Za drogo? Ustaw alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Wyprzedaż: Kindle Paperwhite III o 30 euro taniej, a recertyfikowane Kindle Voyage o 80 euro taniej!

Promocje dnia – 19.07.2018: Zysk, Czarne, Sonia Draga, Czarna Owca do 45% taniej

Uwaga: to jest artykuł archiwalny. Opisane promocje mogą już nie być aktualne.

Najnowsze znajdziesz na stronie głównej bloga.

Kolejna z promocji w formacie skróconym.

Virtualo:

Ebookpoint:

Publio:

Woblink:

Pozostałe promocje znajdziecie w archiwum.

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Promocje dnia, Stare promocje. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

55 odpowiedzi na „Promocje dnia – 19.07.2018: Zysk, Czarne, Sonia Draga, Czarna Owca do 45% taniej

  1. zipper pisze:

    Kupiłem w pewnym sklepie papierową książkę Upadek Króla Artura za 8 zł i 4 zł przesyłki. Przecena z 39,90 zł. Myślicie, że to rażąco niska cena? Jestem złodziejem? Sklep niby już kompletuje zamówienie, ale ciągle nie wiem, czy dzwonić po policję, czy nie :/

    23
  2. bobasekp pisze:

    Chciałbym nawiązać do wczorajszej dyskusji dotyczącej problemów z cenami książek sklepu ibuk.pl.
    Od prawie zawsze, czytając komentarze na tym forum oraz patrząc na ilości łapek do góry przypisanych do tych komentarzy odnoszę wrażenie, że wszelkie krytyki sklepów z ebookami są odbierane przez czytelników jako niepożądane.
    Co ktoś wytknie sklepowi, że miał jakąś wtopę, to zaraz znajdują się obrońcy z argumentami typu – a to, że zwykła pomyłka, każdemu może się zdarzyć, nie przesadzajmy w tych oskarżeniach, zbyt ostre słownictwo itd. Co więcej, ilości łapek do góry zwykle są dużo większe przy tych właśnie komentarzach.
    Rozumiem, że właściciel tego forum żyje z tych sklepów i mniej lub bardziej otwarcie trzyma ich stronę. Taka jest moja prywatna opinia. Ale co z resztą?
    Czy ci, którzy tak dzielnie bronią dobrego wizerunku sklepów i spolegliwej krytyki to jakieś tajemne i solidarne „sklepowe” kółko wyznawców? A może ja się nie znam? Może ostre i kpiarskie teksty już są niemodne? A może to jeszcze coś innego?
    Co by to mogło być???

    22
    • zenobiusz pisze:

      Jak chcesz ponarzekać to pisz bezpośrednio do powodu swojego poirytowania a nie spamuj posty o promocjach. Może zgłoś do prokuratury że cię łoszukali.

      16
    • aztec pisze:

      Ojej, kolejne wypaczające sens użycie pojęcia „spolegliwy”. :-(

      8
    • Rozyk pisze:

      Właściciel tego bloga żyje z tych sklepów? To chyba bzdura. Robert podpowiada zawsze gdzie dana książka (albo czytnik) można kupić jak najtaniej. Nawet jak jest na coś promocja, a w innym miejscu jest taniej to za każdym razem zwraca na to uwagę.
      Jeśli ma jakiekolwiek profity z promowania czegoś, to zawsze to zaznacza.

      Wydaje mi się, że odnosisz po prostu takie wrażenie, że coś jest nie akceptowane (po mnie np. zawsze „jadą”, gdy polecam jakąś książkę), lecz to tylko subiektywne odczucie.

      Zauważyłem, że bardzo często są tu opisywane problemy z księgarniami, ale raczej szuka się tutaj pomocy przy rozwiązaniu problemu, a nie współnarzekaczy.

      10
      • bobasekp pisze:

        Rozyk,
        za każdą kupioną książkę poprzez link ze strony Roberta otrzymuje on prowizję. Sam zresztą tego nie kryje w swoich komentarzach.

        10
        • Rozyk pisze:

          Nawet jeśli ma, to niech ma. Wygodniej mi tutaj sprawdzić promocje (często z opisami książek) niż przebijać się przez maile (newslettery) ze sklepów.

