We współpracy z Nexto.pl i wydawnictwem Akcent zapraszam do konkursu Michael i Ja, w którym do wygrania jest 100 ebooków Mój przyjaciel Michael.
Książka opowiada prawdziwą historię o Michaelu Jacksonie – człowieku. Publikacja zawiera wiele nigdy wcześniej niepublikowanych zdjęć, anegdot i informacji. Mój przyjaciel Michael to skarbnica wiedzy, która pozwala poznać człowieka przyćmionego przez własną legendę.
Co trzeba zrobić, aby wygrać?
Aby zdobyć ebooka wystarczy poprawnie odpowiedzieć na 4 pytania, znajdujące się poniżej.
Poprawne i najszybciej wysłane odpowiedzi wygrywają. Wygrywa pierwsze 100 osób, które udzielą prawidłowych odpowiedzi na pierwsze 4 pytania. Każdy zwycięzca otrzyma drogą e-mailową specjalny kod umożliwiający pobranie e-książki za darmo z Nexto.pl. Maile z kodami roześlę w środę.
Powodzenia!
[Konkurs zakończony! Dziękuję za zgłoszenia, wysłaliście już ponad 100 odpowiedzi, z których większość była prawidłowa. W środę rano zweryfikuję odpowiedzi i wyślę kody.]
A propos pyt. 5. – nie wiem jak Wam, ale mi w ebookach brakuje jednaj rzeczy, a mianowicie krótkiej informacji nt. treści książki, którą w „normalnych” książkach można znaleźć na tylnej stronie okładki.
Zdarza mi się, że np. moja mama pyta jaką książkę bym jej poleciła do przeczytania no i cóż, jako że czytam dużo czasem zdarza się, że po samym tytule nie mogę sobie przypomnieć o czym książka była i czy nadaje się dla mamy czy nie. A tak, krótki opis, „wraca pamieć” i już wiem czy książka jej się spodoba czy nie.
Dobra sugestia. Przekażemy to wydawcom.
W calibre jest nawet specjalne pole gdzie można wpisać takie informacje. Czemu by go nie wykorzystać?
victoria, jesteś po prostu kochana i słodka. Już wiemy, że dużo czytasz, ale może, ze względu chociażby na mamę, czytaj mniej, albo przynajmniej coś lżejszego? Jeżeli nie możesz przypomnieć sobie „po samym tytule” o czym „książka była”, to zaręczam, że zdecydowanie nadaje się dla mamy. Więc ten problem masz z głowy…
Podziwiam pana Adama Kaczmarka z NEXTO za jego zachwyt nad „sugestią” victorii.
Moje pytanie, gdzie wydawcy mogliby zamieszczać w ebookach ewentualną „krótką informację nt. treści książki”? Czy przed treścią książki, czy po jej zakończeniu? Co prawda na stronie każdego ze sprzedawców jest już krótka informacja o treści każdej z książek, ale sugeruję, żeby w oddzielnych plikach sprzedawać same „krótkie informacje nt. treści książek” po oczywiście zdecydowanie niższej cenie. Można zaglądnąć i przeczytać mamie.
A dla victorii polecam dwa opisy darmowych pozycji ze strony NEXTO – „Wymarzony ślub” oraz „Podwójna intryga”. Skoro opis zachęcił mnie, to nie wątpię, że zachęci mamę…
Wojtek, jak to mówią „nie bądź taki do przodu bo cię sznurowadła wyprzedzą”…
Skoro te dwie darmowe pozycje Ci się spodobały z samego opisu to nie widzę problemu żebyś je sobie przeszytał. Ba, może nawet znajdziesz jakieś następne z tej serii, które cię wciagną. Mnie, ani mojej mamy, takie książki nie interesują.
Pytasz gdzie taki opis mogłby zostać umieszczony – czytniki mają opcję przechodzenia do ostatniej strony, nie widzę problemu żeby opis znalazł się właśnie tam.
Napisałam o tym czego mi brakuje w ebooku – nie musisz się z tym zgadzać. Nie będę już na ten temat z Tobą dyskutować.
