Za drogo? Ustaw alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Wakacyjna promocja na inkBOOK Calypso Plus. Czytnik z etui Yoga, dwoma miesiącami Legimi oraz… frisbee za 529 zł!

Ruszyła właśnie letnia promocja na czytniki inkBOOK Calypso Plus.

Za 529 zł kupimy zestaw:

Aby skorzystać z promocji, w koszyku podajemy kod „LATO” i ceny się obniżają.

De facto mamy etui gratis.

Z czytnikiem dostaniemy też inne bonusy:

  • kod na 60 dni Legimi (aktywujemy go sami po odebraniu czytnika)
  • torbę bawełnianą
  • oraz… frisbee!

Wysyłka czytnika na terenie Polski jest bezpłatna, mamy też trzy lata gwarancji.

Jeśli chcecie wiedzieć więcej o czytniku, odsyłam do swojego testu inkBOOK Calypso Plus ze stycznia. To wciąż bardzo ciekawe urządzenie z Androidem 8.1, na którym powinno sprawnie działać wiele aplikacji, nawet tych, których z czytnikami nie kojarzyliśmy, jak Wattpad czy Storytel.

Dodam tylko, że niedawno ukazało się nowe oprogramowanie naprawiające dość irytujący problem z prośbą o wyłączenie WIFI. Według informacji, które otrzymałem od producenta, powinny pojawić się dwie zmiany, o których wspominałem w teście ośmiocalowego Focusa: Legimi będzie działać już na pełnym ekranie, natomiast aplikacja Empik Go dostępna w katalogu InkBOOK Apps jest już „tabletowa”, z pełnym dostępem do katalogu.

PS. Z cyklu: „mistrzowie Photoshopa” – albo ta pani na zdjęciu jest trochę za mała, albo czytnik za duży, bo wygląda mi na co najmniej 8 cali. :-)

Czytaj dalej:

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rynek czytników i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

12 odpowiedzi na „Wakacyjna promocja na inkBOOK Calypso Plus. Czytnik z etui Yoga, dwoma miesiącami Legimi oraz… frisbee za 529 zł!

  1. Rafał pisze:

    Dzień dobry, niestety mam problem z czytnikiem paperwhite 4, w menu znikają okładki wgranych książek. Czasami od razu po wygraniu okładka pojawia się na sekundę i znika, czasami jest widoczna trochę dłużej. Jest to bardzo irytujące, czy jest sposób na rozwiązanie problemu.

    0
    • Inny Rafał pisze:

      W oasis jest podobnie. Na innym czytniku mam koreadera i nie mogę wyjść z podziwu jak funkcjonalną aplikację stworzyła społeczność (a nie firma). Amazon niestety ma wiele rzeczy gdzieś a te które już zrobili działa różnie. Mam na myśli chociaż wspomniane okładki czy przerabianie książek wysyłanych mailem na czytnik. Język polski to już mały dodatek.

      0
    • asymon pisze:

      Jeśli używasz Calibre, to podłączenie czytnika przez USB przy uruchomionym Calibre zwykle rozwiązuje problem.

      1
    • karnister pisze:

      Człowieku poczytaj fora na ten temat albo artykuły na tej stronie które opisują ten problem i nie zadawaj głupich pytań.

      1
      • Rafał pisze:

        Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Grzecznie zapytałem się osób które mają większe doświadczenie z czytnikami, nie podoba się nie musisz odpowiadać.

        6
  2. Inny Rafał pisze:

    W oasis jest podobnie. Na innym czytniku mam koreadera i nie mogę wyjść z podziwu jak funkcjonalną aplikację stworzyła społeczność (a nie firma). Amazon niestety ma wiele rzeczy gdzieś a te które już zrobili działa różnie. Mam na myśli chociaż wspomniane okładki czy przerabianie książek wysyłanych mailem na czytnik. Język polski to już mały dodatek.

    1
  3. catapult pisze:

    Też mi promocja 529 zł to chyba jakiś żart.

    3
    • Horus Lupercal pisze:

      Za ten czytnik to faktycznie żarty. I jeszcze to frisbee gratis totalnie z kosmosu, zupełnie jakby został im jakiś zbędny gratis i wypychają go wszelkimi sposobami :D

      0
  4. Tomasso13 pisze:

    Czy ktos moglby mi pomoc . Czytnik inkbook calypso sie zawiesil i nic nie moge zrobic. Zadne wciskanie kombinacji klawiszy nie pomaga. Podlaczenie do ladowania rowniez? Ktos moze wie jak to zresetować lub np wfrac nowy soft .( po podlaczeniu do komputera nic sie nie dzoeje . Komputer go nie widzi ) . Nie mam gwarancji

    0
    • Robert Drózd pisze:

      Rozumiem że wciskanie klawisza z tyłu przez 30 sekund też nic nie daje? Próbowałeś kontaktować się z obsługą techniczną? Nawet skoro nie jest na gwarancji, może coś podpowiedzą.

      0
      • Tomasso13 pisze:

        Wszedlem w menu serwisowe tylny klawisz + gor+dol . i najpierw reser urządzenia ale bez resetu pamieci . Nic to nie dalo . Nastepnie znowu do menu serwisowego i znowu calkowity reset. Nadal nic , podlaczylem do komputera i nagle zaczal dzialac. Nie wiem jak ale sie naprawilo.

        0

Skomentuj Tomasso13 Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania i polityką prywatności

Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.