          8
          • lammas pisze:

            Nie tylko nie przeszkadza mi, że pobiera prowizję, ja chcę żeby ją pobrał – bez przerwy korzystam ze światłych kindlowych porad, to oczywista wzajemność.
            Że o wspomnianej wygodzie nie wspomnę :-)

            12
    • Qfwfq pisze:

      Takie teksty są zdecydowanie niemodne, ale możesz to zmienić. W ramach protestu, możesz obrazić się na wszystkie te sklepy (których nie wymieniasz) za te wszystkie przewinienia (których nie wymieniasz), nigdy już nie kupić żadnego ebooka, założyć własne kółko wyznawców (którego bym tu nie wymieniał), i tam wyrażać swoje negatywne kpiarskie emocje (których znać nie chcemy). Ale nie jestem na twoim miejscu więc… ??? A może jeszcze coś innego mógłbyś zrobić? Co by to mogło być???

      16
    • seba pisze:

      Dziękuję. (vide moje komentarze pod tekstem na tym blogu dot. Nexto z dnia 26.06.2018 r.)
      Zgadza się – więcej było obrońców, niż osób zainteresowanych problemem…
      Sam sklep (nota bene niedziałający pół dnia wczoraj) nazwał mnie wtedy w komentarzach trollem – tak, pracownik księgarni (!!!). Może nie zrobiłby tego, gdyby Czytelnicy więcej wymagali od księgarń? W końcu to nasze pieniądze.

      5
      • Robert z Nexto.pl pisze:

        Panie Sebastianie,

        Proszę nie wprowadzać czytelników w błąd. Nikt z naszych pracowników nie nazwał Pana trollem. Prosimy o kulturę wypowiedzi i wzajemny szacunek.

        5
      • Robert z Nexto.pl pisze:

        Panie Sebastianie,

        Dla Pana mamy specjalny kod VIP.

        Będę ogromnie wdzięczny za Pana kontakt bym mógł Panu przekazać owy kod VIP.

        Mój adres mailowy: r.fraczak@nexto.pl

        2
        • asymon pisze:

          Wydaje mi się, źe kod VIP wypada wręczyć osobiście, koniecznie transmisja na żywo w internecie.

          7
        • Dziad z lasu pisze:

          Specjalnie dla p. Roberta z Nexto ściągawka z odmiany przez rodzaje zaimka „ów”:
          liczba pojedyncza – ów, owa, owo;
          liczba mnoga – owi, owe.
          Proszę przyswoić i więcej nie kaleczyć polszczyzny.

          5
  3. Nox pisze:

    Kody do Woblinka – ważne do 22.07.2018 19:41
    pjaqvtel
    rgxzpeqt
    yebrvtok
    qopqgqmu

    4
  4. X pisze:

    A to się forum rozbestwiło, jak Robert jest na wakacjach :)

    0
  5. Monika pisze:

    Może te teksty nie są „ostre i kpiarskie” tylko napastliwe i marudne? Nie wszyscy lubią zbiorowe narzekanie, pogódź się z tym :D

    16
  6. czytacz książkowy pisze:

    Jest jakieś forum w sieci dla klientów e-księgarni?

    Czy ktoś miał jakieś problemy z Nexto? Wydaje się, że moje konto przestało istnieć…

    1
    • Cyfranek pisze:

      Wiele osób miało, ale teraz nikt się nie przyzna, bo zaraz zostanie zakrzyczany, że znowu wypomina stare błędy, wywleka zapomniane dzieje, nie daje drugiej szansy, wraca do przeszłości zamiast patrzeć w świetlaną przyszłość itp.

      Tak mi się nasunęło a propos bieżącej gorącej dyskusji i nie tylko :)

      15
    • zipper pisze:

      Czy próbujesz się zalogować na konto po długim czasie? Był taki moment, kiedy NEXTO zmieniało właściciela i trzeba było potwierdzić chęć utrzymania konta.

      Jeżeli tego się nie zrobiło, to było ono automatycznie kasowane z całą zawartością.

      Ale było to już dość dawno.

      2
    • Robert z Nexto.pl pisze:

      Mieliśmy awarię i w związku z tym występował problem z logowaniem do konta.

      Serwis już działa i pracujemy nad tym aby przywrócić jego pełną sprawność oraz wszystkie funkcjonalności i promocje.

      W związku z awarią w ramach rekompensaty wysyłaliśmy mały upominek.

      Za utrudnienia jeszcze raz przepraszamy.

      2
      • Dziad z lasu pisze:

        No to jeszcze i to – nie istnieje coś takiego, jak „wszystkie funkcjonalności”, gdyż funkcjonalność jest jedna i niepodzielna, albowiem jest to cecha konkretnej rzeczy.
        Przywróciliście więc pełną sprawność i funkcjonalność (choć to zbędne powtórzenie, ale niech będzie) oraz wszystkie promocje, albo pełną sprawność oraz wszystkie funkcje i promocje.