Nie napisałem tego w 5 pytaniu, ale napiszę tutaj – Nexto.pl jest brzydkie. Strona jest brzydka, przestarzała, nieczytelna, bo wszystko jest blade i niewyraźnie podzielone na sekcje. Nie ma na niej informacji o aplikacji na Androida, ani żadnego linka do bloga – to za przeproszeniem, jak ludzie się mają o tym dowiedzieć? IMO stronie potrzebna jest pilna przebudowa.
Planujemy wdrożenie (lada moment) nowej wersji Nexto, o wiele bardziej funkcjonalnej :)
Potwierdzam powyższe zdanie Adama. Projektujemy właśnie cały nowi serwis i pewnych anachronizmów na stronie jesteśmy świadomi.
Miło to słyszeć, chociaż widzę pewną rozbieżność w określeniu stopnia przygotowania projektu… ;)
Odnośnie stopnia zaawansowania: są przygotowane wszystkie założenia, kończone są prace nad projektowaniem grafik. Za ok. tydzień rozpoczynamy testy usability z użytkownikami, a za ok. 1 miesiąc powinniśmy zacząć realne prace nad wdrożeniem wszystkich zmian (zmiany nie będą tylko wizualne, ale także funkcjonalne i koncepcyjne).
również ad 5: w katalogu ebooków, widać tytuł, nie ma podanego autora. Widać go albo na okładce, albo dopiero po kliknięciu tytułu. Trochę to upierdliwe :)
Będziemy to zmieniać w nowej wersji Nexto, którą wdrożymy niedługo.
W pierwszym pytaniu żadna odpowiedź nie jest poprawna. Zaznaczyłem tą najbardziej zbliżoną.
Mam nadzieję, że po raz pierwszy w życiu coś wygram w tego typu konkursie…
„5. Czy jest coś, co chciałbyś/chciałabyś widzieć w Nexto? Np. nowe funkcje, nowe kategorie, nowe wydawnictwa, udoskonalenia itp.?”
Działający email :(
Bo na razie obiecują, że sie tym zajmą, a maile na pomoc-at-nexto.pl giną w czarnej dziurze …
W pierwszym pytaniu żadna odpowiedź nie jest poprawna.
Nie prawda. Jest odpowiedź poprawna.
Proszę porównać odpowiedzi z Google Play. Tam jest literówka.
Oj, poprawiłem, ale jedna literka nie robi różnicy. W tym pytaniu chyba jak dotąd nikt nie udzielił błędnej odpowiedzi. :) W innych pytaniach bywało różnie…
No proszę… wtargnęła się mała literka. Napisałem Robertowi o tym, niemniej jednak odpowiedź będzie liczona jako poprawna :)
Odnośnie punktu 5 (tak na szybko):
W formularzu edycji danych profilowych („Twój profil”) znajduję się zapis „Pola oznaczone gwiazdką [ * ] są wymagane”, tylko, że… żadne pole na tej konkretnej podstronie nie jest oznaczone gwiazdką. Warte poprawki w nadchodzącej wersji Nexto (o ile już wcześniej nie zgłoszone).
Fajny konkurs. Miło byłoby coś wygrać. Zobaczymy, czy los dopisze :)
a mi się generalnie Nexto podoba. pomarudzę na słaby wybór książek, ale to jak w każdej polskiej e-księgarni.
Fajny konkurs mam nadzieje że wygram .
Co do zmian na Nexto graficznych i funkcjonalnych ,to dobrze że takie są już w końcowej fazie przygotowania .Tak pomyślałem że może wzorem Woblinka. Nexto mogłoby stworzyć dodatkową specjalną strone na kindle ,z tym że w przypadku Nexto byłoby to o wiele wygodniejsze ponieważ można by kupować jednym kliknieciem tak jak to sie robi w Kindle Store a nie za pomocą Yeti jak to ma miejsce na Woblinku
Można by było napisać czy jeszcze aktualny konkurs czy już te 100 osób wysłało maila…
Och, wreszcie jest okazja – szybkie przelewy do Nexto mają zupełnie nic nie mówiące nazwy. Czy mogłaby się pojawić w nich nazwa sklepu, a nie sam numer zamówienia? Mając mnóstwo takich płatności trudno sprawdzić, czy się wszystko na koncie zgadza…
Przysłaliście ponad 100 odpowiedzi, nie wszystkie były prawidłowe. :) Jutro rano sprawdzę odpowiedzi i roześlę kody.
