Za drogo? Ustaw alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Promocje dnia – 26.06.2018: Mistrzowie literatury -55%, 100-letnie życie, Afera, Aleksijewicz, Obyczaje polskie, Bussi, Grochola, Coben, Szklarski

Uwaga: to jest artykuł archiwalny. Opisane promocje mogą już nie być aktualne.

Najnowsze znajdziesz na stronie głównej bloga.

Zaczynamy od mocnej dawki literatury pięknej, potem popularnonaukowa premiera, sporo literatury czeskiej i promocje kilku popularnych autorów.

Mistrzowie literatury -55%

Mistrzowie literatury o 55% taniej w Virtualo tylko dziś i jutro. Współczesna klasyka z wydawnictwa Rebis. M.in.:

Jak na Rebis, ceny są rewelacyjne, niektóre pozycje najtaniej w historii.

 

Premiera: 100-letnie życie

100-letnie życie. Codzienność i praca w erze długowieczności – Lynda Gratton, Andrew Scott (9,90 zł w Nexto – a z Premium 5,94 zł).

Tylko do 27 czerwca premiera z Kurhaus Publishing w tak wyjątkowej cenie.

Połowa rodzących się dziś na Zachodzie dzieci będzie żyć ponad 105 lat. Ich rodzice i dziadkowie także dożyją sędziwego wieku. Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym, co zrobić z tak długim życiem? Autorzy książki 100-letnie życie Lynda Gratton i Andrew Scott zrobili to za Was.

Po pierwsze, ich zdaniem, czeka Was praca do osiemdziesiątki.

Brzmi strasznie? Na szczęście ustalenia autorów przynoszą pocieszenie. Dłuższe życie nie będzie przypominać tego, które znamy. Będzie w nim więcej miejsca na poszukiwania, budowanie przyjaźni i miłości, zdobywanie nowych doświadczeń i wiedzy. Nie będziecie się nudzić, jeśli tylko dobrze przygotujecie się do stuletniego życia.

W papierze książka wyszła w listopadzie 2017, więc nie jest to jakaś absolutna premiera, ale i tak nie rozumiem dlaczego od razu tak mocna promocja. Może chodzi o dotarcie do liderów opinii, którzy książkę mocniej rozpropagują?

W LC jak dotąd żadnych recenzji, w Amazonie mamy średnią 4,3/5. Ja kupiłem i na pewno przejrzę, bo myśląc o swojej emeryturze, jakoś nie liczę na wczasy pod palmami z zasiłkiem z ZUS…

 

Afera -50%

Wydawnictwo Afera o 50% taniej w Woblinku do 27 czerwca. Afera specjalizuje się w literaturze czeskiej. Np.

 

WLO: Aleksijewicz

Wakacyjna Lista Osobista w Publio – kolejna odsłona znanej akcji. Tym razem codziennie książki po 14,90 zł. W tym tygodniu poleca je Wojciech Chmielarz.

Wtorek: Wojna nie ma w sobie nic z kobiety – Swietłana Aleksijewicz (14,90 zł)

Chyba najbardziej znana książka niedawnej białoruskiej noblistki. Kawałek nieznanej historii II Wojny Światowej. Opowieść o obywatelkach ZSRR, które w ramię w ramię z mężczyznami stanęły do walki z III Rzeszą. I poniosły równie wielkie, jak i oni, ofiary. Jednak w przeciwieństwie do nich, bohaterstwo kobiet zostało na lata zapomniane. Zupełnie, jakby ich walka była czymś wstydliwym… „Wojna nie ma w sobie nic z kobiety” to pod wieloma względami wstrząsająca i niewiarygodnie wrzynająca się w głowę książka.

Na stronie akcji są zapowiedzi na kolejne dni. Dodatkowo przez cały tydzień powieści Wojciecha Chmielarza taniej.

 

Powrót do przeszłości: Obyczaje polskie

Obyczaje polskie. Wiek XX w krótkich hasłach – pod red. Małgorzaty Szpakowskiej (12,90 zł w Publio) – tylko dziś.

Pamiętacie pralkę Franię? Może nawet stoi jeszcze gdzieś w piwnicy, ale czy zdajecie sobie sprawę z tego, że jej pojawienie się przyspieszyło rozpad mikrostruktury społecznej? Kiedyś pranie angażowało pół wsi, później całą rodzinę, dzisiaj wystarczy jedna osoba. Albo spłuczka klozetowa – wynaleziona pod koniec XVI wieku długo nie mogła zagościć w łazienkach, gdyż budziła obawy natury ekonomicznej, a nawet… historiozoficznej. A czy kiedy bierzecie tabletkę przeciwbólową (statystycznie Polacy kupują ich najwięcej na świecie), przeszło wam przez myśl, że zmiana, którą spowodowały środki przeciwbólowe, ma charakter egzystencjalny?

