Aktualizacja z 20 listopada: opisany w artykule błąd został wreszcie naprawiony i koszty przesyłki nie są już naliczane.
Jeśli ktoś w ciągu ostatniego tygodnia zapłacił za dostawę powyżej 39 EUR – warto skontaktować się z działem obsługi klienta i poprosić o zwrot.
Napisał dziś do mnie nasz Czytelnik, który próbował zamówić Kindle 8 z niemieckiego Amazonu i… mimo wielu prób, sklep naliczał także cenę przesyłki.
Sprawdziłem – i to samo – tutaj przykład dla Paperwhite.
Dla czytnika naliczana jest opłata ponad 5,5 EUR.
A może dotyczy to tylko Kindle? Usunąłem czytnik, dodałem parę płyt – tak samo.
A przecież darmową dostawę do Polski niemiecki Amazon wprowadził już prawie dwa lata temu – w listopadzie 2015. Wtedy dotyczyła zamówień powyżej 49 euro. Rok temu, przy uruchomieniu polskiej wersji sklepu obniżyli ten próg do 39 euro.
I ta darmowa dostawa nadal jest opisana na stronie pomocy, dotyczy zresztą nie tylko Polski, ale np. Czech, Danii, Finlandii i innych krajów.
Podobnie w tabeli z kosztami dostawy:
Co więc się stało? Jakaś nagła zmiana polityki Amazonu, czy po prostu jakiś błąd?
Postaram się dowiedzieć – a Wam, jeśli coś teraz zamawiacie radziłbym poczekać parę dni, może się coś wyjaśni. A może ktoś z Was już pytał o to w supporcie?
Aha, w przypadku Kindle – prawie na pewno za ok. 2 tygodnie będą jakieś promocje z okazji Black Friday.
Aktualizacja
Zgłosiłem sprawę mailem i parę minut później miałem telefon z działu obsługi Amazonu – potwierdzają, że naliczanie opłat to jest błąd na stronie i że zostanie to poprawione.
Jeśli w tym momencie ktoś zamówi i zapłaci za przesyłkę, taka opłata będzie anulowana.
Używane Kindle też były wysyłane za darmo? Ja parę dni temu kupiłam właśnie używanego i zapłaciłam za przesyłkę. Pisać do Amazonu, czy darmowa przesyłka nie dotyczy używanych rzeczy?
Tak, używane Kindle były wysyłane za darmo (oczywiście jeśli ich cena przekraczała 39 EUR). Kupiłem dwa używane PW3 dla siebie i dla córki oraz używany PW2 dla drugiej i ani razu nie płaciłem za wysyłkę.
Tak, jeśli tylko ich wartość przekraczała 39 EUR (były przypadki chyba Kindle 7 z reklamami, gdzie wychodziło taniej i opłacało się dodać cokolwiek za 1-2 euro do koszyka, aby uniknąć płatnej dostawy).
Tak więc bez obaw pisz. Do mnie po wysłanym mailu przez stronę (tak jak opisuję tutaj: http://swiatczytnikow.pl/jak-skontaktowac-sie-z-amazonem/ ) oddzwonili w ciągu paru minut – polski konsultant.
Napisałam, oddzwonili i powiedzieli, że zwrócą opłatę :) Dzięki za informacje!
Ciekawa sprawa, również napisałam do nich z pytaniem dlaczego doliczyli koszty przesyłki i dostałam informację zwrotną o kosztach przesyłki do krajów spoza EU. Niestety konsultanci w Niemczech nie wiedzą, że Polska od ponad 10 lat jest w Unii… Trochę słabo to o nich świadczy…
Wczoraj chciałem zamówić używanego Kindle 8 z reklamami i po wybraniu adresu dostawy w PL był komunikat, że nie można dostarczyć przedmiotu na podany adres. To też jest błąd, czy od teraz używane czytniki z reklamami nie będą sprzedawane do Polski?
