Nowość: Włącz alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Zniżki dla stałych klientów w eBookpoint.pl

Pisałem tutaj kilka razy o zniżkach lojalnościowych w różnych księgarniach. Jedną z najmniej znanych jest ta w eBookpoint. Stali klienci mogą mieć 10% zniżki na wszystko.

Działa to w bardzo prosty sposób – dokonując zakupów zbieramy punkty. Każda wydana złotówka to jeden punkt. Przykładowo, powyższa książka Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających logiczne myślenie kosztuje 14,90 zł – dostajemy za nią 14 punktów, co widać na stronie produktu.

Gdy zbierzemy:

  • 250 punktów (co oznacza wydanie 250 złotych) dostajemy stały rabat 5%
  • 750 punktów (750 złotych) – stały rabat 10%

Aby trafić do grupy ze zniżką nic nie trzeba robić – po prostu po wydaniu określonej kwoty, zobaczymy, że nasze ceny są niższe.  Niektórzy się nawet dziwili w komentarzach, że płacą mniej, a to tylko świadczyło o tym, że wydali już sporo. :-)

Na stronie swojego konta zobaczymy informacje o tym:

  • ile mamy punktów,
  • jaki mamy aktualny rabat,
  • oraz ile nam jeszcze brakuje do następnego progu.

Punkty można też zdobyć za dodawanie opinii, po dwa za opinię.

Co ciekawe, wprawdzie według regulaminu, zniżki nie łączą się z innymi promocjami – ale w praktyce – jak dotąd – się łączą. Oznacza to, że książka dnia dla niektórych z Was kosztuje nie 9,90 zł – ale 9,40 zł albo 8,91 zł.

Czytaj dalej:

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Książki na czytniki i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

20 odpowiedzi na „Zniżki dla stałych klientów w eBookpoint.pl

  1. kjonca pisze:

    No i teraz to wyłączą :(

    0
    • Robert Drózd pisze:

      Sądzisz, że o tym nie wiedzą? :) Oczywiście że wiedzą. Nie sądzę jednak żeby klientów, którzy przeszli do „złotej półki” było aż tak wielu, żeby im tego prezentu nie robić. Przynajmniej na razie. :-) Zgaduję, że są też promocje w których cena została tak wyżyłowana, że bardziej obniżyć się jej nie da i po to jest zapis w regulaminie.

      0
      • Andrzej pisze:

        Jest to fajny program lojalnościowy. Korzystam z niego od dawna.
        Tylko jedno jest męczące. Dane osobowe na każdej stronie. Łącznie z tytułową.
        Tak zabezpieczenie. Ale można dać ukryte . Może Ebookpoint coś w tej materii zrobi ?

        0
        • Wystarczy, że za pomocą wyrażeń regularnych (np. w Sigilu) zamienisz linijkę z nazwiskiem na nic, lub ew. dopiszesz CSS-a, który ukrywa ten akapit :)

          Jako, że komentarze nie pozwalają mi na wklejenie HTML-a, wyrażenie regularne możesz podejrzeć tutaj.

          0
      • Bla pisze:

        Ten rabat jest stały, tak napisali na stronie. Regulamin mówi raczej o okresowych promocjach. Nie dostaniemy np. -50% na książkę dnia, bo tak wynika z innej promocji.

        0
  2. meg pisze:

    To się chyba łączy z historią zakupów w helionie? Bo już w momencie założenia konta w ebookpoint miałam 10% rabatu.

    0
    • Mariusz pisze:

      meg, mi niestety nie zliczyło helionowych zakupów, może tam ebooki kupowałaś? Ale nie sądzę żeby ktoś ebooki z DRM kupował.

      0
    • Bla pisze:

      Szkoda tylko, że w Helionie w tajemniczych okolicznościach zanika historia zakupów. Kupuję tam papierowe wydania od ponad 10 lat, a w historii konta nie mam prawie żadnego zamówienia, poza najświeższymi.

      No i też nie zauważyłem, żeby doliczało mi zakupy z Helion do ebookpoint.

