Za drogo? Ustaw alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Wielki powrót Nexto – Bestsellerowy Kalendarz Adwentowy, a w nim wszystko po 9,90 zł!

nexto-adwent-700

W księgarni Nexto ruszył właśnie Bestsellerowy Kalendarz Adwentowy – i jest to jak na razie najlepsza przedświąteczna promocja w tym roku.

Nexto – niegdyś chyba największa e-bookowa księgarnia w Polsce, w ostatnim czasie próbuje zwrócić naszą uwagę na swoją ofertę. Od lata mają nowy wygląd, a niedawno rozsyłali klientom np. bardzo fajne kody na 50% zniżki.

Teraz mają promocję „jak za starych dobrych czasów”: przez 24 dni aż do Wigilii jeden tytuł po 9,90 zł. I nie są to jakieś zapchajdziury – mamy co najmniej kilka tegorocznych hitów – w tym sporo nowości – np. Pilipiuk, Bonda albo Twardoch.

Dostaliśmy plan na wszystkie dni:

Jest to promocja nietypowa, dlatego kilka ważnych uwag:

  • Aby kupić książkę taniej trzeba podać kod, który jest widoczny na stronie promocji danego dnia.
  • Wszystkie linki które tutaj podałem prowadzą bezpośrednio do koszyka z zastosowanym już kodem. Jeśli coś nie działa, sprawdzajmy jeszcze raz na stronie promocji, oczywiście upewnijmy się, że klikamy we właściwy dzień.
  • Za książki z kodem zapłacić możemy wyłącznie pieniędzmi (bezpośrednio po zamówieniu), nie da się punktami Nexto.
  • W przypadku tych książek niższa cena nie będzie widoczna w porównywarce, a tym samym nie będą „odpalały” się alerty cenowe. Dlatego już teraz warto ustawić sobie przypomnienie w kalendarzu, jeśli chcemy kupić dany tytuł.

Dzisiaj nawet w ofertach promocyjnych zauważamy nieuchronną inflację – tu 11,50 zł, tu 12,90 zł – niby niewiele, ale jest różnica. Nexto wraca do „naszej ulubionej ceny” i jestem przekonany, że wróci do nich wielu klientów, a i trafią nowi, którzy np. niedawno zakupili czytnik. W promocji są tytuły, które dotąd nigdy nie były tak tanio i to właśnie przekonuje do e-booków. 

Przypominam, że w Bestsellerowym Kalendarzu Adwentowym codziennie jest tylko jedna książka. Będę o nich pisał w codziennych artykułach, ale starajmy się nie przegapić, tego co nas interesuje.

Czytaj dalej:

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Książki na czytniki, Promocje dnia i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

53 odpowiedzi na „Wielki powrót Nexto – Bestsellerowy Kalendarz Adwentowy, a w nim wszystko po 9,90 zł!

  1. Bq pisze:

    Nic u nich nie kupie. Nexto jest namojej czarnej liscie.

    14
    • jan pisze:

      Ja również powiedziałem sobie, że nie będę u nich więcej kupować.

      8
    • Robert Drózd pisze:

      Co się powoli robi nudne. Masz do nich pretensję, że spełniali wymogi prawne i musieli mieć zgodę na przeniesienie kont do nowego właściciela? Było parę miesięcy na wyrażenie zgody i wykorzystanie punktów. Co ciekawe, to samo zrobiło np. Allegro jak likwidowali swoją księgarnię i jakoś nikt nie ogłasza „nie kupię nic więcej na Allegro”.

      34
      • Dumeras pisze:

        Nudne i coraz mniej zrozumiałe. I irytujące. Jestem raczej biernym klientem, niezbyt lubianym przez księgarnie, bo kupuje w promocjach i biorę darmochę. Konto w nexto zakładałem, żeby pobrać trochę darmochy, jak teraz sprawdziłem tylko jedną pozycję z tego przeczytałem. Pojedyncze kupione książki, kilku jeszcze nie pobrałem, bo brałem na zaś, bo w promocji. Od 2013 pojawiam się u nich okazjonalnie, głównie wtedy, jak Robert o jakieś fajnej promocji napisze (jak ta). Nawet hasło wpisując muszę sprawdzać w programie przypominającym, bo za rzadko korzystam. Newslettera od nich nie mam. Mail do nich przypisany sprawdzam rzadko – taki śmieciowy, dodatkowy mój mail.
        I od ponad trzech lat mam ciągle dostęp do kupionych tam książek. Ten sam mail, te samo hasło.
        Pierwsza e-prenumerata – w nexto.
        Pierwszy audiobook (legalny) – w nexto.