        Bardzo proszę zastanowić się, co się pisze, a nie bredzić bez sensu ze szkodą dla języka.

        3
  7. Beata pisze:

    Nexto- na FB przeprosili i obiecali wysłać jakiś „upominek” po południu drogą mailową. Czy ktoś coś dostał, jakiś rabat?

    0
    • wojtek2005 pisze:

      Przed chwilą dostałem kod na przedłużenie konta Premium o miesiąc.

      0
    • Rudzielec pisze:

      Kod na miesięczny dostęp do konta Nexto Premium :)

      0
    • eM pisze:

      Tak. Przed chwilą w mojej skrzynce pojawił się mail od Nexto:
      „Drodzy!
      Z przyczyn od nas niezależnych serwis Nexto.pl był w dniu wczorajszym niedostępny, za co bardzo Was przepraszamy.
      W dniu dzisiejszym serwis działa, a my pracujemy nad tym aby przywrócić jego pełną sprawność oraz wszystkie funkcjonalności i promocje!
      W ramach rekompensaty mamy dla Was mały upominek!
      Kod na miesięczny dostęp do konta Nexto Premium.
      (kod)
      Kod ważny jest do 31 lipca. Dla osób, które posiadają aktywne konto Nexto Premium data wygaśnięcia przesunie się o jeden miesiąc.”

      3
    • tokariew pisze:

      Kod na premium na miesiąc…
      Co innego, że są problemy by się zalogować…

      0
      • baszar pisze:

        U mnie teraz działa. Może dlatego, że nie dostałem kodu :)

        0
        • Yacoob pisze:

          Też się zastanawiam czy był wysyłany do losowych osób czy do wszystkich posiadających konto?
          Tak czy inaczej poziom kontaktu z Klientem kilka klas wyżej niż Ibuk (choć niektórzy pewnie powyższą stwierdzenie nazwaliby spolegliwoscia wobec sklepow…)

          0
          • Robert z Nexto.pl pisze:

            Szanowni Państwo,

            Mail był wysłany do wszystkich naszych Czytelników. Prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM.

            Jeżeli pomimo zweryfikowania skrzynki SPAM nie otrzymali Państwo kodu to prosimy o kontakt z naszym działem BOK -> pomoc@nexto.pl

            Kodów starczy dla wszystkich naszych Czytelników :)

            0
            • czytacz książkowy pisze:

              Chyba, że Czytelnika konto przepadło w czarnej dziurze :P

              0
              • Robert z Nexto.pl pisze:

                Ogromna prośba o kontakt z nami. Sprawę zbadamy i wyjaśnimy.

                Kod na Nexto Premium oczywiście też przyznamy :)

                1
              • czytacz książkowy pisze:

                Już zgłosiłem zniknięcie konta i sprawa jest w toku…

                0
          • asymon pisze:

            Ja dostałem, choć nie wiem w sumie za co, ale dziękuję.

            Jedna mała uwaga, kod jest ważny do 31 lipca, więc lepiej go wykorzystać od razu, żeby potem nie zapomnieć. Jak ktoś ma wykupione Premium, to ważność po prostu się przedłuża. Rozumiem, że jak ktoś nie ma, to działa przez miesiąc od użycia kodu. I teraz pytanie, jak będą wyglądały rabaty w Nexto przez następne 30 dni :-)

            1
        • baszar pisze:

          Przyjanuszowałem i wysłałem zgłoszenie do pomocy nexto; dziś rano otrzymałem kod. Dziękuję.

          0
  8. zipper pisze:

    Nawet się na nich nie gniewałem, a dostałem miesiąc Premium na Nexto za darmo. Fajnie! :-)

    18
    • pj pisze:

      I mnie w ten sposób przeprosili, chociaż zupełnie nie było powodu :)
      Plus dla firmy za miłą niespodziankę.

      9
  9. oktaryna pisze:

    Na przykładzie Nexto widać że jednak można się ładnie zachować wobec klienta. Nawet z powodu drobnej awarii.

    17
    • Bociek pisze:

      Mistrzowie marketingu nawet awarię przekują w sukces. Również dostałem kod na premium, mimo iż pakietu premium nie posiadam. Zgadnijcie teraz, gdzie przez najbliższy miesiąc będę kupować ebooki?

      10
  10. Charas pisze:

    Typowy Seba. Mieli awarìę.Dramat Sebek i Jesica nie mogli kupić książki. Ludzie jęczycie jak byscie nie mieli nic do czytania. Czy Nexto sie krzaczy non top?Sebix podaj mi maila kupie ci te książki tylko przestań jęczeć.

    4

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania i polityką prywatności

Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.