 

Oblicza zła i Lenin

Seria „Oblicza zła” o 40% taniej w Publio do 28 czerwca.

Nowość: Lenin – Victor Sebestyen (37,90 zł)

Lenin wymyka się schematom, którym podlegali wszyscy późniejsi dyktatorzy. Nie działał wyłącznie za pomocą terroru. Pod wieloma względami był fenomenem politycznym, demagogiem, szafującym obietnicami bez pokrycia, kłamstwami i wyznającym prostą zasadę, że cel uświęca środki. Nie był sadystą, szaleńcem ani nawet fanatykiem. Przedkładał taktykę nad doktrynalną czystość i potrafił diametralnie zmieniać zdanie, gdy było to opłacalne.

W kontaktach osobistych uprzejmy dżentelmen z wyższej klasy średniej, nigdy nie zakładał mundurów ani nie pytał o szczegóły śmierci ofiar, które miały dla niego jedynie wymiar liczbowy. Stworzył system oparty na idei, że terror jest usprawiedliwiony wyższymi racjami, który został następnie udoskonalony przez Stalina. Pragnął władzy i pragnął zmienić świat. Osiągnął jedno i drugie. Bolszewicki przewrót 1917 roku postawił świat na głowie, a jeszcze sto lat później Rosja i wiele innych krajów pozostaje pod przemożnym wpływem komunizmu.

Biografia Lenina autorstwa Victora Sebestyena to nie tylko wnikliwe studium dyktatury. To także – a może przede wszystkim – głęboki, intymny portret człowieka odpowiedzialnego za największy horror ludzkości.

 

Nowy Bussi

Powieści Michaela Bussiego o 30% taniej w Publio do 29 czerwca.

Nowość: Mówili, że jest piękna (24,90 zł)

Imigranci, handel żywym towarem, piekło poniżenia i brawurowe śledztwo prowadzone w stylu słynnego porucznika Columbo. Powieść, która na długo pozostanie w pamięci, z nieprzewidywalnym, szokującym finałem. Michel Bussi, autor takich bestsellerów jak „Czarne nenufary” czy „Czas jest mordercą”, po raz kolejny potwierdza swoją wielką klasę.

Posiadaczom pakietu Nexto Premium przypominam o promocji w Nexto (do jutra).

 

Grochola -45%

Powieści Katarzyny Grocholi o 45% taniej w Ebookpoint do 2 lipca. Np.

Warto zwrócić uwagę, że po niegdysiejszym wycofaniu elektronicznych wersji ksiązek Grocholi, niestety nie wszystkie wróciły – wciąż nie ma np. „Nigdy w życiu”.

 

Coben -40%

Powieści Harlana Cobena o 40% taniej w Ebookpoint do 2 lipca. Np.

 

Filia: Obyczajowe

Powieści obyczajowe z wydawnictwa Filia taniej w Woblinku do 2 lipca. Np.

 

Szklarski po 12,90 zł

Przygody Tomka Wilmowskiego po 12,90 zł w Publio – seria powieści Alfreda Szklarskiego trafiła na czytniki parę tygodni temu. Do 28 czerwca.

Kolejność całej serii sprawdzicie w porównywarce. Tam też odkryjecie, że… w Virtualo jest trochę taniej.

 

PWN -40%

Bestsellery wydawnictwa PWN do 40% taniej w IBUK.pl do 4 lipca.

 

Editio -35%

Cała oferta wydawnictwa Editio o 35% taniej w Publio do 28 czerwca.

 

Kindle Store: Novik, Hobb, Lynch

Kilka promocji z Kindle Store:

Uwaga: nie są to ani promocje dzienne, ani miesięczne, więc mogą się skończyć w każdej chwili. Zwracajcie uwagę na ceny, zanim klikniecie „Buy now”.