        Jedynie co pamiętam, to chyba przy zmianie właściciela przepadały punkty – i to mogło zaboleć.

        Jeżeli tak mało aktywny klient jak ja, nie miał problemów z migracją, to jaką postawę trzeba było mieć, żeby straci u nich konto i książki? W moim odczuciu taką, że publicznie wstydziłbym się narzekać.

        11
        • TxF pisze:

          Może gdyby nie dało się mieć na to wpływu, po prostu kasują i już, to byłoby do przejścia – wszyscy by stracili, i byłoby sprawiedliwie. Ale w formie w jakiej zrobiło to nexto każdy miał możliwość utrzymania konta. Tym, którym się to nie udało, nazwa sklepu przypomina o jakiejś (drobnej, ale jednak) porażce, i denerwującym fakcie że inni konta ze swoimi książkami wciąż mają. Walcząc o sprawiedliwość najchętniej sprawiliby pewnie, aby i sąsiadowi zdechła krowa…

          9
  2. adam26 pisze:

    Nexto? Nawet jak za darmo rozdają to nie skorzystam…Już raz mi konto usunęli!

    13
    • Panie Adamie,

      Konta były usuwane tylko jeśli ktoś nie zaakceptował nowego regulaminu. Na akceptację regulaminu klienci mieli 3 miesiące. W tym czasie wysyłaliśmy liczne mailingi z informacją o planowanej migracji brandu.

      Wszystkie linki do zakupionych publikacji (pomimo usuniętego konta) działają poprawnie i można pobrać zakupione publikacje.

      11
      • asymon pisze:

        Panie Robercie, oto treść maila, którego otrzymałem od Nexto, wysłany 9 stycznia 2015 o 15.02:

        Szanowni klienci,

        Jak już wiecie, 1 października sprzedaż na nexto.pl rozpoczęła spółka e-Kiosk S.A., która nabyła prawa m.in. do marki i domeny Nexto.pl. Dzięki tej zmianie, macie Państwo do dyspozycji największy na rynku katalog e-prasy, jeszcze lepszą jakość obsługi klienta oraz możliwość skorzystania z atrakcyjnych promocji i ofert specjalnych zgodnych z Waszymi oczekiwaniami.

        Teraz nadszedł czas, by przygotować się do najtrudniejszego elementu połączenia – przeniesienia Państwa kont. W tym celu zwracamy się z prośbą o zaakceptowanie regulaminu, który wskazuje nowego Administratora Państwa danych na stronie nexto.pl

        Państwa zgoda spowoduje automatyczne przeniesienie Państwa konta z Nexto sp. z o.o. w likwidacji na e-Kiosk S.A. i nie wiąże się z dodatkowymi formalnościami. Na Państwa zgodę czekamy do 15 stycznia.

        >> By tego dokonać, prosimy o przejście przez link: http://nexto.pl/zgoda.xml, zalogowanie się, a następnie zaakceptowanie umieszczonego tam regulaminu.

        Zachęcamy także do zapisania się do newslettera, dzięki któremu nexto.pl będzie Państwa informować o:
        – nowościach
        – konkursach z atrakcyjnymi nagrodami
        – specjalnie dopasowanych propozycjach

        Konta, które nie zostaną przeniesione zostaną zablokowane 16 stycznia, a następnie skasowane wraz z całą zawartością do 31 stycznia 2015 r. Dlatego prosimy osoby, które z jakichś powodów nie chcą przenosić swoich kont, o zarchiwizowanie danych (ściągnięcie na dysk zakupionych produktów), bowiem po 16 stycznia stracą do nich dostęp, a 31 stycznia utracą dane definitywnie.

        W razie pytań, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta Nexto/e-Kiosk pod nr telefonu: +48 22 46 30 066 dostępnym w godzinach 9:00-16:00 lub przez formularz kontaktowy.

        Zespół Nexto sp. z o.o. w likwidacji

        Dodam, że termin rejestracji przedłużono ostatecznie do końca stycznia (pan wybaczy, piszę z telefonu i nie chce mi się szukać postu na ŚCz). Czyli zamiast tygodnia klienci (po grubszej aferze) dostali trzy na uratowanie swojej biblioteki.

