Nowość: Włącz alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Karty prepaid w Nexto – czyli punkty z rabatem do 30%

nexto-prepaid

Punkty Nexto wracają! Tym razem w modelu kart prepaid, które dają nam dodatkowe oszczędności, nawet do 30%.

Księgarnia Nexto przez długi czas miała system punktów, których można było używać do płacenia za treści cyfrowe. Każde 100 punków oznaczało 1 zł na zakupy. Punkty można było wykupić w ramach tzw. pakietów premium oraz zdobyć za różne aktywności – kupowanie, dodawanie komentarzy, polecanie sklepu innym.

W ubiegłym roku program punktowy zakończył się, a punkty ostatecznie wygasły 31 października 2014. Było to związane ze zmianą właściciela sklepu, choć wydaje mi się, że chodziło też o załatanie dziury w nabijaniu punktów. Uczestniczyłem kiedyś w Wielkiej Akcji Rozdawania Prezentów, opartej właśnie o punkty – i odnosiłem wrażenie, że niektórzy uczestnicy te punkty zdobywają nadspodziewanie łatwo. Niemniej przy okazji wylane zostało dziecko z kąpielą, bo firma pozbyła się całkiem zgrabnego programu lojalnościowego.

Nowy system punktowy

Przywrócony w kwietniu system punktowy oparty jest o karty prepaid, czyli doładowaniu konta punktowego. Możemy kupić jedną z trzech kart:

  • Pakiet srebrny: za 49,95 zł – dostajesz 6500 punktów (65 złotych)
  • Pakiet złoty: za 99,95 zł – dostajesz 125000 punktów (125 złotych)
  • Pakiet platynowy: 149,95 zł – dostajesz 19000 punktów (190 złotych)

Wszystkie pakiety oznaczają rabat – i co najdziwniejsze, najbardziej opłaca się ten najtańszy, bo dostaniemy dodatkowo 30% na zakupy, pozostałe dają 25-26%. Nie ma przeciwskazań, aby kupić np. dwa pakiety.

Jak używać punktów?

Kupiłem najtańszy pakiet za 49,95 zł.

nexto-punkty-koszyk

Zapłaciłem kartą płatniczą, która zresztą jest dodana na stałe w Nexto i po chwili zobaczyłem na górze strony potwierdzenie, że na koncie mam 6500 punktów.

nexto-punkty-gora

No i teraz dodaję produkt do koszyka i wybieram płatność punktami: „Wybierz tę opcję jeśli chcesz zapłacić punktami Nexto”.

Tak to wyglądało dla weekendowego wydania Dziennika Gazety Prawnej.

nexto-punkty-dgp

Kwota 3,51 zł odpowiada 351 punktom. Po kupnie zostanie mi 6149 punktów, czyli kwota odpowiadająca 61 złotym. Można powiedzieć, że ten numer miałem za darmo.

W zasadzie działa to podobnie do punktów Virtualo – tam też doładowujemy konto punktami (z bonusem 5-20%) i możemy wybierać je jako formę płatności.

O czym trzeba pamiętać:

  • punkty łączą się z promocjami wliczonymi w ceny e-booków. Na przykład dla osób zarejestrowanych wszystko jest o 5% taniej – i punktami płacimy cenę już obniżoną – tutaj zapłaciłem 3,51 zł a nie 3,69 zł.
  • punktami nie da się zapłacić przy promocjach na kody rabatowe, np. Okazji Dnia, czy ostatniej promocji Fabryki Słów. Jak widać – w koszyku trzeba wybrać, albo korzystamy z kodu, albo płacimy punktami. Ogranicza to funkcjonalność punktów, niemniej jest to zrozumiałe w sytuacjach, gdy połączone rabaty byłyby zbyt duże.
  • punkty nie mają terminu ważności, acz pamiętajmy, że polityka dotycząca punktów może się zmienić, więc najlepiej kupować punkty z perspektywą wydania ich w ciągu najbliższych tygodni.

Podsumowując – nowe punkty w Nexto są całkiem atrakcyjną metodą na przyciągnięcie czytelników.

Nawet do kupowania książek w cenach regularnych – bo wtedy mamy dwa rabaty: 5% dla zarejestrowanych + 30% wynikających z zakupu karty. A ponad 35% zniżki dla wielu nowości będzie niezłą okazją.