 

 

Kończą się we wtorek:

  1. Poradniki Dale Carnegie o 50% taniej w Virtualo do 26 czerwca. M.in. słynna Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi (11,50 zł).
  2. E-booki i audiobooki po 9,90 zł w Virtualo do wtorku, 26 czerwca. M.in.: Puchar od Pana Boga – Ota Pavel, Niespokojny człowiek – Henning Mankell, Niezwyciężony – Andrea Frediani.
  3. Nowości z wydawnictwa Sonia Draga o 25% taniej w Nexto, a pozostałe tytuły do 30% taniej. Do 26 czerwca. Jeśli mamy Premium, to oznacza zniżkę do 58%. Np. To tutaj  – Maggie O’Farrell  (14,40 zł) – ceny podaję z Premium, Żona ambasadora  – Jennifer Steil (15,08 zł), Tylko jedna szansa  – Simona Ahrnstedt (14,63 zł), Zamach  – Yasmina Khadra (13,50 zł), Skrawek mego serca  – Peter Robinson  (14,40 zł).
  4. Nowości z wydawnictwa Sonia Draga o 30% taniej w Virtualo, pozostałe tytuły do 45% taniej. Do 26 czerwca. Jeśli nie mamy Premium w Nexto, tutaj opłaci się bardziej.
  5. Audiobooki po 12,90 zł w Virtualo do 26 czerwca. M.in.: Ludzie na drzewach – Hanya Yanagihara, Jak przestałem kochać design – Marcin Wicha, Helisa – Marc Elsberg, Szeptucha – Katarzyna Berenika Miszczuk, On wrócił – Timur Vermes.
  6. Poradniki z wydawnictwa Rebis do 45% taniej w Ebookpoint do 26 czerwca. M.in.: Wielkość codzienna – Stephen R. Covey (22,74 zł), Dochodząc do TAK ze sobą. Jak osiągnąć porozumienie wewnętrzne oraz z innymi ludźmi – William Ury (16,74 zł), Marsjanie i Wenusjanki – nowe pokolenie – John Gray (20,34 zł), Mieć czy być – Erich Fromm (16,74 zł).
  7. Książki psychologiczne, socjologiczne i poradniki do 45% taniej w Ebookpoint do 26 czerwca. Wydawnictwa PWN i PZWL. M.in.: Mądrzej, szybciej, lepiej – Charles Duhigg (21,01 zł), Jak umysł rośnie w siłę, gdy mózg się starzeje – Elkhonon Goldberg (25,80 zł), Homo przypadkiem Sapiens – Konrad Fiałkowski, Tadeusz Bielicki (16,74 zł). Identyczna promocja jest w Sensus.pl
  8. Powieści Magdy Stachuli taniej w Woblinku do 26 czerwca. Premiera: W pułapce (19,99 zł).
  9. Powieści Katarzyny Michalak taniej w Woblinku do 26 czerwca. Premiera: Kropla nadziei (19,99 zł) – finał Trylogii Mazurskiej.
  10. Powieści Pauliny Świst do 40% taniej w Publio do 26 czerwca. Premiera: Podejrzany (21,89 zł).
  11. Content. Elementarna cząstka marketingu – Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski (24,99 zł w Woblinku) – nowość z wydawnictwa Znak do 26 czerwca.
  12. Biografie muzyków z wydawnictwa SQN o 45% taniej w Ebookpoint do 26 czerwca. Np. Miłość jest lekarstwem. O życiu, pomaganiu i stracie – Elton John (19,20 zł), Bruce Dickinson. Do czego służy ten przycisk? Autobiografia – Bruce Dickinson (19,20 zł), Deep Purple. Smoke on the Water. Opowieść o dobrych nieznajomych – Dave Thompson (19,20 zł).
  13. Powieści Johna Flanagana do 45% taniej w Woblinku do 26 czerwca. Premiera: Zwiadowcy 13. Klan Czerwonego Lisa (26,40 zł). Aha, wciąż taniej w Virtualo.
  14. Potworaki usypiaki – Aneta Perchuć-Todorczuk (16,80 zł w Nexto; z Premium 10,08 zł) – taniej do 26 czerwca. Jest też audiobook (11,72 zł z Premium).
  15. Klasyka literatury z Ktoczyta.pl o 45% taniej w Nexto do 26 czerwca. Jeśli mamy Premium, to mamy aż 67% zniżki. Oczywiście warto sprawdzić, czy dany tytuł nie jest dostępny np. w Wolnych Lekturach.
  16. Powieści sensacyjne z wydawnictwa Psychoskok do 55% taniej w Ebookpoint do 26 czerwca.

Pozostałe promocje:

Pozostałe promocje dnia znajdziesz w archiwum.

