trochę dziwne, bo w takich przypadkach Amazon daje możliwość – albo wysyłamy wszystko razem (ale trzeba czekać), albo za niewielką dopłatą rozbijamy zamówienie na dwie przesyłki. Tutaj tego nie widzę. Możliwe jest, że jednak PW4 wyślą wcześniej, jeśli nie, będzie można to załatwić na pewno przez obsługę klienta.
Często to i tak z dwóch różnych magazynów idzie – jak zamawiałem rok temu Oasis, to okładka przyszła w osobnej paczce, dzień później.
Pytanie do tych którzy zamawiali zestaw z „opóźnioną” okładką, szczególnie tydzień temu: czytnik został do Was już wysłany?
Ja zamówiłem przez weekend kilka rzeczy, w tym czytnik i okładkę.
Wszystko co miało miejsce wysłania „magazyn Amazon” ma status: dostawa w dniach 10-19.01 :(
Jestem dobrej myśli, że jednak będzie szybciej, jeśli nie to wytrzymam jeszcze trochę bez czytania na deszczu i śniegu :)
Ja zamówiłem tydzień temu w poniedziałek i już w środę odebrałem w Goerlitz. W domu pogadałem chwilę z konsultatem i wyłaczyli mi reklamy. Jestem bardzo zadowolony.
Często przy opcji „wyślij jedną wysyłką” zakup jest i tak rozkładany na dwie wysyłki, w szczególności jeśli jeden z przedmiotów jest dostępny z opóźnieniem. Czasem też pewnie zdarza się, że nie mają jak wysłać kilku przedmiotów z jednego centrum (to doświadczenia nie konkretnie z zakupu czytników, ale ogólnie z Amazonem).
W moim przypadku rekordem było zamówienie z Amazon UK, gdy 7 przedmiotów (płyty i jakiś drobiazg elektroniczny) rozłożyli mi na 4 przesyłki.
Ja zamówiłam okładkę i czytnik i opóźniło dostawę obu, napisałam więc do nich wiadomość w tej sprawie i spytałam czy nie mogą rozdzielić tych wysyłek – rozdzielili bez problemu :)
@Karolina:
Przy składaniu zamówienia możesz zaznaczyć, czy przesyłki maja być rozdzielone w przypadku braku któregoś artykułu w magazynie. Unikasz wtedy dodatkowego kontaktowania się z supportem „w razie czego” :)
Wyżej wspominam, że przy zamówieniu PW4 oraz tej najtańszej okładki oryginalnej takiej opcji nie było. Być może wynika to z tego, że Amazon i tak wyśle te dwie rzeczy osobno, więc nie będą brali za to opłaty.
Możliwe, że zależy to od tego, skąd dany artykuł jest wysyłany (Amazon czy partner). Wtedy być może z automatu jest to rozdzielone.
Dokładnie, u mnie takiej opcji nie było – mało tego, Amazon sam nie rozdzielił wysyłek. Dopiero po wiadomości do supportu zostało to zrobione, ale faktycznie bez opłat :)
Zamówiłam droższa okładkę żeby nie czekać na dostawę czytnika, myślała ze bedą wysyłac razem.
Rezultat -okładka w drodze, czytnik czeka na wysłanie.
Ja mam gorzej. Do mnie okładka z Ali Express dotrze pewnie dopiero po nowym roku, a czytnik już 3 grudnia ;)
Niestety nasze urzędnicze złodzieje właśnie zaczynają nakładać cła na produkty z Ali Express i już lada chwila skończy się opłacać tam kupować. Co ciekawe dzieje się to na wniosek naszego Allegro.
Zależy od banku z tym blokowaniem. Mi zawsze blokuje od razu całą kwotę w Inteligo.
Jak to jest z blokowaniem kwoty na karcie w momencie wysyłki? Kwota u mnie już została zablokowana, a do wysyłki jeszcze trochę brakuje (szacowany termin to 29 listopada – 4 grudnia).
Blokada w chwili zakupu pobranie w momencie wysyłki
Mnie zablokowano 88 EUR a następnie próbowano pobrać kolejny raz pełną kwotę i odrzuciło płatność.
