Za drogo? Ustaw alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

„Marketing szeptany” Trekstora – uwaga na komentarze

Komentarze na temat Trekstora

Wczoraj opublikowałem wpis na temat taniego czytnika Trekstor Pyrus, którego można kupić w Empiku. Pod artykułem wywiązała się ożywiona dyskusja.

Dziś zauważyłem zalew nowych komentarzy w bardzo podobnym stylu – „może Trekstor nie jest najlepszy ale daje radę”. Sprawdziłem je i prawdopodobnie wszystkie wyszły od jednej osoby.

Usunięte komentarze nt. Trekstora

(całość po kliknięciu na w obrazek)

Na początku (najstarsze komentarze są na dole) mieszają się te same IP, adresy i nicki. Przykładowo to samo IP mają „MajkiFunky” i „chryzostom” – następnie powtarzają się z nowym IP, ale „MajkiFunky” ma już nowego maila… Ostatnie dwa komentarze mają już unikalne IP/nicki,  choć styl ten sam.

Bardzo mi się to nie podoba. Nie wiem kto za tym stoi i nie mam zamiaru spekulować na ten temat.

Umieszczam jednak ten zrzut ekranowy jako przestrogę. Czytniki to już coraz większy segment rynku, zaczyna się walka o to, jaką markę zapamiętają klienci – choćby przez pozytywne opinie w sieci.

Trzeba więc być ostrożnym w czytaniu komentarzy. Jeśli zamierzasz się oprzeć na czyjejś opinii, to w miarę możliwości sprawdzaj, czy pochodzi ona od rzeczywistego użytkownika czytnika.

Wyjątkowo pod tym wpisem wyłączyłem komentarze. Wiem, co byście chcieli napisać, wiem, co sam chciałbym napisać – ale może spuśćmy zasłonę milczenia na ten godny pożałowania incydent.

Czytaj dalej:

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rynek czytników. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.