Pisz konkretniej. Kto jest sprzedawcą? Jakiś opis ograniczeń? Albo po prostu dokładny link do strony, na której składałeś zamówienie.
Ale na co komu szczegoly? Przeciez wszystko jest jasne, „z reklamami” i sprawa jasna. Takowe nie sa wysylane do PL i nigdy nie byly :)
Tak jest z nowymi. Używanych zwykle nie sprzedaje Amazon, a niezależni sprzedawcy używający Amazonu trochę jak Allegro. I jeden chce wysyłać do Polski, a inny nie, niestety widać to dopiero w podsumowaniu.
Sprzedawca Warehouse Deals wysyła do Polski, to po prostu magazyny Amazonu, tylko że może nie być tego, co potrzebujesz.
http://swiatczytnikow.pl/paperwhite-ii-za-450-zlotych-amazon-de-sprzedaje-czytniki-uzywane-z-wysylka-do-polski-i-z-gwarancja/
W ramach Warehouse Deals wysyłane były także czytniki z reklamami, ale w przypadku tego Kindle 8 rzeczywiście nie są. Wygląda na to, że się sporo pozmieniało.
W takim przypadku to Amazon się kompletnie nie popisał. Do tej pory Wearhouse deals był fajny, ponieważ można było kupić prawie nowy czytnik w świetnej cenie. A teraz jesli nie mogę kupić używanego czytnika z powodu reklam, będę musiał kupować u innego źródła. Mam nadzieje, ze to tylko chwilowy błąd tak jak z wysyłką.
W październiku kupiłem używanego PW3 wg. opisu z reklamami i raz, że nie było problemu z wysyłką, a dwa że czytnik był bez reklam. Od razu dodam, że jest jest podłączony do internetu i zalogowany.
Ja w środę kupiłam używanego Paperwhite z reklamami, z wysyłką do Polski. Dziwne by było, gdyby tylko jednego modelu z reklamami nie wysyłali, choć nie byłaby to dla mnie pierwsza kompletnie niezrozumiała decyzja Amazonu. Tak czy siak, napisać do nich nie zaszkodzi.
Firma produkująca czytniki od lat totalnie olewa polskich klientów. W odruchu swoiście pojmowanego oburzenia część rodaków zakłada fan klub tej marki .Dobre .
Niby masz rację. Z drugiej jednak strony, firma totalnie olewająca polskich klientów i tak zapewnia dużo lepszy poziom obsługi reklamacji i naprawy/wymiany sprzętu, niż polskie firmy.
Rozumiem ,że czytniki w trosce o „lepszy poziom obsługi ” posiadają menu w języku polskim ?
Źle rozumiesz. Lepszy poziom obsługi oznacza, że popsuty czytnik zostaje wymieniony na sprawny, a nie wmawia się użytkownikowi, że ten jest winny. Lepszy sprawny czytnik z angielskim menu, czy popsuty z polskim?
Wolę poziom obsługi w Amazonie po angielsku niż jakikolwiek inny w języku polskim.
Natomiast w jednym (krótkim) zdaniu popisałeś się „zaledwie” trzema błędami interpunkcyjnymi. W związku z tym przypominasz przedstawicieli pewnej firmy, która sprzedaje kompletne gnioty, a podpisuje je jako lepsze niż Kindle.
Pol roku temu zakupilem na Amazonie przenosny dysk twardy, ktory kilka dni temu padl. Jeden email do Amazonu, dostalem zwrotna etykiete i dysk jest juz w drodze do nich. Za kilka dni bede mial nowy.
Ide o zaklad, ze gdyby to byl polski sklep, wzieliby go „na serwis” i czekalbym pewnie kilka tygodni na jakakolwiek odpowiedz.
„Ide o zaklad, ze gdyby to byl polski sklep, wzieliby go „na serwis” i czekalbym pewnie kilka tygodni na jakakolwiek odpowiedz.”
