Za drogo? Ustaw alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

[Niekatualne] Ponowna promocja na konto biznesowe w Amazonie: kod na 50 EUR za założenie konta

Właśnie wystartowała druga odsłona promocji na konto biznesowe w Amazonie. Za założenie konta dostać możemy 50 EUR zniżki na pierwsze zamówienie.

O koncie biznesowym pisałem w listopadzie 2018. Tam wyjaśniam jego zalety. Oczywiście założyć je mogą wyłącznie właściciele firm, dotyczy to również jednoosobowej działalności gospodarczej.

Najważniejsza dla wielu z Was była jednak promocja na kod rabatowy, z której skorzystaliście np. do zakupu czytnika.

Aktualizacja z 15 lutego 2019: Dobra wiadomość – promocja została przedłużona do 14 maja. Tu nowy artykuł na ten temat.

Aktualizacja z 30 kwietnia 2019: Amazon niestety zakończył promocję wcześniej, bo 25 kwietnia.

Jak to działa?

Za pierwsze zamówienie o wartości do 100 EUR dostaniemy 50% rabatu. Jeśli zamówienie przekracza 100 EUR, maksymalny rabat to 50 EUR.

Co trzeba zrobić? Rejestrujemy się, nasze konto zostanie zweryfikowane przez obsługę, następnie w ciągu 3 dni roboczych dostaniemy maila z kodem rabatowym.

Kod będzie do wykorzystania do 16 lutego 2019 na stronie amazon.de. Podajemy go w koszyku na ostatniej stronie zamówienia. W przewodniku zakupu Kindle to jest krok 5.

Co jeszcze:

  • Kod działa tylko na produkty sprzedawane przez Amazon. Nie działa na produkty od niezależnych sprzedawców (w Marketplace), ani na produkty używane (Warehouse Deals), ani cyfrowe (jeśli mieszkamy w Polsce).
  • Sama promocja trwa do 12 lutego 2019, ale kody rabatowe dostanie pierwszych 10000 zweryfikowanych klientów.
  • Link do regulaminu – obecnie tylko po niemiecku.

Aha, z zamówieniem Kindle Paperwhite IV warto być może poczekać, aż pojawi się promocja na czytnik. Sądzę, że Amazon coś zaproponuje z okazji Walentynek – czyli w pierwszym tygodniu lutego. Konto można jednak założyć już teraz, bo na kod też trzeba poczekać kilka dni.

Uwaga: szansę na otrzymanie kodu macie tylko wtedy, jeśli zarejestrujecie się przez link, który podaję w artykule. Jeśli założycie konto przechodząc np. ze strony głównej Amazonu – możecie go nie otrzymać.

Czy tym razem wszystko zadziała?

Z komentarzy pod poprzednim wpisem wynikało, że w promocji listopadowej większość z Was dostała kody. Były jednak opóźnienia (niektórzy czekali więcej niż 3 dni) i zamieszanie związane z tym, że Amazon wysłał początkowo swoim partnerom błędne linki – a tymczasem, jak wspominam wyżej, jest wymóg rejestracji przed jeden konkretny link.

Wprawdzie zapewniano mnie, że wszystkie rejestracje będą ponownie sprawdzane, czy kogoś nie pominięto, ale nie wiem czy się udało.

Poniższa ankieta dotyczy wszystkich, którzy zakładali konta biznesowe w poprzedniej promocji.

Założyłem/am konto biznesowe w Amazonie

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

A może Amazon UK?

Jeśli wolimy kupować w Amazon UK, również tam można założyć konto biznesowe, a dostaniemy kupon na 50% aż do 50 funtów. Jest to więc nawet lepsza okazja niż w DE.

Według regulaminu promocja trwa również do 12 lutego.

Jeśli mieszkamy w Polsce – to jednak lepiej założyć konto w DE – bo tu jest obsługa po polsku i darmowa wysyłka. Poza tym być może za chwilę nastanie Brexit i konto w UK na niewiele nam się przyda.

Uwaga: odradzam zakładanie kont biznesowych w obu serwisach, sądzę, że to jest bezpośrednio zakazane przez regulamin: bo jeśli zakładasz drugie konto, nie jesteś już „nowym klientem biznesowym”. 

A jak uzasadnić zakup Kindle na firmę?

Na Facebooku zadałem w listopadzie pytanie: tylko jak uzasadnić zakup czytnika w kosztach firmy?! Macie jakiś pomysł?

