Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Chciałam mężowi prezent zrobić żeby miał co czytać podczas urlopu. Zamówiłam 31 lipca i nadal nie wysłany. Czy znów są jakieś opóźnienia? Ja swój zamawiałam 25 grudnia więc w dość pracowitym okresie a wysyłka poszła w 2 dni. Teraz czekam już prawie 2 tyg. Towar dostępny wysyłki nie ma. Czekać do 23. Września (jak pokazuje termin maksymalny dostawy) czy można już gdzieś szukać informacji?
Skontaktuj się z supportem amazon.de, w tej chwili wszystkie Paperwhite mają termin wysyłki do 21 sierpnia najpóźniej, większość do 17.
Powinni coś poradzić, przyspieszyć, ewentualnie powiedzą żeby anulować zamówienie i złożyć na nowo.
Kolega ma ten sam problem. Kindle zamówiony w promocji, termin wysyłki na wrzesień, mimo że jeśli teraz dodam do koszyka, mam terminy sierpniowe. Kontaktował się z supportem, miła pani oddzwoniła, ale powiedziała, że nie może nic zrobić. Mógłby anulować i zamówić ponownie, ale przepadnie zniżka z promocji. :/ No, to jest spora wpadka Amazonu.
Dziękuję Wam za rady. Anulowałam zamówiłam jeszcze raz. Termin dostawy do 21.08 🙂
Kupiłem ostatnio nowy Paperwhite IV, mam jedno pytanie. Czy to normalne, że po rozpakowaniu urządzenia przy krawędziach ekranu (tj. tam, gdzie się styka on z obudową) w niektórych miejscach są ślady jakiejs czarnej substancji? Udało mi się to bez problemu wytrzeć, przy czym zastanawiam się czy takie wykonanie nie ma przypadkiem wpływu na szczelność urządzenia. Obudowa wygląda na dobrze spasowaną. Niewykluczone, że ten „smar” to właśnie jakiś uszczelniacz, którego w tym przypadku zadozowano za dużo lub nie wytarto do końca w czasie produkcji.