No, to byś przegrał, jakiś czas temu kupiłem NAS’a + 4 dyski do niego (w innej firmie) i niestety jeden z dysków okazał się uszkodzony. Po kontakcie telefonicznym odniosłem dysk do ich najbliższego sklepu stacjonarnego i tam czekał już na mnie nowy.
Tylko że, jak rozumiem, dysk był uszkodzony od razu, a ciekawe jakby wyglądała sytuacja, gdybyś go najpierw pół roku poużywał.
E tam, też wymieniałem parę dysków, zwykle sprzedawca odsyła do producenta, co jest zwykle na rękę, bo bywają gwarancje 3- lub 5-letnie, a dyski jakoś lubią mi się psuć w 26 miesiącu używania ;-)
Inaczej: nigdy nie miałem problemu z wymianą wadliwego dysku, który nie byłby „upadnięty”, a takich oczywiście nie reklamuję.
„…a ciekawe jakby wyglądała sytuacja, gdybyś go najpierw pół roku poużywał.”
Takie historie też mi się zdarzały(ą), ja mam w sumie w swoich sprzętach kilkanaście dysków (z powodów zawodowych), z reguły pracujących 24/7 więc awarie są niestety dość częste i mogę tylko powiedzieć, że od kilku lat wymiana nie sprawia problemów – kwestia odpowiednich dostawców (nie będę spamował listą zaufanych firm).
@asymon
I ile wtedy czeka Pan na wymiane dysku, 4-5 dni, jak na Amazonie? I czy dostaje Pan nowy towar? Bo niestety czytalem, ze gdy dysk na gwarancji wraca do producenta, ten odsyla klientowi najczesciej dysk „recertified’. Czesto dopiero po kilkunastu tygodniach.
No to Pan poslucha, kupilem w polskim sklepie stacjonarnym zasilacz usb, taki za 15 zlotych. Byl caly w plastikowym pudle, rzucilem go w kat i wyjechalem za granice bez niego. Po dwoch miesiacach jestem w Polsce i go potrzebuje, otwieram pudelko, nie dziala. Mam paragon, ide do sklepu. I co? Sklep ma na polce nowe, ale wadliwego nie wymieni, biora go wlasnie „na serwis” i odsylaja do producenta. Towar za 15 zlotych!
Gdy wspomnialem o Amazonie, uslyszalem „tu nie Amazon”. To byla jedyna i oby ostatnia elektronika, jaka w ostatnich latach kupilem NIE na Amazonie.
Nie widzę, abym zakładał tutaj jakiś fanclub. A o ciemnych stronach Amazonu pisałem też nieraz, np. http://swiatczytnikow.pl/pierwszy-drugi-trzeci-i-czwarty-swiat-wedlug-amazonu/
O matko, U2 na koncercie w Polsce, za moje dutki, powinno śpiewać po polsku, w końcu od lat kupuję ich płyty;), czyżby olewali polskich fanów…
ale płyte chcesz mieć z polskim opisem i polskim tłumaczeniem w Polsce
inaczej to kupujesz angielskie bo np. sa tansze. Jest nawet ustawa NAKAZUJACA dołaczanie polskiej instrukcji do towaru sprzedawanego w Polsce.
Masz rację, czy ktoś kupujący w polskim sklepie lub na Allegro może potwierdzić, że otrzymał instrukcję po polsku? Jeśli nie, to trzeba zgłosić do PIH-u. Koniecznie.
@włodek — a po co Ci to polskie menu?
Moja córa dostała Kindle Keyboard gdy miała 8 lat i nie ma żadnych problemów z czytaniem i obsługą czytnika (wybór książki, zmiana stron, zmiana rozmiaru czcionki).
Nie wiem nawet, czy zwróciła uwagę, że teksty nie są po polsku…
Wygląda mi to na wysyp propagandzistów pewnej firmy oferującej „polskie czytniki”. Ciekawe czy spontaniczny?