No i pomysłów trochę było. Oto kilka odpowiedzi:

  • Przygotowanie dokumentów i analiz w formacie mobi i epub. Zakup urządzenia do testowania dokumentacji projektowej.
  • Tak samo jak laptop, tablet i telefon.
  • Jako tłumaczka chyba jakoś bym się z tego… wytłumaczyła :) ?
  •  Zakup komentarzy podatkowych w formacie mobi
  • Do odczytu publikacji specjalistycznych.
  • Zobacz ile jest co roku e-booków technicznych w promocji na ebookpoint. Zawsze można uzasadnić zakup.

Jak widać, możliwości trochę jest. Oczywiście, jeśli prowadzimy firmę, koszty powinny być powiązane z przychodami.

Przypominam że promocja na konto biznesowe obowiązuje do 12 lutego lub do wyczerpania 10 tysięcy zgłoszeń. Choć sądzę, że ponowna promocja oznacza, że to ograniczenie nie jest aż tak istotne.

Czytaj dalej:

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kupno Kindle, Stare promocje i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

75 odpowiedzi na „[Niekatualne] Ponowna promocja na konto biznesowe w Amazonie: kod na 50 EUR za założenie konta

  1. Asia pisze:

    Hej, a kiedy można sie spodziewać jakiejś promocji na PW4?
    Dopiero od niedawna śledzę Kindle’a, więc nie wiem przy jakich okazjach moóżna się promocji spodziewać. Tak, oczywiście, zaczęłam myśleć o zakupie tydzień po Black Friday :P I nie mogłam skorzystać na Boże Narodzenie ;) Kiedy znów?…

    0
  2. Asia pisze:

    P.S. przepraszam, że nie doczytałam o walentynkach, przebiegłam tylko na szybko artykuł oczami, bo wiedziałam, że promocja bizensowa mnie nie dotyczy – gapa!

    0
  3. Marzena pisze:

    Witam, mam 2 pytania:
    1. Jestem podatniczka VAT, czy bez europejskiego vatu będę mogła skorzystać z tej promocji?
    2. Czy gazety w wydaniach elektronicznych będą dobrze „sformatowane” na Kindle’u?
    Np. Gwiazdy Mówią e-wydanie
    Z góry dziękuje za odpowiedz

    0
    • Robert Drózd pisze:

      ad 1. Przy rejestracji pytają o europejski VAT, ale spróbuj się zarejestrować bez tego, pytanie czy przejdzie to przez weryfikację.

      ad 2. Z tego co wiem tego pisma nie ma chyba na czytniki.

      0
  4. Artur pisze:

    U mnie przyszedł na drugi dzień

    1
  5. Marek pisze:

    Dzięki, właśnie utworzyłem nowe konto firmowe za pomocą podanego linku. Weryfikacja przebiegła pomyślnie, konto już aktywne, ciekawe teraz kiedy otrzymam kod zniżkowy :)

    1
  6. v pisze:

    a czy mozna z niemiec zamawiac kindle z reklamami? jestem zalogowany na konto biznesowe i pozwala mi dodac ten produkt do koszyka.

    0
    • Robert Drózd pisze:

      Bez konta biznesowego też można dodawać do koszyka. Ale nie sądzę, aby tu się zmieniały w jakikolwiek sposób zasady wysyłki.

      0
  7. Tomasz Ceglarski pisze:

    Po małych perturbacjach załatwiłem wszystko jak w artykule, założyłem konto, dostałem kod po trzech dniach i kupiłem „czwórkę” za 94,70 euro (423,32 PLN). Dzięki za „instruktaż”. Pozdrawiam.

    0
  8. kamyk pisze:

    22 stycznia dostałem potwierdzenie o założeniu konta nie dostałem kodu co można zrobić?

    0
  9. Kamyk pisze:

    Nie dostałem po 4 dniach więc na pewno już nie dostanę .można coś z tym zrobić ?

    0
  10. Ł pisze:

    Czy ktoś wie czy konwersja zwykłego konta w biznesowe również kwalifikuje do promocji?

    0
  11. Maciej pisze:

    mi niestety nie udalo sie – konto zostalo zweryfikowane ale w tresci maila nie bylo zadnego kodu.
    Przychodzi on jakos oddzielnie?
    Czy to znaczy ze tego NIP juz nie uzyje w przypadku kolejnych promocji?

    0
  12. Przemek pisze:

    Czy promocja obowiązuje również na amazonie włoskim?
    Czy możesz podać link do rejestracji dla amazona włoskiego?