PS. Prawidłowe odpowiedzi:
1. Czytnik Nexto w Google Play to „Nexto Reader (czytnik książek)” – w pytaniu była początkowo literówka „e-książek”, co oczywiście uznawaliśmy za prawidłową odpowiedź.
2. Autorem książki jest Frank Cascio
3. Tak, Nexto obsługuje płatności jednym kliknięciem
4. Domyślny rozmiar maksymalny maila Kindle to 50 MB
No to jestem ciekawy czy się zmieściłem w setce :)
Ja również. Z tego co pamiętam, odpowiedziałem dobrze na wszystkie pytania i z niecierpliwością czekam na wyniki :-)
Witam,
Odpowiedź na pytanie nr. 3 jest niepoprawna. Nexto nie obsługuje płatności jednym kliknięciem, choć bardzo by chciało (i z przyjemnością używa tego wyrażenia gdzie się da) to nie może (to samo jest np. z iTunes, AppStore itd.), bo Amazon to opatentował. Musimy najpierw dodać przedmioty do koszyka. Nie kupowałem tam jeszcze, na razie nic mnie tam nie zainteresowało, a i nie miałem za wiele czasu na szperanie, ale jestem prawie pewien, że to nie jest 1-click.
Chyba trzeba anulować nagrody :)
Pozdrawiam.
Ten patent nigdy nie został zaakceptowany w Europie.
Nexto obsługuje zakupy 1-kliknięciem. Więcej o tym pisał Robert: http://swiatczytnikow.pl/nexto-wprowadza-zakupy-jednym-kliknieciem/
dziękuję za informacje. Mam nadzieję, że się uda wygrać :)
Skoro jest tu z nami sam Adam Kaczmarczyk to mam pytanie odnośnie aplikacji.
Czy macie w planach wydanie aplikacji dla Windows Phone?
Może nie Kaczmaryczyk, ale jest Adam ;-) Danielu, tak, myślimy także o tej platformie mobilnej.
Czy tylko ja mam „produkt niedostępny’ przy http://www.publio.pl/polskie-piekielko-slawomir-koper,p55355.html?
U mnie to samo.
U mnie też „produkt niedostępny”. Ale za to http://pbp.sieradz.pl/rel-308.html ten link jest dostępny :)
Kody na książkę, czyli nagrody we wczorajszym konkursie zostały rozesłane! Na 150 odpowiedzi 16 było nieprawidłowych, reszta prawidłowa. Kody dostali autorzy prawidłowych odpowiedzi wysłanych przed godziną 11:24.
Wielkie dzięki za konkurs i nagrodę. Moja pierwsza wygrana :)
Moja też :), ale nie ma co tu spamować, byłoby 100 komentarzy „jeej wygrałem/wygrałam!!!”, a tego raczej nikt nie chce (spamu, rzecz jasna)
Dziekuję bardzo. Ksiązka już na Kindlu :)
Heh, chyba pierwszy raz w życiu coś wygrałem w internecie!
Napięcie rośnie … Czy konkurs jest już rozstrzygnięty, a wyniki ogłoszone ? Dostał ktoś kod promocyjny ?
OK – ja również wygrałem, ale przemyślałem sprawę – mogę oddać swój kod promocyjny, jeśli ktoś jest zainteresowany (oczywiście jeszcze nieużywany). Jeśli ktoś z NEXTO ma coś przeciwko, to proszę o info.
To jest Twoja nagroda i możesz z nią robić co zechcesz – nawet oddać komuś innemu :) Nie mamy nic przeciwko.
Tak myślałem, ale nie czytałem żadnego regulaminu konkursu i wolałem się upewnić :)
W takim razie kod wyślę na maila pierwszej chętnej osobie.
Ja jestem bardzo zainteresowany ,niestety nie udało mi sie wygrać :(
mój mail [email protected]
No to forwarduję maila, którego dostałem bezpośrednio od Roberta. W związku z tym moja „promocja” staje się nieaktualna.
Mamy dobrą wiadomość dla tych, którym nie udało się wygrać książki na Świecie Czytników – podobny konkurs właśnie ruszył na http://Blog.nexto.pl ! Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału :)
http://blog.nexto.pl/2012/05/21/konkurs-michael-i-ja-wygraj-ksiazke-o-michaelu-jacksonie/