@Athame
Proszę, przykładowy link: https://www.amazon.de/gp/offer-listing/B0186FESVC/ref=dp_olp_used?ie=UTF8&condition=used
Czytnik jest sprzedawany przez Amazon w ramach Wearhouse Deals.
@Lola
Oczywiście, że używane czytniki z reklamami były wysyłane do Polski :) Sam mam od nich takie dwie sztuki: PW3 i Kindle 7.
@Asymon
Wszystkie czytniki jakie kupiłem bezpośrednio z Amazonu były z Wearhouse Deals. I we wszystkich sprzedawca był Amazon. Nigdy nie kupuje czytników na Amazonie od innych podmiotów.
W Niemieckiej tv było o Amazonie, ze maja problemy z personelem i przez to będę wydluzone okresy dostawy i mogą pojawić się tez inne problemy. Chodza tez plotki, ze maja go zamknąć, ale to w to nie wierze. Na ten moment Amazon, przynajmniej w Niemczech, ma problemy
Ja akurat kupiłam Kindla Paperwhite 3 (jutro dostawa) i płaciłam za przesyłkę, buu…
Nie buu, tylko https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us
Jak napiszesz to zwrócą koszt przesyłki.
Dzięki! Na pewno skorzystam. Nie tyle idzie o pieniądze, ale o fakt pomyłki ze strony amazon.de
Opłata za przesyłkę do Polski, to nie chwilowy błąd :) Dopiero po Twoim wpisie skojarzyłem – ale opłata był pokazywana w podsumowaniu już od ok 2-3 tygodni.
Dobrze, że zgłosiłeś – poprawią.
20 października darmowa wysyłka jeszcze działała, bo sam zamawiałem.
Szanowni adwersarze,poziom merytorycznej dyskusji sprowadził się do interpunkcji czytaj konkurencji.Może tak zacznijcie wymagać szacunku dla języka polskiego od firmy , którą tak promujecie.Swoją drogą ,tropić wroga marki na podstawie interpunkcji i być fanem Amazonu…!
Merytoryczne uwagi Athame poszły jednak w las.
A morze jak piszerz o szacónku do jenzyka Ojczystego, to terz ten szacónek miej i pisz bes błenduf ,co?
Potrafisz czytać ze zrozumieniem czy tylko popisywać się mało oryginalnym poczuciem humoru ?
Już tylko dwa błędy, jest postęp.
Bardziej serio, bo widzę że chyba wciąż nie zrozumiałeś: jeśli wymagasz od kogoś szacunku dla języka ojczystego, sam go najpierw okaż, pisząc poprawnie.
I nie, to że piszesz z tabletu/tableta czy komputera bez polskich znaków, nie jest usprawiedliwieniem.
Tu nie chodzi o poczucie humoru, tylko o zasady. W twoim przypadku o zasady interpunkcji.
Rozumiem ,że żądanie od firmy szacunku dla polskich klientów jest niestosowne i podejrzane. Moi szanowni interlokutorzy „wytropili ” błędy intrpunkcyjne i podążają dalej tym śladem. Część doszukuje się obcej ręki czytaj knowań innej marki , część uważa ,że sprawę można sprowadzić do przecinków…! Erystyczne popisy niskich lotów. EOT !
Ależ oczywiście że jest stosowne, ale nie o tym piszę. Ostatnia próba, choć nie wiem po co.
Życzę sukcesów.
:-*
Potrafię, ale mi się nie chce ;) Odpisałem na Twój komentarz, którego meritum było „szacunek do języka ojczystego”. I tylko do tego się odniosłem, że wymagasz czegoś, czego sam nie jesteś w stanie zaoferować. Dla mnie to czysta hipokryzja, ale co tam kto lubi.
Twój sposób pisania nazywa się w niektórych kręgach „prawicową interpunkcją”, ale to nie blog polityczny, więc nie będę się rozpisywał.