Ja dzisiaj swoje kundle odebrałem. Zamówiłem 2 sztuki po 350 zł :D
Ja co ciekawe dostałem wczoraj informację, że został już do mnie wysłany Kindle natomiast okładką zostanie wysłana gdy będzie dostępna – brałem tą ze skóry właśnie ze względu na dostępności „od ręki” a tu zonk. No nic ważne, że czytnik idzie:-)
Mnie zablokowało całą kwotę od razu, ale może dlatego, że mam Primera i próbuje wysłać jak najszybciej. Dostawa skoczyła mi z 6 grudnia na 29 listopada.
Wczoraj zamówiłam i zablokowali mi 1 EUR, dzisiaj zabrali całą kwotę (niecałe 444zł; karta w PKO; wyliczyłam, że kurs 4,29), a dostawa zmieniła się z 7-12 grudnia na 1-4 grudnia, choć żadnej informacji, że wysłano, jeszcze nie ma.
Hej! Sprawdź dokładnie konto, ale raczej nie zabrali, tylko zablokowali tą kwotą – pobiorą z konta dopiero, jak wyślą… 1E wróci na konto – to sprawdzenie konta, dość popularna praktyka (gdybyś odwołała zamówienie, zablokowana kwota wróciłaby na konto)
Pytanie do osób zorientowanych w polityce Amazona: czy Waszym zdaniem można się spodziewać, że za jakiś czas Oasis 2 będzie wysyłany do Polski, czy to raczej mało prawdopodobne i lepiej nastawić się na zakup innego modelu? (wiem, że można skorzystać z obejścia, ale wolałabym tego uniknąć).
Raczej w bliżej przewidywanej przyszłości nie ma co na to liczyć.
Do mnie dotarła dziś paczka z zamówieniem z zeszłego tygodnia, z tym że zdaje się, że w ferworze pakowania Amazon pomylił produkty i niestety Kindle’a w paczce nie było, tylko kalendarz adwentowy. Ale kontakt z infolinią był szybki i bezproblemowy i obiecali, że jeszcze dziś wyślą Kindelka:)
Ja kupiłem za 76,99 z Prime, ale nie wysyłają do Polski.
Witam. Dziwna historia. Zamówiłam w piątek 2 x PW 4. Amazon podzielił zamówienie na dwie części, mniemam, że wysłano je osobno, gdyż z jedną paczką tego samego dnia w nocy był już problem – na stronie śledzenia amazonu pojawiła się informacja, że paczka została uszkodzona i nastąpił zwrot do nadawcy – prośba o kontakt z DHLPL „w celu zwrócenia paczki na właściwą ścieżkę”. Jednak na stronie śledzenia DHL nie znalazłam paczki o podanym numerze. Druga paczka została wysłana i niby ok, w drodze – planowana dostawa na piątek -30.11. w drodze. Myślę ok, poczekam, może jednak dojdą dwa razem. Ale coś mnie podkusiło, żeby zerknąć jeszcze raz – patrzę a tam przy „prawidłowym” zamówieniu, czyli przy PW4, który teoretycznie szedł „zwrot pieniędzy przyznany – Zwrot pieniędzy będzie widoczny w saldzie pierwotnej metody płatności w ciągu 5–7 dni roboczych”. Noooo tego już za wiele. Co mam o tym myśleć? Napisałam maila, aczkolwiek odpowiedź za 12-24h, do tej pory skończy się promocja, a wiadomo, że chciałabym zamówić kindle taniej. Jak myślicie, co się stało i jak to teraz naprawić?
Sprawdzony sposób kontaktu (i chyba najlepszy i najszybszy) to telefon albo chat. Błyskawicznie można temat załatwić. Korzystałem już kilkukrotnie. Zawsze ze 100% zadowoleniem z rozwiązania.
Na stronie śledzenia DHLa przesyłek z Amazonu zwykle nie ma. Może ktoś zna dobry sposób na ich wyszukanie, kiedyś trzeba było podawać numer klienta (Amazon), podobno dało się coś znaleźć. U mnie nie działa.
W/s zwrotu – pisz do wsparcia klienta z informacją, że oczekujesz na zakupione urządzenie, nie inicjowałaś zwrotu itp. Zapewne już go nie odwrócą, ale powinni być w stanie przyznać Ci rabat na kolejny zakup (ja wolę kontakt mailowy, ale z kolei przy czacie jest chyba możliwość, że konsultant zmieni Ci cenę w koszyku).