Nie chcesz przegapić promocji dnia?

Książki nie ma w promocji?

W naszej porównywarce cen e-booków możesz ustawić alerty cenowe. Określasz pożądaną cenę i dostaniesz maila, gdy książka będzie taniej. Zobacz, jak łatwo dodać taki alert.

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Promocje dnia, Stare promocje. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

41 odpowiedzi na „Promocje dnia – 26.06.2018: Mistrzowie literatury -55%, 100-letnie życie, Afera, Aleksijewicz, Obyczaje polskie, Bussi, Grochola, Coben, Szklarski

  1. Przemek pisze:

    Wróciły promocje na czytniki :-)

    1
  2. wrc pisze:

    W Sensus.pl – promocja na
    1. Subtelnie mówię F**k! Sprzeczna z logiką metoda na szczęśliwe życie – 14,80 zł
    2. Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania – 15,60 zł.

    I inne pozycje z wydawnictwa… Sensus przecenione o ok 50%.

    4
  3. PM pisze:

    Przepraszam, że się trochę powtarzam z wczoraj. Czy może ma ktoś aktualny i działający kontakt do sklepu Nexto, ale inny niż na ich stronach, gdyż te nie działają. Może zmienili i zapomnieli klientów poinformować. Dawniej przynajmniej była „zwrotka”, że mail dostali. Teraz nie ma nic. Jakby zespół Nexto rozpłynął się w powietrzu.

    0
    • Robert z Nexto.pl pisze:

      Wszystkie zgłoszenia w biurze obsługi klienta są realizowane na bieżąco. Proszę skontaktować się bezpośrednio ze mną i priorytetowo wyjaśnimy Pana reklamację/sprawę.

      mail: r.fraczak@nexto.pl

      2
    • Takitam pisze:

      Napisalem na wszystkie adresy mailowe jakie znalazłem na stronie. Po tym szaleńczym ataku:) dostałem odpowiedź. Wcześnie na maile do pomocy nie otrzymałem odpowiedzi. Infolinia to pomyłka. Przez dwa dni nie mogłem się dodzwonić. Można uznać, że w nexto nie ma infolini. Poinformowano mnie, że nie otrzymuje swojego zaprenumerowanego dziennika ponieważ mają awarie serwera. I tyle. „Nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi”. Jezu na taką odpowiedź musiałem tyle czekać.

      12
      • Robert z Nexto.pl pisze:

        Prośba o informację w jakich godzinach Pan dzwonił i z jakiego numeru. Sprawdzimy logi i wyjaśnimy co było przyczyną braku kontaktu. Mój mail: r.fraczak@nexto.pl

        0
        • Takitam pisze:

          Szanowny Panie,
          wybaczy Pan ale nie mam ochoty szukać i pisać do Pana kiedy dzwoniłem. Proszę po prostu sprawdzić sobie samemu jak działa infolinia i się do niej dodzwonić. Mam za to ochotę przeczytać zaprenumerowane czasopismo które do mnie nie dociera od soboty.

          0
          • Robert z Nexto.pl pisze:

            To będę wdzięczny za podanie adresu kontaktowego lub nr telefonu byśmy mogli się z Panem skontaktować i pomóc w przedmiotowej sprawie.

            0
  4. k8w pisze:

    Do mnie nexto napisało 1.06 z maila pomoc@nexto.pl na zgłoszenie z dnia 18 Maja.

    0
    • Robert z Nexto.pl pisze:

      Szanowny Kliencie,

      Proszę przesłać bezpośrednio do mnie numer zgłoszenia i sprawę wyjaśnimy, czemu w Pana przypadku okres wyjaśniania sprawy był wydłużony. Mail: r.fraczak@nexto.pl

      Natomiast klient zawsze otrzymuje powiadomienia co w danym momencie dzieje się z jego taskiem u nas, więc musiał Pan być informowany o procesie wyjaśniania sprawy.

      0
      • seba pisze:

        Znowu nexto i ich specjaliści od kontaktu z Klientem..
        Klient nic nie MUSI. Podstawy… Ech…
        Ja nabawiłem się „nerwicy” przez nich zawsze gdy generuje się książka, bo już parę razy musiałem czekać cały dzień, żeby mi naprawili możliwość pobrania, bo coś się zablokowało, więc gdy teraz nacisnę „generuj” to jak bym malucha odpalał – może się uda…
        Obsztorcowałem też ich Specjalistkę od kontaktu z Klientem, bo dostałem emaila nawet bez stopki i podpisu… No szkoda, że tak nie dbają o Klienta…
        Teraz wyobraźcie sobie, że tak ktoś z Woblinka pisze… Nie ta liga..