      0
      • Michał Jęczalik pisze:

        Hej Bla!
        Konto, sprzedaż itd. jest ściśle powiązane z adresem email (login).
        Podeślij proszę informacje (z wszystkimi szczegółami) bezpośrednio do mnie na michal.jeczalik@helion.pl, przyjrzymy się sprawie niezwłocznie!

        Pozdrawiam.

        0
        • Bla pisze:

          Sprawdziłem dziś ponownie i mam też stare zamówienia. W sumie dziwne, ale jakieś 3 miesiące temu ich nie było, pamiętam bo odszukałem wtedy maile z potwierdzeniami i porównywałem. Teraz są do 2002 włącznie.

          Dzięki za zainteresowanie sprawą :)

          0
  3. Pola pisze:

    Ha! No ja się tak zdziwiłam :)
    Ale zbieram punkty na kolejną zniżkę :)

    0
  4. Marta pisze:

    Bardzo mi się podoba podejście i oferta eBookpoint. To jedna z nielicznych eksięgarni, w której regularnie kupuję.
    Szkoda, że PWN nie zdecydował się na podobną strategię

    1
  5. Paweł Leśkiewicz pisze:

    Że ten program istnieje wiedziałem od dawna, że dzięki niemu miałem zniżkę – też wiedziałem. Ale, że wydałem już tyle kasy?

    Aktualny stan konta: 1634 pkt

    0
  6. Piotrek pisze:

    Promocja ta działa prawie zawsze. Nie zadziałała mi przy niedawnej promocji z pakietami książek. Napisałem na czacie do supportu i okazało się, że w regulaminie jest zapis że nie łączy się z innymi promocjami i z tą akurat się nie łączy.
    Poza tym z innymi się w praktyce łączy.

    0
    • Sebastian pisze:

      No to support się popisał albo źle zrozumiałem opis Twojego problemu. Jeśli masz np. zniżkę złoty lub srebrny koszyk i są dostępne inne zniżki to powinni wziąć bardziej atrakcyjną ofertę z korzyścią dla użytkownika, w innych przypadkach karzą ludzi, którzy wydają więcej od innych wykluczając ich z aktualnych promocji.

      Do tej pory zawsze to mi działało, nawet w ten sposób, że miałem naliczane i zniżkę za złoty koszyk i zniżkę na konkretny produkt. Z tego co kojarzę kupując ebooki można chyba było załapać się na książki ze srebrnego i złotego koszyka w Helionie (nazwa podobna ale to inny bonus niż ten w Ebookpoint), obecnie to nie działa.

      0
  7. Sebastian pisze:

    Mi nie nalicza punktów za opinie.

    0
  8. Sebastian pisze:

    Jeśli do tej pory nie wyłączyli łączenia promocji to raczej już nie wyłączą – zgłaszałem im to kilka razy, bo mieli różne z tym problemy, czasami na plus czasami na minus. W sumie szkoda, że nie ma kolejnych poziomów, do 10% bardzo łatwo dotrzeć. :P Swoją drogą dziwi mnie trochę przelicznik, tym bardziej, że u siebie mam nabite 3348 punkty, i albo na początku punkty były mniej warte (poprawili balans) albo zliczali również punkty za książki papierowe z pozostałych serwisów (Onepress, Sensus, itd.).

    Poza tym punkty można zdobywać również za np. opinie i oceny.

    PS. A tak w sumie to chyba coś zrobili z tymi promocjami, bo np. ostatnia promocja Heliona „Kup 3, płać za 2” nie działała na ebooki – wcześniej było o tyle fajnie, że można było załapać się zarówno na promocję z Ebookpoint i Heliona – bo w zasadzi to są te same serwisy. Czyżby mały brudny fiskik ze strony wydawcy? :)

    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania. Jeśli chcesz mieć swój obrazek przy podpisie, zarejestruj swój adres mailowy na stronie gravatar.com.

Zapisz się także do newslettera Świata Czytników


Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.