Jak to nie ma przesyłek? Ja dostaję zawsze sms z DHL, że przesyłka nadana, jest numer i spokojnie można śledzić. Właśnie dostałem wiadomość i czekam na dostawę, która wczoraj została wysłana.
Śledzić można ze strony Amazonu, a „Brak danych dla przesyłki” jest na https://sprawdz.dhl.com.pl/
Nie neguję fatu, że SMSy przychodza, przesyłki przychodzą itd – po prostu na Amazonie napisane jest że DHL PL i numer przesyłki, którego nie da się łatwo sprawdzić spoza Amazonu. Nie jest to krytyczne, ale mogłoby czasem rozjaśnić rózne kwestie (jak w tym wypadku).
Przynajmniej tak to u mnie działa – też mam przesyłkę w drodze, i wygląda to tak jak opisałem.
W moim przypadku (mieszkam w Holandii) , DHL i TNT czasami też nie pokazują przesyłki (numer nieznany) ale mogę śledzić z poziomu poczty holenderskiej. Dziwne, ale działa. Może 17track.net pomoże albo tracking poczty polskiej?
Nic z ww. nie działa :) Jedynastocyfrowy numer. Na necie mozna znaleźć, że trzeba szuać z numerem SAP 2354113, gdzie indziej że 2310703 (chyba inny dla amazon.de, inny dla amazon.co.uk), do tego podobno w polskim trackingu widać dopiero gdy przesyłka dojdzie do Polski…
Właśnie dostałem przesyłkę, przyszedł czytnik i okładka (standardowa) w jednej paczce. Zamówiłem 23 XI, dostawa planowo była na jutro. Wczoraj dostałem sms z DHL, a na stronie Amazon.de przy moim zamówieniu był numer przesyłki, który pozwolił mi normalnie śledzić zamówienie na stronie DHL. Ciekawe z czego wynikają te różnice w możliwości śledzenia o których piszecie? Może z różnych magazynów wysyłają i różne firmy odbierają?
Nie tylko z różnych magazynnów, ale i z różnych firm – ja dostałem Kindle z amazonu przez UPS
No i trudno. Tak liczyłem na promocję na Kindle’a 8, a tu taka niemiła niespodzianka i muszę wybrać konkurencję.
Dziś doszedł kundelek – w sumie przygotowałem się na większe opóźnienie, bo pierwotnie termin dostawy był na miniony piątek. Ekran wydaje mi się odrobinkę jaśniejszy od PW3, gdy patrzę „łeb w łeb”…
Dostałem i ja. Przesiadka z PW1. A raczej – może przesiadka :) Ja rozumieć, że w 2012 czy 2013 gdy kupiłem PW1 były lagi. Ale w 2018 dalej działa jak ramka na zdjęcia. Przełączanie funkcji działa szybciej – o 10-20%? Czytałem przez te lata Twoje Robert recenzje PW2 i PW3, pisałeś, że jest szybciej – ale to zmiana z czołgania na człapanie :) Kontrast i jakość czerni – na plus w PW1. Litery w PW1 są bardziej naturalne, „wypasione” i lekko rozmyte jak na prawdziwym papierze. Pewnie jakieś pogrubienie w PW4 by pomogło. To tyle z pierwszych wrażeń. PS Już nie będę mówić, że Kindle to taki Apple wśród czytników – produkty Apple chociaż w dniu premiery zasuwają. PS(2) – ludzie nie kupujcie PW4 jeśli macie PW1 lub wyżej! PS(3) – czwórkę dostanie chyba żona – 6 grudnia z głowy – a ja zostanę przy PW1. A i jeszcze jedno – jak to łapie paluchy?!?
O ile się nie mylę, prędkość działania jest mocno ograniczona technologią e-ink, która jest bardzo wolna, niestety. Tutaj za wiele nie pokozaczą, dopóki nie zmieni się nic w wyświetlaczu.