Czytaj dalej:

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Książki na czytniki i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

25 odpowiedzi na „Karty prepaid w Nexto – czyli punkty z rabatem do 30%

  1. Mickey. pisze:

    A propos rabatów: w mBanku jest coś takiego jak mOkazje (rabaty w różnych sklepach przy płaceniu kartą mBanku) i wczoraj zobaczyłem rabat -10% w CDP.PL przy min. 100 PLN zamówienia, ale – zdaje się – na całą ofertę (książki, gry…).
    Może komuś się przyda. :)

    0
  2. dm pisze:

    W życiu nie skorzystać z żadnych punktów z Nexto, w ogóle nic od nich nie kupię. Nie po tym, jak straciłam na likwidacji poprzednich punktów.

    0
    • Robert pisze:

      Nigdy nie mów nigdy ;)
      Ratuje ich, że informowali pół roku wcześniej,
      choć też jestem tez zły, że moje przepadły (niewiele) to pewien niesmak pozostaje.

      0
      • dm pisze:

        Pòł roku wcześniej to były informacje o wygaśnięciu konta, na wykorzystanie punktów było dużo mniej czasu.

        0
        • Na wykorzystanie punktów były prawie 3 miesiące i wszystkie punkty można było wykorzystać w 100%.

          Jeśli ktoś zakupił kartę prepaid i chciał zwrot środków z tego tytułu to zwroty były realizowane.

          Informacja o zerowaniu punktów była widoczna na naszej głównej stronie. Dodatkowo zostały wysłane mailingi z powiadomieniem.

          Niestety byliśmy zmuszeni do wyzerowania punktów za co przepraszamy.

          DM proszę napisz do nas na kontakt@nexto.pl -> mamy dla Ciebie indywidualny kod rabatowy na całą naszą ofertę.

          0
          • anda pisze:

            Obawiam się, że wykorzystanie punktów w 100% nie było możliwe- zwykle zostawało kilka, kilkanaście punktów.
            Jednak moim głównym zarzutem jest to, że użytkownicy zostali zmuszeni do wykorzystania punktów w bardzo ograniczonym wyborze – skoro nie była możliwa opcja punkty+dopłata ani możliwość dokupienia małych pakietów punktowych (więc na droższe wartościowe pozycje punktów brakowało), a nowości pojawiały się w niewielkiej ilości i wysokich cenach.
            Owszem, regulamin programu punktowego (swoją drogą, kiedy nowy znajdzie się w widocznym miejscu na stronie nexto? i kiedy zostaną poprawione nieaktualne zapisy w FAQ?) dopuszczał zmiany, ale sposób ich wprowadzenia pozostawiał wiele do życzenia.

            0
  3. Piotrek pisze:

    Przeglądanie na Nexto wciąż jest tragiczne. Zapowiedzi, że nad tym pracują słyszałem już z rok temu, nic się nie zmieniło. Może i oferta punktowa atrakcyjna, ale po dwóch minutach zrezygnowałem. Dodatkowo dwa banery reklamowe z promocji ebooków przenoszą mnie zupełnie gdzie indziej niż powinny. Odpuszczam.

    0
  4. łazęga pisze:

    W kwietniu po wielkich bojach dostałem obiecane kody za akceptacje nowego regulaminu. Nigdzie nie było mowy, żw kody mają określony termin ważności. Nie minął miesiąc i wszystkie są nieważne. Ta firma to muł.

    0
    • ukasz pisze:

      Miałem to samo. Punkty udało mi się „wysępić” dopiero jakieś 5 dni temu. Poza tym na przeglądarce, której używam (Firefox), strona jest zupełnie rozsypana i nie da się z niej normalnie korzystać. Innej przeglądarki nie chce mi się włączać:)

      0
    • Łazęga,

      Fakt, kody były ważne przez pewien okres.

      Jeśli nie udało Ci się wykorzystać kodów napisz do nas na kontakt@nexto.pl -> dostaniesz od nas atrakcyjny kod rabatowy na całą ofertę.

      0
      • łazęga pisze:

        A gdzie to było napisane? W ofercie nie było. Regulaminu też nie było. A za kod dziękuję. Nie będę u Was nic kupował.

        0
  5. anda pisze:

    33,5 % rabatu, a nie 35% (bo zniżki się nie dodają, tylko stosowane są kaskadowo) od cen nominalnych.
    Gdyby tylko taką ofertę przedstawił sprzedawca o lepszej renomie…
    Czasem można podjąć ryzyko, ale można tez poczekać na inną okazję – na razie tych zdarza się całkiem sporo.
    Cóż, gdy sklep niefunkcjonalny i obsługa posprzedazowa jest niewidoczna (np. od stycznia czekam na odpowiedź do zgłoszenia 20617 dotyczącego niegenerowania się plików epub, ktore nb. było powtórzeniem wcześniejszego zgłoszenia), trzeba jakoś spróbować zachęcić klientów.