    Wiem, że nie ma tam polskiej wersji językowej, ale właśnie tam jest dostępny interesujący mnie produkt.
    Z góry dziękuję za informację

    0
  13. Barbara pisze:

    Niestety, ale chyba u mnie nic z tej promocji. Moje konto biznesowe zostało zatwierdzone już 24.01.2018, dzisiaj 30.01. i nic. Szkoda.

    0
  14. Pat pisze:

    Ja też nie dostałem maila z kodem. Moje konto zostało zweryfikowane 25.01.18.

    0
  15. Aneta pisze:

    Ja też nie otrzymałam kodu, ale napisałam do Amazona, żeby dowiedzieć się jaki jest powód. Odpisali, że oni nie organizują takiej promocji… dziwne.

    0
    • Robert Drózd pisze:

      No to są jakieś żarty…. :( Spróbuję o to jeszcze dopytać, chociaż przy poprzedniej promocji obiecywano mi sprawdzić wszystkich i jak widać z ankiety, nie wszyscy kody dostali. Sądziłem, że teraz będzie już OK. Bardzo przepraszam za tę sytuację.

      3
    • Michał pisze:

      Moje konto zostało zweryfikowane 22.01, kodu nie otrzymałem do dziś. Szkoda, zwłaszcza że jak zobaczyłem przy poprzedniej promocji, że nie wszystkich objęto zniżką to postanowiłem się wstrzymać z rejestracją mojego NIP na ewentualną przyszłą promocję, jak widać też się nie udało.

      0
      • KBR pisze:

        Ale na ich stronie nada jest regulamin promocji – coś tu nie gra.

        Ja też nie dostałam kodu – fakt, że zarejestrowałam się dość późno, bo konto zweryfikowane 25.01. Może już się wyczerpał limit 10000 uczestników? Czy wiadomo, jak to było w czasie poprzedniej edycji promocji? „Nadmiarowi” dostali jakąś wiadomość, że nie starczyło dla nich kodów?

        0
        • Aneta pisze:

          Polecam kontakt z Amazonem. Po krótkiej wymianie wiadomości otrzymałam kod :)

          2
          • KBR pisze:

            Świetnie! To jeszcze jedno pytanie (może głupie, ale to moja pierwsza przygoda z Amazonem): czy z nimi mejluje się tylko po niemiecku? Z liceum zostało mi tylko „ich bin nicht forbereited” ;)

            0
  16. Ewa pisze:

    Ja tez dostałam weryfikacje konta 25 stycznia, ale kodu jak nie było tak nie ma. Pisac do Amazonu?

    0
  17. Aneta pisze:

    Ja kontaktowałam się po angielsku

    1
  18. Łukasz pisze:

    Mi kod nie przyszedł – napisałem do nich (po angielsku) i w ciągu jednego dnia odpisali razem z działającym kodem. Polecam więc kontakt z ich pomocą

    0
  19. Maciej pisze:

    W jaki sposob sie z nimi skontaktowales? mozesz podac maila albo link?

    0
  20. Łukasz pisze:

    Nie mam komputera pod ręką, ale wchodziło się jakoś przez pomoc -> więcej pomocy i w końcu da się doklikać do formularza kontaktowego

    0
  21. Ewa pisze:

    Kod właśnie przyszedł! A nie pisałam do amazonu. Może reszta tez dostanie niebawem :)

    0
  22. Pat pisze:

    Też dostałem kod po kontakcie z Amazon.de. Na początku twierdzili, że pewnie nie spełniłem warunków, ale w końcu przekazali dalej link z którego się rejestrowałem i dziś dostałem pozytywną odpowiedź.

    0
  23. Barbara pisze:

    Kod otrzymałam i już zamówiłam.

    0
  24. Maciek pisze:

    Hej – ja tez juz otrzymalem kod. Wystarczyl kontakt z amazonem i gotowe.

    P.S. Jaka jest aktualna cena Paperwhite 3 i 4? Czy 3 jest w sprzedazy? Z tego co widze nie, a 4 119 Euro.

    0
    • Barbara pisze:

      Paperwhite 4: EUR 144,70 – EUR 50(kod promocyjny) = EUR 94
      W Polsce mamy wyższy VAT, stąd nie 139 Euro, a 144,70.

      Za 119 Euro to wersja z reklamami(nie na polski rynek)

      0
  25. Michał pisze:

    Jak wspomniałem kilka dni temu, ostatnim razem zrezygnowałem z uczestnictwa w promocji z powodu przytaczanych tutaj problemów z uzyskaniem kodu. Tym razem postanowiłem spróbować i skrupulatnie pilnowałem użycia linku promocyjnego w celu rejestracji. Kodu nie otrzymałem, pomimo pozytywnej weryfikacji jakieś dwa tygodnie temu.