Wracając do merytoryki:
Może i kiedyś uczyliśmy Francuzów widelca używać, ale aktualnie fakty są takie, że żyjemy w średnim kraju, który pałęta się między 20 a 60 miejsce różnych rankingów (wyżej jeżeli chodzi o liczby bezwzględne, typu liczba ludności, niżej jeżeli liczymy zasobność portfeli), podobnie jest z naszym językiem.
W przypadku dużych firm, używanie personifikacji w rodzaju „szacunek” tylko zaciemnia obraz sytuacji. W biznesie liczy się bilans zysków i strat, Wizerunek to też część tego bilansu, taki potencjalny zysk odłożony w czasie. A w tym rachunku podstawą są parametry o których pisze na początku. I tyle, Amazon nie jest tu żadnym wyjątkiem. A i na tle innych międzynarodowych firm imperium Bezosa tez jest gdzieś tam w środku stawki. Są firmy „olewające” nas dużo bardziej, są i takie które weszły na nasz rynek głębiej.
Dorabianie do tego jakiejś głębszej filozofii, a tym bardziej urządzanie krucjat wydaje mi się zwyczajnie śmieszne.
A przy okazji – jak kogoś martwi nasza pozycja w rankingach, to na podbudowanie narodowego ducha mogę podzielić się swoim ostatnim odkryciem. Jesteśmy piątym najbardziej okrągłym krajem na świecie (chodzi o stosunek obwodu do powierzchni, który jak wiadomo najniższy jest dla koła). Wyprzedzają nas tylko Zimbabwe, Sierra Leone, Warykan i jakaś oceaniczna wysepka, której nazwy nie pamiętam.
Na „pierwszy rzut oka” tylko dwa błędy („ogonki”, a raczej ich nieobecność) – nie najgorzej jak na „lewicową interpunkcję”…
Ale do stylu i formy mogłabym się w niejednym miejscu przyczepić :)
Obawiam się, że językowe niechlujstwo nie ma barw światopoglądowych i rozsiane jest bardzo sprawiedliwie po całej scenie publicznej. Można wręcz rzec, że ma charakter ekumeniczny.
Ależ oczywiście, że ma. Uciskany przez korpokapitalistycznego pracodawcę muszę pisać na chybcika, bo a nuż nie zdążę alt-tabnąć na czas :)
Oddam kod do Woblinka o wartości 10.00 PLN, ważny do 19 listopada do godz. 12:04 : befblfht. Ula G.
Wykorzystany. Dzięki!
Jeszcze jeden kod:
hkulmbcu – ważny do 14.11.2017 06:46
Trzy kolejne kody (05.12.2017 19:40)
hjxzhchv
wlapsezd
rhrcmpbj
nie ma polskiej strony , nie ma polskiej wersji kindla po co sie pchac w niepewny biznes?
ja konsekwentnie nie kupuje kindla. zaczekam az bedzie wsparcie po poslku jak dla ludzi.
O kolejny, który interpunkcję ma w głębokim poważaniu. A także ortografię.
Poza tym upominanie się o język polski, przy jednoczesnym zapisie tekstu bez „ogonków” jest co najmniej śmieszne.
„niepewny biznes” powiadasz? :-)
Przypomnij sobie jaka to firma sprowadzała do nas czytniki, zrobiła spolszczenie po czym przestała je supportować a finalana wersja oprogramowania nigdy nie powstała? Ostatecznie ludzie zostali z czytnikami które owszem były spolszczone tyle że nie działały stabilnie.
Przypomnij sobie która to firma jak ludzie chcieli reklamować wieszający się czytnik odsyłała ich do producenta a producent do importera.
A na Kindle od lat soft po prostu działa, a w razie jakichkolwiek problemów ze sprzętem dostajesz nowy czytnik pocztą a stary odsyłasz na ich koszt. Bez użerania się, bez niepotrzebnego tracenia czasu i pieniędzy.