Potwierdzam. Mam podobne odczucia nt. PW4 i czytnik juz zwrocilem.
https://imgur.com/a/rPj2IWx
Mi się udało. Zamówiłem w piątek a w sobotę już był. Krótko po moim zamówieniu już była informacja, że dostępny dopiero jakoś w grudniu, Chciałem też zamówić jakąś okładkę ale albo nie ma na stoku, albo za drogie albo nie wysyłają poza Niemcy. Skończyło się więc na Aliexpress :) Ah,przesiadałem się z PW2 na PW4. Różnica, jak dla mnie duża z powodu rozdzielczości i podświetlenia (na plus, oczywiście) :)
Gdyby ktoś w związku z zakupem PW4 chciał odsprzedać PW2 w cenie do 200 zł to proszę o kontakt na:
powrozek małpa persoft.pl
Zamówiłem w sobotę w nocy, właśnie kurier mnie odwiedził z przesyłką. Na szczęście opóźnienia mnie ominęły :)
Ja swojego dostałem dzisiaj (ślask) Zamówiłem w niedzielę wiec nie wiem czy takie mocne opóźnienia.
Ja może troszke z innej beczki.Zamówiłem Kindla w sobotę i jest wtorek mam już go w rękach i mam mały problem ,przy czytaniu przeskakuje mi o kilka stron do przodu lub do tyłu.Ktoś wie o co kaman ?Nie bardzo wiem jak sobie z tym poradzic.
Zamówiłem dwa czytniki w poniedziałek, termin dostawy zmienił z 12 na 3 grudnia. Amazon pokazuje że są dwie przesyłki, termin dostarczenia obu jest ten sam. Obawiam się jak to potraktuje mailbox.de. Czy jest szansa że zapakuja to w jedną paczkę do mnie? Ma ktoś jakieś doświadczenia lub sugestie?
Niestety (jeśli to są reczywiście dwie przesyłki) potrzebna do tego jest usługa konsolidacji. Dawniej można było to opłacać per paczkę, od jakiegoś czasu jest roczna subskrypcja, kosztuje 12.50 Euro – czyli po opłacie teraz będzie aktywna do listopada 2019. Opłata za obsługę jest per paczkę (jak normalnie), do tego dochodzi koszt pudełka (w tym wypadku powinno starczyc to za 1 euro) i pojedynczej wysyłki
https://system.mailboxde.com/?action=mailboxdecom/konsolidace
https://www.mailboxde.com/pricelist.html
Dziękuję za odpowiedź.
Może komuś się przyda informacja, że dwie przesyłki są dlatego, że każdy z czytników jest wysyłany z innego magazynu.
Natomiast z mailbox.de dostałem odpowiedź, że skonsolidują mi te przesyłki za opłata 3 euro. Nie wiem czy to standard, czy ma to związek z tym, że napisałem maila.
To jest ich standardowa cena za konsolidację chyba (3,76 na stronie).
To jest rzecz o której zapomniałem napisać :( ze jak ktoś bierze wersję z reklamami, to lepiej żeby np. nie brał okładki na adres mailboxde, bo też przyjdzie w dwóch paczkach i trzeba konsolidować.
Wydaje mi się, że nie – 3.76 koszuje duże pudełko. To raczej otwarte podejście do klienta, po prostu – z pojedynczych konsolidacji mailboxde wycofał się kilka lat temu, przyczyny podane są pod pierwszym z tych dwóch linków.
Ile czasu jest na oddania czytnika?
Czy czas na wymianę czytnika to 1 rok, czy mniej?
Jest rok gwarancji i 30 dni na zwrot.
Czyli jeżeli za 2 miesiące coś zauważę to mi wymienią czytnik?
Kilka lat temu, gdy miałem jeszcze Kindle z klawiaturą, uległ uszkodzeniu ekran (nie mechanicznie – po prostu przestał działać). Kindle miał już ponad 2 lata (a gwarancja 1 rok).
Kontakt z supportem z pytaniem o naprawę i …. „nie szkodzi, że jest po gwarancji – wyślemy nowy). Kilka dni później miałem „nowy” egzemplarz. Tak więc 1 rok nie jest jakąś nieprzekraczalną granicą (chyba, że zależy to od widzimisię supportu).
Z ciekawości zapytam, dużo kupujesz ebooków w Amazonie? Jesteś w stanie to z grubsza oszacować, np. czy przekraczasz 100 USD (pi razy oko cena nowego czytnika)? Oczywiście jeśli chcesz się dzielić takimi informacjami ;-)
Kupuje dużo (Mam abonament na prime) ale głównie książki papierowe i muzykę na vinylach. E-booki głównie w polskich księgarniach. Na amazonie raczej specjalistyczne, których nie ma w polskich księgarniach lub są tam droższe – angielska wersja językowa mi nie przeszkadza.