    Napisałem zapytanie do supportu, dostałem nie do końca logiczną odpowiedź o niespełnieniu warunków promocji ponieważ powiniennem kliknąć w „link strony partnera, innej niż Amazon.de”, cokolwiek by to miało oznaczać. Po uszczegółowieniu mojego procesu rejestracji inna osoba odpisała mi, jakie są warunki promocji (kliknięcie w link poprzez kanał partnerski i termin promocji) i że oni (support) nie widzą, którego warunku nie spełniłem, ale że nie spełniłem i sprawdzili moje konto ponownie i jest im przykro. Po moim kolejnym dokładnym opisaniu czasu rejestracji, weryfikacji i użytego linku dostałem trzecią odpowiedź, iż z informacji jakie posiada support widać, iż zmieściłem się w terminie promocji i konto zostało zweryfikowane poprawnie, w związku z czym wnioskują, iż problemem musi być link pochodzący ze strony partnera. Ponadto ze smutkiem konstatują, iż nie są w stanie sprawdzić co poszło nie tak, ponieważ system tylko rejestruje status (sukces lub porażka) promocji dla danego konta i że liczą na moją wyrozumiałość, ale więcej nie są w stanie mi pomóc. Smuteczek…

    1
    • Piotr pisze:

      Potwierdzam, że miałem z nimi podobny ping pong z takim samym negatywnym efektem końcowym

      0
      • Michał pisze:

        Ponieważ miałem wrażenie zupełnej uznaniowości w kwalifikacji do rabatów promocyjnych, po ostatniej odmownej odpowiedzi odczekałem dobę i wysłałem zupełnie nowe zapytanie do supportu, zachowując się tak jakbym jeszcze się z nimi w tej sprawie nie kontaktował. Moje przeczucia się potwierdziły, otrzymałem odpowiedź pozytywną, informującą o spełnieniu wymogów promocji oraz kod z załączoną prośbą o cierpliwość, gdyż kod musi zostać aktywowany przez specjalistę do którego skierowano odpowiednie zgłoszenie. Na odpowiedź o aktywacji się nie doczekałem, ale już dwa dni później kod został zaakceptowany przez system zamówień.

        1
        • Piotr pisze:

          no tak, wygląda na to, że Amazon nie ogarnia albo nie chce ogarnąć sprawy jednoznacznie. Gratuluję wytrwałości i końcowego zwycięstwa.
          Pytanie: czy korzystałeś z formularza kontaktu, czy słałeś maila bezpośrednio na jakiś ich adres – jaki ?
          Może ich jeszcze trochę pomęczę też

          0
          • Michał pisze:

            Korzystałem z formularza zakładając nowy wątek w supporcie, później odpisywałem już odpowiadając na maile. Odczekawszy dobę, znów otworzyłem nowe zgłoszenie za pomocą formularza pomocy na stronie. Życzę powodzenia i szczerze trzymam kciuki, wiem że takie sytuacje i niesprawiedliwość w traktowaniu bywają frustrujące.

            1
            • Piotr pisze:

              No to ich jeszcze trochę pocisnę więc :)
              Dzięki za info.

              0
              • Barry pisze:

                Glupie pytanie ale nie moge za diabła znaleźć formularza kontaktowego du supportu, moglby ktoś z was podrzucić link? :P

                0
  26. Tomasz z Krakowa pisze:

    a u mnie było tak: 26.01 otworzyłem konto biznesowe, 27.01 zostało potwierdzone, 4.02 dostałem kod, mało wyrafinowany zresztą: B2B2018, więc pewnie działa tylko na potwierdzonych kontach. Kod przyszedł z opóźnieniem sam, nie kontaktowałem się z Amazonem.

    0
  27. Maciej pisze:

    Czy korzystając z tej promocji można zamówić nie aktywowany czytnik na prezent?

    0
  28. Maciej pisze:

    Czy osoby, ktore nie sa podatnikami vat musialy przedstawic jakis dodatkowy dokument weryfikacyjny czy konto zostalo pozytywnie zweryfikowane bez dodatkowych dokumentow? Ja zostalem poproszony o przeslanie takowego. Nie wiem czy wydruk z profilu z danymi jawnymi z ceidg wystarczy?

    0
    • KBR pisze:

      Nie jestem płatniczką VAT, nie musiałam niczego przedstawiać. Kod przyszedł, chociaż z opóźnieniem (weryfikacja 25.01, kod 4.02).