        5
        • Krzysiek pisze:

          Ja tam się nie znam może, ale wydaje mi się, że pan Robert użył strony biernej (tak się to chyba jakoś nazywało – j. polskiego nie miałem już ponad 30 lat), więc nie klient musiał, tylko nexto musiało. Tak ja to zrozumiałem …
          Takie czasy – obsztorcować. A nie lepiej grzecznie zwrócić uwagę? Po co te nerwy wszystkim?
          Pozdrawiam serdecznie :-)

          6
          • seba pisze:

            Pozdrawiam również. No nie wiem po co. Fakt. Wezmę radę do serca. Dziękuję.
            PS. Kurde, tylko oni mi ciągle podpadają… Tak, wiem, nie muszę korzystać…

            2
        • manowce pisze:

          tak jak Krzysiek napisał, to „musiał” nie odnosi się do tego, że to Ty coś musisz, tylko że Nexto musiało coś Ciebie (;

          4
          • seba pisze:

            Hmmm… mam wątpliwość. Musiał Pan być poinformowany. Tak jest napisane. Inaczej byloby: my musieliśmy wysłać email… My musieliśmy poinformować. Wówczas byłoby tak jak mówisz. Ale w każdym razie słowo musieć dla profesjonalisty od Kontaktu z Klientem jest ryzykowne…

            1
            • Robert z Nexto.pl pisze:

              @HejtStop!

              Panie Sebastianie, Opisałem jak funkcjonuje nasz mechanizm Biura Obsługi Klienta. Wszelkie taski jak i telefony są monitorowane. W każdej chwili możemy prześledzić całą historię klienta i wyjaśnić problem. Jeżeli ma Pan poczucie, że Pana sprawa nie została rozwiązana to proszę o kontakt bezpośrednio ze mną: r.fraczak@nexto.pl

              1
              • Seba pisze:

                Klienta wielką literą…
                Ja nie mam do was siły .

                Proszę Pana,

                Jednak niska ta jakość obsługi Klienta -do Klienta pisać @hejtstop?
                Serio?

                Ja nie chcę Wam wstydu robić i wklejać jak odpowiadacie na te maile…. Jakie błędy techniczne ciągle się pojawiają..
                Więc proszę, dla Państwa spokoju, zostawmy temat.
                Pozdrawiam.

                1
              • Robert z Nexto.pl pisze:

                Panie Sebastianie,

                Od dłuższego czasu pisze Pan tylko negatywne komentarze pod adresem naszego portalu Nexto.pl. Wielokrotnie próbowaliśmy się z Panem skontaktować i wyjaśnić problem. Oferowaliśmy pomoc, którą Pan cały czas odrzuca i dalej pisze negatywne opinie o nas, że nie chcemy Panu pomóc i nie chcemy pomagać klientom.

                Jestem do Pana dyspozycji by wyjaśnić całą sytuację. Jak poda Pan swój adres mailowy to skontaktuję się z Panem.

                0
      • K8W pisze:

        No tak, Panie Robercie. 18 maja otrzymałam potwierdzenie otrzymania przez Państwa zgłoszenia o braku dostępnych wydań Nowej Europy Wschodniej: „Zapoznaje się z nim nasz zespół ds. wsparcia.” Po czym odpowiedź dostałam dopiero 1 czerwca, JUŻ PO TYM, jak otrzymałam automatycznego maila o dostępnym wydaniu ze stycznia-lutego 2018 r.
        Nic mi po Państwa wyjaśnieniach. Prosiłabym tylko o terminowe udostępnianie numerów z zakupionej prenumeraty.

        2
        • Robert z Nexto.pl pisze:

          Ogromna prośba o kontakt mailowy bezpośrednio ze mną. Tak jak pisałem wcześniej mamy możliwość prześledzenia korespondencji i wyjaśnimy wnikliwie sprawę.

          0
          • Seba pisze:

            Panie Robercie.
            Piszę w odpowiedzi na powyższą wiadomość, bo tam nie ma możliwości odpowiedzi.
            Nie jestem trollem ani przedstawicielem konkurencji. Jestem czytelnikiem.