Można i tak. Choć w sumie dziś znajomość angielskiego jest jak umiejętność czytania i pisania, dlatego może nie zawsze przywiązujemy wagę do obsługi po polsku i polskiego menu.
Prawdę mówiąc zabrałem się kiedyś za tłumaczenie instrukcji, ale dałem sobie spokój. A to z obawy przed prawnikami Besosa, którzy by mnie pewnie dojechali za łamanie praw autorskich.
Myślisz, że instrukcja jest dziełem objętym prawami autorskimi i tłumacz dostaje tantiemy? :)
A dlaczego taka instrukcja nie miałaby być objęta prawami autorskimi?
Tylko wiesz, jedna firma podziękuje, inna wyśle pismo z pogróżkami, nie chce mi się sprawdzać. Po kryjomu tego nie zrobię – chciałbym, żeby cały splendor na mnie spłynął. I tak już szósty roczek mija.
Polski oddział Amazonu/Amazona też ma pewnie ważniejsze sprawy na głowie, muszą robić targety sprzedażowe, żeby były premie na koniec roku, ostatnio nawet jakieś roboty zatrudnili.
Cóż, zasięgnęłam fachowej porady i niestety: choć to wydaje się głupie, to instrukcja obsługi jest dziełem sztuki i tantiemy się należą :D
Można jeszcze wziąć pod uwagę komercyjne/niekomercyjne wykorzystanie tłumaczenia, ale rozumiem, że nie chcesz się przepychać z Amazonem w razie czego :D
Nie strasz, bo czym jest instrukcja wobec całego menu…
Ogólnie chciałbym, żebyś cokolwiek odpisał na moją wiadomość – jeśli nie to nie, albo może chociaż częściowo powspółpracujesz – oczywiście anonimowo.
Odpiszę, trochę nie mam jak siąść do komputera z okienkami, jestem w rozjazdach.
Z tym Besosem to taki żart miał być, nie chce mi się tłumaczyć, może nakieruje cię zdjęcie, ale chyba nie warto szukać.
„Myślisz, że instrukcja jest dziełem objętym prawami autorskimi”
Oczywiście, że jest. A czy tłumacz dostaje tantiemy to już zależy od tego, jaką umowę zawarł z Amazonem…
„Besosa”?
Widziałem ze dwa lata temu tłumaczenie instrukcji Kindle zrobione przez jednego z polskich „dystrybutorów” – o zgodę raczej nie pytali.
Inna sprawa, że to tłumaczenie niespecjalnie będzie odpowiadało na potrzeby ludzi, którzy kupują czytnik, ale nie kupują e-booków i innych treści w Amazonie.
@Bartek
Drugi kod wykorzystany. Dziękuję
A na Amazon – nadal nalicza przesyłkę
Dziś już nie.
Nadal nalicza opłatę
https://imgur.com/a/EHGvr
A mnie na stronie niemieckiego Amazonu przy próbie zakupu Kindle Oasis pojawił się komunikat:
Uwaga:
„Przepraszamy, ten przedmiot nie może zostać dostarczony na wybrany adres. Więcej informacji. Wybierz inny adres lub usuń przedmiot.
Wystąpił problem z kilkoma pozycjami w Twoim zamówieniu (więcej informacji znajdziesz poniżej):
Czytnik Kindle Oasis, wodoodporny, wyposażony w 7-calowy ekran o wysokiej rozdzielczości 300 ppi, z dostępem do serwisu Audible (może nie być dostępny w języku polskim)”
Problem więc chyba nadal jest. Co ciekawe, przy innych produktach z koszyka taka informacja się nie pojawiła.
Już nawet wiem dlaczego. Gapa ze mnie! Produkt dostępny będzie od 21 listopada.
To nie takie proste niestety. Amazon na ten moment nie chce z jakiegoś powodu wysyłać nowego Oasisa do Polski i pisząc za Robertem nic na razie się nie zmieni w tym temacie.
