Kolejna z promocji w formacie skróconym.
Virtualo:
- Cała seria reportażowa z czarnego – do -40% taniej do 25 lipca
- Wydawnictwo ZYSK cała oferta! – od 40-50% taniej do 20 lipca
- Promocja w sklepie na wszystkie kategorie – rabaty od 30-50% taniej do 31 lipca
Ebookpoint:
- Wydawnictwo Sonia Draga – wielki powrót oferty! – tylko przez 72h – Cała oferta z bardzo dużym 45% rabatem (w tym nowości) + do 10% ekstra rabatu dla stałych klientów
- Wydawnictwo Albatros – TOP 50 [literatura obyczajowa] – do -40% taniej do 25 lipca
- Posłuchaj audiobooków Wydawnictwa Czarne! – 50% taniej do 25 lipca
Publio:
- W Wakacyjnej Liście Osobistej Marta Guzowska poleca: Problem trzech ciał – Cixin Liu tylko (14,90 zł) tylko jednego dnia
- Książka na wypasie: Skrywana historia rewolucji rosyjskiej – Grażyna-Małgorzata Morawska za 14,90 zł tylko jednego dnia (704 stron w papierze)
- Zwycięzca Bitwy Tytułów: Zatrzymani w kadrze – Bartosz Michalak za 11,50 zł tylko jednego dnia
- Seria „Menażeria” do 40% taniej z okazji nowości „Żubry lubią jeżyny”
- Promocja na eprasę – kup najnowszy numer magazynów „Wysokie obcasy Extra” (w czwartek nowe wydanie), „Avanti”, „Logo” i/lub „Książki”, dorzuć do tego 1 z 4 książek do wyboru (każdy magazyn to inny zestaw książek), zapłać 19,90 zł. do 56% taniej do 23 lipca
Woblink:
- Wakacje z „Astrofizyką” i „Nie mamy pojęcia” – Tylko 24 godziny po 12,90 zł
- Wydawnictwo Czarna Owca – Ebooki Top 10 pisarzy do -45% taniej do 25 lipca
Pozostałe promocje znajdziecie w archiwum.
Kupiłem w pewnym sklepie papierową książkę Upadek Króla Artura za 8 zł i 4 zł przesyłki. Przecena z 39,90 zł. Myślicie, że to rażąco niska cena? Jestem złodziejem? Sklep niby już kompletuje zamówienie, ale ciągle nie wiem, czy dzwonić po policję, czy nie :/
To się zaczyna robić męczące.
Skoro czujesz się poszkodowany skorzystaj z tego: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/
To się zaczyna robić męczące. Skoro czujesz się tak bardzo poszkodowany, zasięgnij rady/złóż skargę gdzie trzeba.
Chciałem podlinkować stronę UOKiK ale moje komentarze wcięło niezależnie od tego czy pominąłem https na początku czy nie.
tak tylko marudzę.
Chciałbym nawiązać do wczorajszej dyskusji dotyczącej problemów z cenami książek sklepu ibuk.pl.
Od prawie zawsze, czytając komentarze na tym forum oraz patrząc na ilości łapek do góry przypisanych do tych komentarzy odnoszę wrażenie, że wszelkie krytyki sklepów z ebookami są odbierane przez czytelników jako niepożądane.
Co ktoś wytknie sklepowi, że miał jakąś wtopę, to zaraz znajdują się obrońcy z argumentami typu – a to, że zwykła pomyłka, każdemu może się zdarzyć, nie przesadzajmy w tych oskarżeniach, zbyt ostre słownictwo itd. Co więcej, ilości łapek do góry zwykle są dużo większe przy tych właśnie komentarzach.
Rozumiem, że właściciel tego forum żyje z tych sklepów i mniej lub bardziej otwarcie trzyma ich stronę. Taka jest moja prywatna opinia. Ale co z resztą?
Czy ci, którzy tak dzielnie bronią dobrego wizerunku sklepów i spolegliwej krytyki to jakieś tajemne i solidarne „sklepowe” kółko wyznawców? A może ja się nie znam? Może ostre i kpiarskie teksty już są niemodne? A może to jeszcze coś innego?
Co by to mogło być???
Jak chcesz ponarzekać to pisz bezpośrednio do powodu swojego poirytowania a nie spamuj posty o promocjach. Może zgłoś do prokuratury że cię łoszukali.
Ojej, kolejne wypaczające sens użycie pojęcia „spolegliwy”. :-(
Właściciel tego bloga żyje z tych sklepów? To chyba bzdura. Robert podpowiada zawsze gdzie dana książka (albo czytnik) można kupić jak najtaniej. Nawet jak jest na coś promocja, a w innym miejscu jest taniej to za każdym razem zwraca na to uwagę.
Jeśli ma jakiekolwiek profity z promowania czegoś, to zawsze to zaznacza.
Wydaje mi się, że odnosisz po prostu takie wrażenie, że coś jest nie akceptowane (po mnie np. zawsze „jadą”, gdy polecam jakąś książkę), lecz to tylko subiektywne odczucie.
