Za drogo? Ustaw alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

PocketBook Touch HD 3 od dziś obsługuje Legimi

Czytnik PocketBook Touch HD 3 dostał dziś wreszcie obsługę aplikacji Legimi.

Wiele osób na tę informację czekało od dwóch miesięcy, czyli od premiery czytnika. Dziś o godzinie 13 ukazała się aktualizacja 5.19.832, która dodaje aplikację Legimi.

Sam czytnik testowałem kilka dni temu, teraz jego funkcjonalność będzie już kompletna.

Jak zaktualizować czytnik?

Najprościej – wejść na czytniku w Ustawienia – Oprogramowanie – Aktualizacja oprogramowania.

Zobaczymy komunikat.

Można też plik pobrać ze strony PocketBooka (zajmuje około 250 MB) i wgrać na czytnik po kablu.

Co ciekawe, gdy klikniemy „Informacje” – zero wzmianki o Legimi, tę funkcję PocketBook ukrywa przed użytkownikami spoza Polski.

Po aktualizacji akceptujemy ponownie regulamin, łączymy się z WIFI i w miejscu linku „SKLEP” na dole ekranu powinno być „LEGIMI”.

No, chyba że nie jest.

Co zrobić, jeśli po aktualizacji nie widzimy Legimi?

Trzeba napisać do obsługi technicznej PocketBooka, podając numer seryjny czytnika – znajdziemy go w Ustawienia – O urządzeniu – Model urządzenia

Na stronie producenta jest formularz, w którym wybieramy nasz czytnik i podajemy dane.

Mi właśnie tak się zdarzyło, czekam więc, aż obsługa aktywuje mi Legimi. :) Podobnie miałem przy PocketBook Touch Lux 4. Legimi na Touch HD 3 działa już Cyfrankowi, który omówił dziś jego działanie.

Z kolei ja o Legimi na PocketBookach pisałem przy okazji premiery tej usługi oraz porównując działanie na dwóch platformach: PB i inkBOOK. Oba artykuły są dość leciwe, ale za dużo się nie zmieniło.

Aktualizacja z 27 lutego: dzień później dostałem z PB odpowiedź, że urządzenie jest już dodane do Legimi. I faktycznie – po kliknięciu w „Sklep” czytnik przez chwilę myśli, a następnie pojawia się aplikacja Legimi.

[Pomyłka] Usuwanie z półki

Niestety źle zrozumiałem informację prasową i sądziłem, że doszła nowa funkcja: książki możemy usuwać z naszej półki z poziomu czytnika.

Wciąż jest to możliwe jednak wyłącznie w aplikacjach Legimi dla Androida/iOS – również w czytnikach inkBOOK.

Jak potrzebna jest ta funkcja wiedzą osoby, które mają bardzo dużo książek na półkach – np. pobrały coś na próbę. Taka książka zaśmieca listę na czytniku, a jeśli wybierzemy bardzo wygodne „Pobierz wszystkie książki” – to ściągnie się, czy chcemy tego czy nie.

Czytaj dalej:

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rynek czytników i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

11 odpowiedzi na „PocketBook Touch HD 3 od dziś obsługuje Legimi

  1. Kija pisze:

    Z poziomu czytnika nie można usuwać. Tzn. można, ale po synchronizacji wrócą. Dziś testowałam :) Trzeba usuwać do kosza na aplikacji Androidowej, wtedy po synchronizacji na Pocketbooku przeniesione do kosza książki nie będą widoczne.

    1
  2. Art pisze:

    Czy TTS działa także z książkami z Legimi, czy tylko z tymi, które sami wgramy / wyślemy na czytnik? Wiem, że w Legimi można na telefonie posłuchać książek czytanych przez automat, ale ten ich głos ma koszmarną intonację (jak gdyby się non stop czemuś dziwił). Znacznie lepszy byłby, w mojej przynajmniej ocenie, głos IVONA Maja (dostępny na Touch HD 3, jak wynikało z poprzedniej recenzji).

    0
  3. Paulina pisze:

    Niestety. Pisałam przed chwilą z Legimi. Z poziomu PB Lux 4 i aplikacji w telefonie nie da rady na razie usunąć książek. Trzeba czekać za aktualizacją oprogramowania. Trwają prace…

    0
  4. Art pisze:

    Dziękuję za informację! I teraz znowu odżył mój dylemat: Touch HD 3 czy InkPad 3? A już byłem zdecydowany :-)

    0
  5. kjonca pisze:

    Czy mi się wydaje, czy też ta aktualizacja zepsuła menu kontekstowe książek?
    jestem niemal pewien, że jak w „bibliotece” przytrzymaliśmy dłużej książkę, to się pojawiało menu kontekstowe, które pozwalało m.in skasować (instrukcja to potwierdza).
    Po zainstalowaniu firmwaru „z legimi” to już nie działa.
    Ktoś może potwierdzić?

    0
    • kjonca pisze:

      Po restarcie menu się pojawiło, ale wygląda chyba inaczej niż w instrukcji.:)

      0
      • kjonca pisze:

        Chyba jednak znalazłem błąd w nowym sofcie – wygląda na to że po jakimś czasie od uruchomienia menu sie „gubi” i pomaga tylko restart …

        0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania i polityką prywatności

Zapisz się na newsletter (wysyłany średnio raz w miesiącu)

Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.