            Pan mija sie z prawda, malo tego, zaprzecza sam sobie. Pisze Pan o probie kontaktu, wielokrotnego( !!!) i jednoczesnie prosi o email do mnie. To jak Pan sie ze mną kontaktował?
            I jeszcze przypisał mi Pan czynność „odrzucania” Państwa pomocy. Ja nie potrzebuję Państwa pomocy.
            Potrzebuję inteligentnych ludzi, którzy ułatwia mi kontakt z literaturą.
            Niestety już Państwo mi pomagali kilkakrotnie w sprawach, które powinny się odbyć bez Waszej Pomocy- powinny działać.
            Wskazuję na swoje doświadczenia z Państwa firmą. Temu służy to miejsce.

            Jestem pełen dobrej woli. Dlatego zapraszam do brania przykładu z konkurencji.
            Wierzę w Pana. Proszę to potraktować jak lekcję.

            Pozdrawiam
            Sebastian
            sebarkh@gmail.com

            0
            • Robert z Nexto.pl pisze:

              Panie Sebastiaanie,

              Skoro nie odpowiadał Pan na wielokrotne próby kontaktu to zakładam, że mógł Pan zmienić maila i mail nie jest aktualny lub dodał nas Pan do reguł SPAMu. Dziękuję za podanie aktualnego maila.

              Jestem przekonany, że uda się nam dojść do porozumienia.

              0
              • Seba pisze:

                Od razu lepiej.
                Gdybym był… nie wiem… jeszcze bardziej trudnym Klientem niż jestem to pewnie bym zaczął drążyć: A skąd ma Pan moje dane? Jak połączył Pan bez mojej wiedzy dane z tej strony z moim kontem na Nexto… Może się Pan domyślił. Ale proszę uważać. Jestem osobą prywatną A teraz RODO szaleje ;)

                Ale zostawmy to.
                Ja tylko pragnę pobierać zakupione e-booki bezproblemowo oraz nie trafiać na przeciążoną stronę….
                Dziękuję i przepraszam, za bycie tym trudniejszym typem….
                Mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej.

                Sebastian

                0
  5. Sławek pisze:

    Robercie, trochę zaszalałeś z tą ceną:
    To jedno zdjęcie – Dorota Milli (222,13 zł)

    2
  6. Tomek pisze:

    Nareszcie jakieś lepsze ceny na SENSUS nowości po 60%, które są kilka dni po premierze to nie zła oferta o ile kogoś taka tematyka interesuje.

    0
  7. Rozyk pisze:

    Polecam „Houston, mamy problem” Grocholi.

    0
  8. MarcoPolo pisze:

    na iBood Hunt dzisiaj Auro Kobo One za około 760zł – nie wiem czy to dużo czy to mało i czy warto…

    http://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/38403/127205/czytnik-ebook-kobo-aura-one.html

    1
  9. Sceptyk pisze:

    Z innej beczki. Wyszła drobna aktualizacja Kindle 5.9.6.1

    0
  10. asymon pisze:

    Strona Nexto (znowu) nie działa.

    0
  11. Seba pisze:

    Nauka taka dla Nexto z tych wszystkich komentarzy.
    Jeżeli chcemy być aktywni w mediach społecznościowych, co się samo w sobie chwali to trzeba mieć pewność, że robi się dobrą robotę.
    Inaczej można się pogrążyć i wpaść w spiralę krytyki. A wówczas trzeba mieć głowę na karku. Bo można zacząć zarzucać Klientom, że jak oni mogą od jakiegoś czasu krytykować nasz portal. A tak w ogóle to przecież to jest hejt. Bo przecież „musiał” Klient być dobrze obsluzony.
    Przecież zdzwonimy, ale top Klient niedobry nie odbiera. Pomijam, że ja nigdy nie podawałem tutaj swoich danych.
    Ale Pan Robert dzwonił, albo pisał.

    Nie da się być w necie i być tylko częściowo ok.
    Tutaj wszystko wyjdzie. Mam niejako satysfakcję. Bo trąbię o tym od dawna.
    Chciałbym, zeby ktoś decyzyjny przeczytał te komentarze. Bo w sumie Nexto to fajny portal.
    Niestety coś nie gra. Może brakuje pasji?
    Może pracownicy nie identyfikują się z tym co robią?
    Polski rynek to już nie lata 90., kiedy mogło być byle jak, aby było tanio.
    I dobrze.
    Pan Robert walczy jak potrafi. To „jak potrafi” jest kluczowe.
    Na szczęście zawsze może być lepiej.

    Serdecznie pozdrawiam.

    1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania i polityką prywatności

Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.