Zauważyłem, że bardzo często są tu opisywane problemy z księgarniami, ale raczej szuka się tutaj pomocy przy rozwiązaniu problemu, a nie współnarzekaczy.
Rozyk,
za każdą kupioną książkę poprzez link ze strony Roberta otrzymuje on prowizję. Sam zresztą tego nie kryje w swoich komentarzach.
Nawet jeśli ma, to niech ma. Wygodniej mi tutaj sprawdzić promocje (często z opisami książek) niż przebijać się przez maile (newslettery) ze sklepów.
Nie tylko nie przeszkadza mi, że pobiera prowizję, ja chcę żeby ją pobrał – bez przerwy korzystam ze światłych kindlowych porad, to oczywista wzajemność.
Że o wspomnianej wygodzie nie wspomnę :-)
Takie teksty są zdecydowanie niemodne, ale możesz to zmienić. W ramach protestu, możesz obrazić się na wszystkie te sklepy (których nie wymieniasz) za te wszystkie przewinienia (których nie wymieniasz), nigdy już nie kupić żadnego ebooka, założyć własne kółko wyznawców (którego bym tu nie wymieniał), i tam wyrażać swoje negatywne kpiarskie emocje (których znać nie chcemy). Ale nie jestem na twoim miejscu więc… ??? A może jeszcze coś innego mógłbyś zrobić? Co by to mogło być???
Dziękuję. (vide moje komentarze pod tekstem na tym blogu dot. Nexto z dnia 26.06.2018 r.)
Zgadza się – więcej było obrońców, niż osób zainteresowanych problemem…
Sam sklep (nota bene niedziałający pół dnia wczoraj) nazwał mnie wtedy w komentarzach trollem – tak, pracownik księgarni (!!!). Może nie zrobiłby tego, gdyby Czytelnicy więcej wymagali od księgarń? W końcu to nasze pieniądze.
Panie Sebastianie,
Proszę nie wprowadzać czytelników w błąd. Nikt z naszych pracowników nie nazwał Pana trollem. Prosimy o kulturę wypowiedzi i wzajemny szacunek.
Panie Sebastianie,
Dla Pana mamy specjalny kod VIP.
Będę ogromnie wdzięczny za Pana kontakt bym mógł Panu przekazać owy kod VIP.
Mój adres mailowy: [email protected]
Wydaje mi się, źe kod VIP wypada wręczyć osobiście, koniecznie transmisja na żywo w internecie.
Kiedyś był do tego show w TV. Nazywał się „Wybacz mi” i przeprosiny składało się wręczając kwiaty.
Gwarantuję patronat medialny.
Specjalnie dla p. Roberta z Nexto ściągawka z odmiany przez rodzaje zaimka „ów”:
liczba pojedyncza – ów, owa, owo;
liczba mnoga – owi, owe.
Proszę przyswoić i więcej nie kaleczyć polszczyzny.
Kody do Woblinka – ważne do 22.07.2018 19:41
pjaqvtel
rgxzpeqt
yebrvtok
qopqgqmu
A to się forum rozbestwiło, jak Robert jest na wakacjach :)
Może te teksty nie są „ostre i kpiarskie” tylko napastliwe i marudne? Nie wszyscy lubią zbiorowe narzekanie, pogódź się z tym :D
Jest jakieś forum w sieci dla klientów e-księgarni?
Czy ktoś miał jakieś problemy z Nexto? Wydaje się, że moje konto przestało istnieć…
Wiele osób miało, ale teraz nikt się nie przyzna, bo zaraz zostanie zakrzyczany, że znowu wypomina stare błędy, wywleka zapomniane dzieje, nie daje drugiej szansy, wraca do przeszłości zamiast patrzeć w świetlaną przyszłość itp.
Tak mi się nasunęło a propos bieżącej gorącej dyskusji i nie tylko :)
Czy próbujesz się zalogować na konto po długim czasie? Był taki moment, kiedy NEXTO zmieniało właściciela i trzeba było potwierdzić chęć utrzymania konta.
Jeżeli tego się nie zrobiło, to było ono automatycznie kasowane z całą zawartością.
Ale było to już dość dawno.
Założyłem konto w ostatni piątek, a dzisiaj już nie istnieje. Przysłali mi linki do zakupionych pozycji :)
Hmmm, może w takim razie ma to jakiś związek z ich obecnymi problemami z serwerem i działaniem strony. Nic innego mi do głowy nie przychodzi.
Nie wierzę… Nie… to nie może być prawda… Oni są mistrzami jednak…
_______________________
vide moje komentarze pod wpisem:
http://swiatczytnikow.pl/promocje-dnia-26-06-2018-mistrzowie-literatury-55-100-letnie-zycie-afera-aleksijewicz-obyczaje-polskie-bussi-grochola-coben-szklarski/comment-page-1/#comment-1335203
Sam sobie linkujesz komentarze swoje sprzed m-ca? No afera jak stąd do Pińczowa…
Mieliśmy awarię i w związku z tym występował problem z logowaniem do konta.
Serwis już działa i pracujemy nad tym aby przywrócić jego pełną sprawność oraz wszystkie funkcjonalności i promocje.