Tak, w razie jakiegokolwiek problemu powinni wymienić. Tak jak pisze Marek, czasami i po roku coś można ugrać, ale to już nie jest reguła, częściej dają zniżkę na nowy.
30 dni na zwrot jest bez wskazywania problemu :)
Witam.
Można zwrócić czytnik, jeśli był używany kilka dni?
Można. Napisz dla pewności precyzyjnie o ile dni chodzi.
3 dni.
Czytnik sie zaktualizował, wrzuciłem na niego pare ksiażek i podpiąłem pod swoje konto na amazon.
I bije sie z myslami, czy go oddac czy zostawic.
Cieżko mi sie przestawic z kindle 7. Czcionka jest mało wyraźna.
Tak, do 30 dni możesz oddać, nawet jeśli używałeś.
Serio czcionka jest mało wyraźna w porównaniu z Kindle 7? Niezależnie od kroju czcionki i ustawień pogrubiania?
W porównaniu z kindle 7 PW4 jest miły w dotyku i lżejszy. Podswietlenie jest barwy ciepłej , która mi pasuje.
Wieczorem pogrubienie czcionki daje na 2 i to poprawia widocznosc.
Ja rozumiem , że przy podświetleniu na 10-15 czcionka bedzie bledsza, ale brakuje mi tu ostrości.
Ale jak wspomniał jeden z użytkowników, ekran ma cos jak mleczny filtr, przez co nie jest tak dokońca wyraźny.
To jest mój pierwszy czytnik z podświetleniem wiec nie wiem jak to wygladało w poprzednich wersjach.
Raz mysle zostaw przyzwyczaisz sie, a raz odeślij go.:)
Aktualnie daje sobie czas do niedzieli na polubienie sie z czytnikiem.:)
Ja muszę poprosić o wymianę czytnika, bo nie jestem w stanie komfortowo czytać niewyraźnej szarej czcionki na żółtym tle (zauważalne odświeżenie występuje jedynie w miejscu okienka słownika po jego zamknięciu, ustawienie odświeżania co stronę nie pomaga). Zastanawiam się tylko co jeśli zgłoszę wymianę, uznają ją za zasadną, wyślą nowy czytnik, a z nim też będzie coś „nie tak”?
Ja niestety mam przykre doświadczenie dla mnie ze swoją paczką; zamówiłem 19.11 (poniedziałek) z planowanym czasem dostarczenia na 27.11 (wtorek) jednak po godzinie dwudziestej tego dnia dostałem info, że paczka przyjdzie od 27 do 4 grudnia. Dzwoniłem na infolinię a tam miła Pani odpowiedziała, że może przyjść nawet po 5 grudnia. Wielka szkoda, tym bardziej, że to miał być prezent na 28.11 dla dziewczyny. :/
Paczka aktualnie znajduje się w Garbsen, Hannover DE.
Co można w takiej sytuacji zrobić? Miał ktoś kiedyś podobną sytuację?
Jeśli z trackingu wynika, że paczkę ma już firma kurierska, to raczej jest szansa, że przyjdzie do 4.12. Podejrzewam, że zabezpieczają się na wypadek zwiększonego ruchu przedświątecznego, z reguły paczka z Niemiec idzie do 3 dni.
Natomiast ja widzę w trackingu np. „Shipment arrived at Amazon facility”, „Shipment departed from Amazon facility”, i zastanawiam się czy nie dotyczy to wewnętrznego przesyłania między centrami Amazona – w takim wypadku zanim trafi do kuriera/poczty może chwile to potrwać (nie kojarzę takich komunikatów dawniej, teraz mam dla dwóch przesyłek podobnie).
Natomiast odpowiadając na pytanie „co można zrobić”, to na razie raczej nic, natomiast jeśli nie dojdzie do tego 04.12, możesz skontaktować się z nimi, zapytać gdzie jest Twoja przesyłka i powiedzieć, że gdy zamawiałeś podany był taki a taki termin, i jest to prezent na 06.12.
