Za drogo? Ustaw alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Promocja wiosenna: Kindle Paperwhite, Oasis i Scribe do 90 EUR taniej!

Co się dzieje w twojej głowie (i czytniku): nowatorska reklama PocketBooka

Znany producent czytników opublikował właśnie bardzo ciekawą reklamę pod hasłem Inside your PocketBook.

Jest to film nagrany w technologii 360 stopni, która pozwala śledzić akcję dookoła naszej głowy.

Całość do obejrzenia na YT:

Jeśli nie mamy okularów VR, np. możemy przesuwać kamerę w dowolnym kierunku np. przy pomocy kursora lub gestów na ekranie telefonu.

W informacji prasowej czytamy:

„Inside your PocketBook” to nie zwykły materiał promujący markę i zachęcający do eczytania, ale prawdziwy film akcji, w którym przeplatają się epoki, formaty i rodzaje literackie. Podczas produkcji 50 członków zespołów w dwóch specjalnie przygotowanych planach filmowych spędziło ponad 18 godzin, pracując nad reklamą. W jej tworzeniu wzięło siedmiu zawodowych aktorów i trzech kaskaderów, wcielając się w postacie Sherlocka Holmesa, Drakuli, Bezgłowego Jeźdźca,  Królowej Śniegu, Dyrektora Teatru Marionetek – Stromboli, czy geniusza zła – Profesora Moriarty’ego.

[…]

Zespół postawił sobie ambitne cele w odniesieniu do jakości obrazu i podjęto decyzję o wykorzystaniu tradycyjnych kamer zamiast sprzętu wykorzystywanego w technologii 360o. Kamery zamontowano na stworzonych specjalnie do tej produkcji platformach, dążąc do zachowania wyjątkowej dokładności filmowania i zachowania szerokości kadru. Dzięki temu powstał materiał o rozdzielczości 6K, który na potrzeby dystrybucji poprzez kanał YouTube skompresowano do 4K.

Bardzo mi się podoba takie podejście. Właśnie to, że w pamięci jednego czytnika możemy mieć tysiące historii i wszystkie na wyciągnięcie ręki, jest jedną z wielkich zalet tych urządzeń.

A czy doczekamy momentu, gdy taką reklamę zobaczymy w telewizji? Trzymam kciuki. :)

Czytaj dalej:

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rynek czytników i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

7 odpowiedzi na „Co się dzieje w twojej głowie (i czytniku): nowatorska reklama PocketBooka

  1. KecajN pisze:

    Z innej beczki: Otrzymałem z serwisu ebooks43.pl zaproszenie do udziału w ankiecie na temat ebooków:

    https://pytia.pl/e-books

    Zaproszenie ani ankieta nie zawierały żadnych informacji na temat tego, do czego posłużą wyniki. (Opcjonalnie podaje się emaila – wtedy mają przysłać.)

    Miałem problem z pytaniem na temat liczby posiadanych ebooków: można było wpisać maksymalnie 1000 (na czytniku mam obecnie ~1200) ;-)

    4
    • kondrart pisze:

      Na czytniku nie ma sensu tylu trzymać. Ale faktycznie ograniczenie liczby posiadanych do 1000 jest bez sensu. Samych wybranych z repozytorium CEON opracowań mam kilka setek. A wszystkich?

      0
  2. M pisze:

    Wystarczy obracać telefonem, nie trzeba gestów żadnych robić.

    4
  3. asymon pisze:

    Bzdura, Behemot nie poleciałby za kłębkiem włóczki, pfff.

    4

Skomentuj Krzysztof Zemczak Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania i polityką prywatności

Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.