Sam bym sobie zamówił z tamtąd, może po 21 coś się zmieni.
Szkoda. Zatem czekamy do 21 życząc sobie nawzajem powodzenia.
Kiedy w amazon.de można spodziewać się „black friday”?
Poproszę również o link do używanych kindli, jeśli nie zrobi to problemu
W zasadzie to już dziś coś powinno ruszyć, ale nie wiem kiedy ruszy promocja na Kindle. Co do używanych – tam się coś pozmieniało, postaram się przyjrzeć w ciągu paru dni.
Dziękuję. Amazon pisze na swojej stronie o odliczaniu do cyber monday (20 do 27 listopada)
cybermonday ale tylko na amazon.com.
na amazon.de cisza…
Może to różnica czasu ?
amazon.de kupno Oasis2 – nie da się w ogóle kupić (nawet tego 30list ?), nie ma też opcji jakiejs opłaty przesyłki. Czy trzeba czekać do tego 30list ? Nie można jakoś wcześniej „zamówić” ?
Wszędzie jest informacja, że do Polski wysyła tylko amazon.it…
myślałem, że chodzi o fakt opóźnień wysyłki (30 listopad), a nie, że W OGÓLE jest blokada wysyłki Oasis2 do Polski …
Nie tyle blokada, co po prostu brak takiej opcji. W przyszłości może się pojawi, ale kiedy konkretnie jest dziś trudne do określenia.
w USA: BF przypada na 24/11/2017 w EU promocje powinny sie pojawić juz od 20/11/2017
The price of the e-reader is reduced for Black Friday and Cyber Monday 2017 to $89.99 from $119.99 for the cheapest version with Wi-Fi and special offers. The price cut of $30 means you keep in your wallet 25%,
oraz:
Black Friday 2017 deals on Fire tablets
TOP DEAL: save $50 on Amazon Fire HD 10 (2017) – the newest 10-inch Fire is a powerful entertainment machine. It combines widescreen 1080p Full HD display (1920 × 1200 px, 224 ppi) with hands-free Alexa voice assistant. The list price is $149.99, and already a few weeks after the launch you can get the tablet for $99.99, which is a 33% saving. You’ve got $50 to spare on other items,
STARTS 23.11: save 40% on Amazon Fire 7 (2017) tablet – this is the deepest price cut on the entry-level Fire tablet. The 2017 generation is thinner and lighter than its predecessor, and is offered in new bright warm colors. The Fire 7 price is slashed by $20 (40% saving), from the regular $49.99, so in the end you’ll pay only $29.99,
STARTS 23.11: $30 off Amazon Fire HD 8 (2017) tablet – if you prefer a little bigger Fire tablet, featuring the 8-inch HD display, you can get it during Black Friday (and hopefully Cyber Monday, too) for the price of the smaller Fire – $49.99 ($79.99) – as the discount of $30 is applied,
save $30 on Fire 7 Kids Edition – the edition includes the 2017 Fire 7, a heavy-duty case perfect for kids, a 2-year worry-free guarantee, and 1 year of Amazon FreeTime Unlimited. Your price is $69.99, down $30 from $99.99,
$40 off Fire HD 8 Kids Edition – again, the Fire tablet plus kid-prof case plus 2-year guarantee plus 1 year of Amazon FreeTime Unlimited. The price has been slashed by $40. You can buy the device for $89.99 instead of $129.99,
buy two Fire 7 Kids Edition tablets ans save $70 – the newest 7-inch Fire tablet for kids includes a tablet, a kid-friendly case, and a 2-year worry-free guarantee. If you buy the bundle, you save $70, because you spend $129.98 instead of $199.98,
buy two Fire HD 8 Kids Edition tablets and save $90 – the 8-inch Fire tablet with the HD display comes with a worry-free guarantee and a solid heavy-duty case. For the bundle of two such tablets (in two different colors), you can pay $169.98. Bought separately, they cost $259.98,
Fire 7 tablet 2015 available for $29.99 – Amazon Warehouse Deals: the previous-generation 7-inch Fire offers either 8 or 16 GB of internal storage, and a microSD card slot. You can get the pre-owned model for $29.99, what is $20 cheaper than the Fire 7 from 2017,
Fire HD 8 2015 available for $44.99 – Amazon Warehouse Deals: you can save $35 if you buy a pre-owned 8-inch Fire tablet with an HD display. Three colros are available: Black, Blue, and Magenta. The price is $44.99.