U mnie:
Shipment arrived at Amazon facility: Krefeld, KREFELD DE
Shipment departed from Amazon facility: Krefeld, KREFELD DE
Shipment departed from Amazon facility: Garbsen, Hannover DE
Czyli Garbsen to też centrum Amazon, i przesuwają między swoimi centrami, pewnie aby wysłać jak najbliżej celu..
Dzięki za odpowiedź. :)
Cały problem polega na tym, że podany termin był na 27 i od 23 paczką leży w Niemczech właśnie. Lipa straszna bo od tygodnia tam się nic nie zmienia w tym przesyle… No cóż, pozostaje mi codziennie sprawdzać gdzie ona z nadzieją, że przybędzie. :D
2018.11.28 11:41 PM Shipment departed from Amazon facility: Garbsen, Hannover DE
Dziś (2018.11.29) pojawił się SMS z DHL, że przyjdzie jutro, czyli 2 dni od opuszczenia Garbsen.
Wcześniej była w Krefeld, stamtąd poszła do Garbsen, a stamtąd pewnie idzie do DHLa (to nie Kindle, a zakup z amazon.co.uk sprzed kilku dni)
Może się to komus przyda, mam nadzieję że też już dostałeś SMSa…
U mnie niestety nadal Hamburg od tygodnia. Smutek.
I cieszę się z Tobą, że u Ciebie dobrze wyszło. :)
I dziękuję za odpowiedzi. :)
W którym miejscu można tak dokładnie sprawdzić aktualne miejsce czytnika? U mnie w zakładce „śledź przesyłkę” pokazuje tylko niebieski pasek postępu pomiędzy „data zamówienia”, „wysłano”, „wydano do doręczenia”, „dostawa”.
Zamówienie z 26.11, planowane doręczenie na 03-13.12.
Witam ponownie.
Moja paczuszka miała dotrzeć maksymalnie 4.12 będąc zamówioną 19.11… A tu zonk oczywiście nieoczywisty: przesyłka została zagubiona, hehe.
Poprosiłem dzisiaj za dodatkową opłatą szybszą wysyłkę już mając dość tego oczekiwania (przypominam: początkowo ustalono dostawę na 27.11) ale niestety mój nowy termin to dopiero przynajmniej 15.12; brak słów I jednym słowem wielkikurdezawód.
Miały być opóźnienia, miał być czynnik 3 grudnia, a tu proszę: wczoraj dotarł :)
Dzisiaj dostałem info, że czytniki z reklamami zamiast 12 grudnia przybędą do magazynu 2-3 grudzień, także raczej coś im ruszyło z kopyta. Ja osobiście wziąłem dwa z reklamami przez mailboxde i czekam aż tam dotrze. ;)
Czytnik z reklamami zamówiłem 26.11 Dostałem maila ze wysyłka odbędzie się dopiero 12 grudnia. W czwartek doszedł czytnik ;) dobrze mieszkać przy granicy i mieć niemieckich kolegów w pracy
Czy jest szansa iż na Paperwhite IV będą jeszcze jakieś obniżki/promocje przed Świętami/Nowym Rokiem ? Jak to wyglądało w poprzednich latach ? Ew. na jak duże obniżki można liczyć.
Planuję zakupić swój pierwszy w życiu e-czytnik, zdecydowałem się już na PPIV.
Z góry dziękują za szybką odpowiedź.
Czy ktoś zwracał teraz Kindelka do Niemiec? Muszę zwrocic, mam kwity ale nie wiem czy mam iść na pocztę czy kurierem?
Wszystko jest opisane tutaj (powinieneś mieć info na etykiecie zwrotnej odnośnie przewoźnika):
https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201818950
O ile pamietam, to zaniosłem po prostu na pocztę, ale pewnie zależy to od lokacji magazynu, do którego ma być zwrot.
Skorzystałem po prostu z ich returns center:
https://www.amazon.com/gp/orc/returns/homepage.html/ref=orc_surl_ret_hp?fg=1
No to coś jest nie halo. Na liście przewozowym w polu przewoźnik mam pusto. Zadzwonilem, powiedzieli, że obojetnie czym. Jak sprawdzilem ile wynosi koszt przesyłki DHL do Niemiec to sie zdzwiwilem, ponad 200 PLN. Wiec w sumie to nie wiem jak mam to zrobic.