      0
  29. Dodo pisze:

    Rejestrowałem się przez link. Dostałem maila powitalnego po niemiecku. Po jedym dniu dostałem kod – ale na 50£ z linkiem do UK. Kod nie działa ani na amazon uk ani de. Jest informacja, ze nie mogę go wykorzystać do danego zakupu….

    0
    • GolDek pisze:

      Aby skorzystać z kodu trzeba płacić kartą oraz wybrać produkt, który oferuje Amazon. Kod nie zadziała w przypadku innych sprzedawców.

      0
      • Michał pisze:

        Nie trzeba kartą, płaciłem przez przelewy24. Nie było problemów.

        0
        • GolDek pisze:

          A to ciekawe. Jak próbowałem płacić przez P24 to nie pojawiało mi się pole do wpisania kodu. Kombinowałem pół godziny i byłem bliski rezygnacji. Dopiero jak zmieniłem sposób płatności na kartę mogłem wprowadzić kod.

          0
  30. Lukekon pisze:

    25.01.2019 otrzymałem od Amazon.de mail o pozytywnej weryfikacji/lustracji ale kodu rabatowego już nie. Czy czekać nadal, czy próbować kontaktować się obsługą?

    0
  31. Dodo pisze:

    Czy komuś się udało kupić Kindla z kodem B2B2018? Mi odpisali, że nie mogę wykorzystać kodu do zakupu czytnika.

    0
    • KBR pisze:

      Tak, poza opóźnieniem w wysyłce kodu wszystko poszło sprawnie, udało mi się dodatkowo załapać na promocję walentynkową, więc w sumie 80 euro taniej.

      0
  32. Monika pisze:

    Panie Robercie,
    czy może Pan mi pomóc i zainterweniować ze swojej strony do Amazon??
    Skorzystałam z linku, który znajduje się w powyższym Pana artykule, zarejestrowałam konto biznesowe 10.02 Tego samego dnia dostałam maila z amazon.de z powitaniem, później kolejnego z podziękowaniem za to, że założyłam konto na amazon.de.
    Dnia 11.02 otrzymałam maila z biznes.amazon.com z kodem uprawniającym do zniżki. Kodu wykorzystać się nie da. Koresponduję z amazonem lecz za każdym razem odpisuje ktoś inny, który mam wrażenie nie czyta całej korespondencji… :(( W dzisiejszej odpowiedzi z amazonu dowiedziałam się, że zalogowałam się za pośrednictwem strony internetowej, na której zarejestrowałam się jednocześnie w amazon.co.uk i amazon.com!!!
    Jak to możliwe skoro korzystałam z linku, który Pan poleca?? a poza tym dwa pierwsze maile które dostałam sa ewidentnie z amazonu niemieckiego… Fragment treści maila powitającego z amozon.de „Sie können sich nun auf Amazon.de anmelden und Business Konto verwalten verwalten” – co chyba oznacza, że konto mam na amazonie niemieckim!!
    Dodam tylko, że tego kodu nie można wykorzystać ani na amozon.de ani na amazon.uk. :(

    Czy może Pan mi jakoś pomóc?? Chciałabym skorzystać z tego kodu póki jeszcze trwa promocja walentynkowa…

    0
  33. szmk pisze:

    Przy próbie zakupu kindle (bez reklam, 139eur) na kod b2b2018:

    Wystąpił problem
    Wprowadzonego kodu promocyjnego nie można zastosować do tego zakupu.

    Co robie nie tak?

    0
  34. Monika pisze:

    U mnie też do tej pory ten kod nie działał. Dziś jednak jak już skończyła się promocja walentynkowa w końcu zadziałał :) spróbujcie u siebie może też się uda… zamiast 139 wyszło 94 euro (po przeliczeniu na polski vat) także i tak super cena :)

    1
  35. Łukasz pisze:

    Dostałem dziś rano kod mam aktywację konta firmowego a kod nie działa…

    0
  36. martyna9 pisze:

    Jeżeli w regulaminie jest informacja, ze promocje się nie łączą to nie masz szans aby kod zadziałał przy obecnej obniżce kindla 4?

    0
  37. Aneta pisze:

    Uff, zamówiłam Kindle 4 z reklamami z wysyłką do Niemiec, użyłam zniżki dla firm i zapłaciłam 69,99 euro. (318 PLN) Przyjdzie do DE (do znajomych) za tydzień, do mnie za ok 3 tygodnie. Ale warto czekać.
    Dziękuję Wam za pomoc.

    0

Skomentuj M Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania i polityką prywatności

Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.