W związku z awarią w ramach rekompensaty wysyłaliśmy mały upominek.
Za utrudnienia jeszcze raz przepraszamy.
No to jeszcze i to – nie istnieje coś takiego, jak „wszystkie funkcjonalności”, gdyż funkcjonalność jest jedna i niepodzielna, albowiem jest to cecha konkretnej rzeczy.
Przywróciliście więc pełną sprawność i funkcjonalność (choć to zbędne powtórzenie, ale niech będzie) oraz wszystkie promocje, albo pełną sprawność oraz wszystkie funkcje i promocje.
Bardzo proszę zastanowić się, co się pisze, a nie bredzić bez sensu ze szkodą dla języka.
Nexto- na FB przeprosili i obiecali wysłać jakiś „upominek” po południu drogą mailową. Czy ktoś coś dostał, jakiś rabat?
Przed chwilą dostałem kod na przedłużenie konta Premium o miesiąc.
Kod na miesięczny dostęp do konta Nexto Premium :)
Tak. Przed chwilą w mojej skrzynce pojawił się mail od Nexto:
„Drodzy!
Z przyczyn od nas niezależnych serwis Nexto.pl był w dniu wczorajszym niedostępny, za co bardzo Was przepraszamy.
W dniu dzisiejszym serwis działa, a my pracujemy nad tym aby przywrócić jego pełną sprawność oraz wszystkie funkcjonalności i promocje!
W ramach rekompensaty mamy dla Was mały upominek!
Kod na miesięczny dostęp do konta Nexto Premium.
(kod)
Kod ważny jest do 31 lipca. Dla osób, które posiadają aktywne konto Nexto Premium data wygaśnięcia przesunie się o jeden miesiąc.”
Kod na premium na miesiąc…
Co innego, że są problemy by się zalogować…
U mnie teraz działa. Może dlatego, że nie dostałem kodu :)
Też się zastanawiam czy był wysyłany do losowych osób czy do wszystkich posiadających konto?
Tak czy inaczej poziom kontaktu z Klientem kilka klas wyżej niż Ibuk (choć niektórzy pewnie powyższą stwierdzenie nazwaliby spolegliwoscia wobec sklepow…)
Szanowni Państwo,
Mail był wysłany do wszystkich naszych Czytelników. Prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM.
Jeżeli pomimo zweryfikowania skrzynki SPAM nie otrzymali Państwo kodu to prosimy o kontakt z naszym działem BOK -> [email protected]
Kodów starczy dla wszystkich naszych Czytelników :)
Chyba, że Czytelnika konto przepadło w czarnej dziurze :P
Ogromna prośba o kontakt z nami. Sprawę zbadamy i wyjaśnimy.
Kod na Nexto Premium oczywiście też przyznamy :)
Już zgłosiłem zniknięcie konta i sprawa jest w toku…
Ja dostałem, choć nie wiem w sumie za co, ale dziękuję.
Jedna mała uwaga, kod jest ważny do 31 lipca, więc lepiej go wykorzystać od razu, żeby potem nie zapomnieć. Jak ktoś ma wykupione Premium, to ważność po prostu się przedłuża. Rozumiem, że jak ktoś nie ma, to działa przez miesiąc od użycia kodu. I teraz pytanie, jak będą wyglądały rabaty w Nexto przez następne 30 dni :-)
Przyjanuszowałem i wysłałem zgłoszenie do pomocy nexto; dziś rano otrzymałem kod. Dziękuję.
Nawet się na nich nie gniewałem, a dostałem miesiąc Premium na Nexto za darmo. Fajnie! :-)
I mnie w ten sposób przeprosili, chociaż zupełnie nie było powodu :)
Plus dla firmy za miłą niespodziankę.
Na przykładzie Nexto widać że jednak można się ładnie zachować wobec klienta. Nawet z powodu drobnej awarii.
Mistrzowie marketingu nawet awarię przekują w sukces. Również dostałem kod na premium, mimo iż pakietu premium nie posiadam. Zgadnijcie teraz, gdzie przez najbliższy miesiąc będę kupować ebooki?
Typowy Seba. Mieli awarìę.Dramat Sebek i Jesica nie mogli kupić książki. Ludzie jęczycie jak byscie nie mieli nic do czytania. Czy Nexto sie krzaczy non top?Sebix podaj mi maila kupie ci te książki tylko przestań jęczeć.
Wchodzi człowiek na świat czytników, a tam wykop nie może się doczekać na nocną.
Sebowski, oddam ci login do mojego konta, jest tam około dwustu tytułów i kilka tysięcy punktów. Na jaki mail ci to wysłać jęczybuło?
Ryzykowne, puści to w świat i będzie na Ciebie (znaki wodne w plikach).
dawaj, zobaczymy na ile jesteś słowny, a na ile napinaczem xD
[email protected]
(tak, jest to konto przeznaczone na spam)
Też sprawdzam [email protected]
Chłopaki ja tylko dla sebiaka; nikt inny tak się nie mazgai więc sorry ale wiecie jak jest.