    0
    • Dan pisze:

      No obsługa straszna. Próbowałem wysłać swoje książki na czytnik i nie udało mi się to nigdy. Nawet pisałem do nich w tej sprawie i pomimo, że na inne moje zapytania odpowiadali, to w tej sprawie zero reakcji.
      Wysyłanie mam ustawione dobrze, jednak ebooki nie dochodzą na czytnik.

      0
    • Aniu,

      Zgłoszenie zostało wysłane do nas 25 Stycznia o godzinie 17:56. Odpowiedź otrzymałaś 26 stycznia o godzinie 14:05. Odpowiedź została wysłana w poniedziałek, gdyż w weekend nie pracujemy.

      Może wiadomość wpadła do skrzynki SPAM.

      0
      • anda pisze:

        Spam sprawdzałam i to nie raz, odpowiedź nie dotarła, a wskazanych w zgłoszeniu książek, nadal nie mogłam zapisać w formacie epub (za to za każdym razem jest generowany dodatkowy plik wysyłany na czytnik – tylko, że ja go nie chcę na czytniku – chcę pliku epub zapisanego na komputerze). Sprawdzone na 3 systemach operacyjnych, 4 przeglądarkach – ostatni raz na przełomie marca/kwietnia br (potem już mi się nie chciało – za dużo zabawy z czyszczeniem chmury ze śmieci).
        Z mojego punktu widzenia sprawa nie została załatwiona.

        0
  6. kjonca pisze:

    1. czy punkty można użyć przy zakupach promocyjnych? O ile wiem „poprzednich” nie można było.
    2. czy nie będzie tak, że kupię punktów za 100 PLN po czym nexto stwierdzi, „sorry winnetou, kasujemy Ci je za miesiąc” tak jak to zrobili poprzednim razem?

    0
    • Dan pisze:

      1. czy punkty można użyć przy zakupach promocyjnych? O ile wiem „poprzednich” nie można było.

      Nie nie można.
      Mam u nich (niestety) punkty i sprawdziłem na promocji na książki kucharskie, które są w promocji 30%
      Można użyć kodu rabatowego, ale już z punktów skorzystać nie można.

      Osobodnie jestem niezadowolony, że kupiłem te punkt jakiś czas temu nie doczytałem, jak to dokładnie działa, teraz nawet nie mam jak ich wykorzystać, pewnie zostawię na jakieś premiery, które będą bez promocji. W każdym bądź razie będą to moje ostatnie zakupy w Nexto.

      0
    • Robert Drózd pisze:

      1. Tak jak napisałem w tekście – nie można użyć przy tych promocjach gdzie jest kod rabatowy. Ale jeśli jakaś cena wyświetla się na stronie Nexto – to tę cenę zapłacimy przy użyciu punktów.

      2. No takiej gwarancji nie ma, ale zwróć uwagę, że tamta zmiana wiązała się ze zmianą właściciela sklepu, a to nie następuje co chwilę. No i na wydanie punktów było 1,5 miesiąca. Dzisiaj zresztą jest tak, że nie ma potrzeby kupowania najwyższych pakietów, czyli wystarczy ten za 50 złotych.

      0
    • Kjonca,

      1. Punktów nie można użyć do zakupów promocyjnych realizowanych „kodem rabatowym”. W innym przypadku można je wykorzystać.
      2. Zerowanie było związane z przeniesieniem brandu Nexto.pl do firmy e-Kiosk S.A. Obecnie jesteśmy częścia dużej grupy kapitałowej co dla klientów oznacza stabilność Nexto.pl .

      0
  7. The fx -74 processor out performs Intel’s Corre 2 Extreme QX6700, with a 3.
    AMD can be broadlly categorised into two types and they are dry orr atrophic degenerration of thee macula and wet or exudative
    degeneration of the macula. AMD works collaboratively with Microsoft and other partners
    too achieve compatibility of AMD processors and to expand thhe cspability of software
    aand hardware prkducts leveraging AMD64 technology.
    and what’s more, it won’t ever make you feel like you were left behind.

    The AMD Sempron’ processor provides the productivity enhancing performance yyou need for
    your everyday applications.

    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania. Jeśli chcesz mieć swój obrazek przy podpisie, zarejestruj swój adres mailowy na stronie gravatar.com.

Zapisz się także do newslettera Świata Czytników


Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.