Nexto ma dla nas kod dający 30% zniżki na cały koszyk.
Rabat dotyczy całej oferty Nexto: e-booków, audiobooków oraz e-prasy.
W koszyku wpisujemy kod „MARZEC30”, a zniżki naliczą się automatycznie.
Kod nie łączy się z innymi promocjami oraz Premium. Ale w przypadku e-prasy oferuje większą zniżkę niż Premium – np. roczną prenumeratę Nowej Fantastyki możemy mieć za 83,99 zł.
Warto się też przyjrzeć audiobookowym nowościom, bo czasami ceny z kodem mogą być lepsze niż z promocjami w innych księgarniach.
Kodu możemy użyć wiele razy i nie ma minimalnej wielkości koszyka. Czas na skorzystanie z kodu mamy do 9 marca.
Zdobądź książkę Żulczyka z autografem!
Dodatkową akcję Nexto przygotowało dla wszystkich, którzy kupią co najmniej 3 e-booki lub audiobooki Jakuba Żulczyka.
Pierwsze 12 osób otrzyma papierowy egzemplarz „Wzgórza psów” z autografem autora. Jak widać, jest to nowe wydanie w filmowej okładce.
Ta akcja trwa również do 9 marca, choć sądzę, że pula wyczerpie się wcześniej. Aha – nie ma tutaj obowiązku korzystania ze wspomnianego wyżej kodu, tak więc jeśli macie Premium, również możecie wziąć udział.
Artykuł powstaje w ramach współpracy z Nexto. W artykule są linki afiliacyjne.
mam wrazenie ze ostatnio bardzo duzo u nich roznych promocji nie laczacych sie z premium…
Faktycznie, promocji na kody jest ostatnio sporo, no ale one nigdy się z Premium nie łączyły, pewnie księgarnia chce wyjść do bardziej „casualowych” czytelników, a oni Premium nie muszą kupować. Pytałem o to, ma też coś być dla posiadaczy Premium, ale szczegółów nie znam.
no wlasnie mam tez wrazenie ze „normalnych” promocji, czyli takich bez kodu i laczacych sie z premium, jakos mniej ostatnio
Premium opłacam od kilku lat, ale takiego słabego początku roku w Nexto nie pamiętam. Jakby testowali cierpliwość klubowiczów. Wygląda to od jakiegoś czasu tak, że premium mam, a książki kupuję w innych księgarniach, bo jest taniej.
To logiczne – (dość) wysoka cena premium w tym roku = mało osób przedłużyło/wykupiło = mała baza klientów premium więc trzeba robić więcej promocji „kodowych”. Poza tym kto kupił już premium o tego nie trzeba dbać – jest klientem drugiej kategorii, jak stały klient w sieci komórkowej ;/
Mimo wszystko… premium się opłaca… ale trzeba wypatrywać promocji (chyba w maju mają największe) no i…. mieć kupione w grudniu punkty – za 80% ceny – wtedy zakup nawet bez promo nie jest zły a przy promo jest rewelacyjny.
Na razie mam półroczne premium i jeszcze z 70000pkt (kupiłem 100000 za 800zł)
Fakt. Premium ma coraz mniejszy sens. Po co płacić kupę forsy za rabat, jak co chwila jest zbliżony lub większy za darmo. W sumie to mnie Nexto przekonało aby kolejnego nie kupować.
No dobra, skorzystałem z kodu i kupiłem roczną prenumeratę Mówią Wieki. 5 zł za numer to całkiem atrakcyjna cena, nawet jeśli nie przepadam za czytaniem PDFów…