na amazonie ruszyła promocja Balck Friday, .
sugerowana cena (DE): EUR 139,99
Cena w ofercie: EUR 99,99
Oszczędzasz: EUR 40,00 (29%)
I już opisana :)
http://swiatczytnikow.pl/promocje-na-cyber-monday-kindle-8-o-20-euro-taniej-kindle-paperwhite-o-40-euro-taniej/
Chyba zdecyduje sie na kupno Oasis2 na amerykańskim amazon (problemy w europejskich).
Ale proszę o informację (na pewno wiecie), jak wygląda sprawa reklamacji/zwroty/gwarancje – czy taki kupiony w USA można wysyłać do europejskich oddziałów, czy do USA, jakie są ewentualne problemy ?
Mam siostrę w US, więc kupiłaby i wyśle do Polski. czy jest jakaś procedura przeniesienia gwarancji do Polski, a jak reklamy – bardzo proszę o wytłumaczenie …
Raczej będzie problem, zamiennik też wyślą do USA. Czytnik reklamujesz tam, gdzie go kupiłeś, przerabiałem to parę lat temu – czytnik kupiony w amazon.de mogłem/musiałem reklamować tam i tylko tam, odsyłali mnie z amazon.com.
czyli miałeś odwrotna sytuacje ? Kupiłeś w DE, a próbowałeś reklamować w US ?
No i jak z reklamami – pewnie w takiej wersji są i może byc problem ze ściągnięciem ?
Tak, i kilka razy to potwierdzali, bo kilka razy próbowałem, różnymi kanałami, zgłaszać to w amazon.com. Tam mam całą historię zakupów na kindle i pierwszy czytnik tam kupiony, ale „nidyrydy”.
Jeśli masz możliwość, to chyba warto, opcja „ze Stanów do Stanów” zawsze była najtańsza.
Co do reklam, to pisałem maila do amazon.de (po angielsku), coś że leklamy są nieprzydatne, gdyż reklamowane rzeczy nie są dostępne w Polsce. Co jest prawdą, reklamują głównie ebooki po niemiecku do kupienia w amazon.de, niedostępne w naszym kraju.
Po kilku dniach Special Offers zdjęto, mimo, że czytnik był już „podpięty” do konta amazon.com.
Oczywiście wiesz, że wersję z reklamami ma tylko czytnik z pamięcią 8 GB?
a tego nie wiedziałem
A nie, cofam, da się jednak „wyklikać”, $279,99, dostępny od 25 listopada. Wcześniej miałem komunikat, że urządzenie nie jest dostępne w tej konfiguracji. Tylko wersja z modemem komórkowym nie ma opcji Special Offers.
Witam. Chciałam zakupić nowego Kindle Oasis 2017, jednak nie chcą go wysłać do Polski (podobnie jak części akcesoriów) – co robić? Jedyną odpowiedź jaką uzyskałam z biura obsługi – to nie mogą wysłać – dlaczego? nie wiadomo.
W Polsce czytnik jest dostępny tylko w jednym miejscu i to kilka setek drożej.
W tym momencie Oasis 2 do Polski wysyła tylko włoski Amazon. Linki masz tutaj:
http://swiatczytnikow.pl/znamy-juz-ceny-kindle-oasis-2-w-europie-mozemy-juz-zamawiac/