        Czas był dość niekorzystny, ferie zimowe, a link z maila nie działał, co mogło osobom nietechnicznym przeszkodzić w wyrażeniu zgody.

        0
      • Szubiel pisze:

        Hmm…
        3 miesiące? Ja maila dostałem dokładnie 23 stycznia 2015 r. – także miałem aż 8 dni (a nie 3 miesiące) na zarchiwizowanie danych.

        0
  3. Pioterg666 pisze:

    Robert, prośba żeby przy okazji codziennych wpisów też był link. Za 2 tygodnie np. nie będzie mi się chciało szukać tego wpisu :-)
    PS. U mnie Nexto też na czarnej liście, ale teściowa zamówiła kilka tytułów. Nie mam wyjścia, muszę się z nimi przeprosić ;-)

    1
    • Robert Drózd pisze:

      Postaram się, ale nie każdego dnia jest wpis z promocjami, np. w weekendy :)

      0
      • Pioterg666 pisze:

        Spoko, mam zlecenie na 8,12 i 13. To są dni robocze, więc ode mnie 3x klik przez afiliację. A jak się zdecyduję na coś w weekend to może poszukam tego wpisu :-)

        0
        • Sławek pisze:

          Możesz też wykształcić sobie nawyk codziennego zaglądania do Nexto. Tyle, że wtedy Robert nic nie zyska.

          0
          • pioterg666 pisze:

            No właśnie, Robert nie zyska, a to było celem mojej prośby. Przeglądać codziennie nie muszę i nie chcę – mam zapisane daty kiedy mam coś kupić i wtedy wejdę.

            0
  4. GT pisze:

    Nexto strona … trochę wstyd, że nie jest dostosowana dla urządzeń mobilnych !
    Od lata nowy wygląd … a może od lat ? :-)

    2
    • Grzegorz pisze:

      I do tego „zapłacić możemy wyłącznie gotówką”. Nic nowoczesności ;)

      1
      • GT pisze:

        A z tą „gotówką” to dobre :) … to rezerwuję bilet w PKP co by do kasy nexto zdążyć.

        2
        • Katemeika pisze:

          Chyba chodzi o to że punktami płacić nie wolno, ale pewnie się mylę.

          1
        • Robert Drózd pisze:

          Możesz wysłać 10 zł listem poleconym. :)

          Ale oczywiście chodziło o to, że nie można płacić z konta punktowego, bo jak tam były promocje na doładowanie rzędu -30% to już by za dobrze było. :)

          1
          • Dumeras pisze:

            A nexto premium? Jest taka zakładka w menu, nie można tych punktów wykupić? 100 punktów to złotówka. I promocja na doładowanie -32% też się wyświetla – tylko z prenumeratą gazety.
            Nie działa to? Bo teraz to się obawiam tam klikać, a jeden pakiecik chciałem wziąć.
            A może za te promocje nie można zapłacić punktami z punktów?

            0
    • A proszę sprawdzić eKiosk.pl i powiedzieć mi, kto z konkurencji ma tak zaawansowaną stronę? :)

      Zmiany nie są błyskawiczne, ale stawiamy na jakość.

      Mam nadzieję, że już za chwilę pozytywnie zaskoczymy…. :)

      3
  5. Anna pisze:

    Ja tam ciągle u nich kupuję. I, dziw nad dziwy, konta mi nie usunęli… ;)

    16
  6. Bq pisze:

    Nie chodzi o likwidowanie konta tylko o niezrozumienie przez nich „gwarancja” i podejscie z buta do klienta. W momencie likwidowania kont byli juz na mojej czarnej liscie i mialem ich gdzies. Niech ludzie, ktorzy zajmuja sie biznesem wiedza, ze wk….y klient ma dluga pamiec, a na konkurencyjnym rynku to strzelanie sobie w stope.

    10
    • Sławek pisze:

      Dlatego pewnie oferują te tytuły w tej cenie, licząc że niektórzy ich skreślą ze swoich czarnych list.

      4
    • Dumeras pisze:

      Ciekawe, jaki to był przypadek z gwarancją. Bo dla ebooków jest to dość kontrowersyjne. Jeśli w książce papierowej są literówki, to księgarnia nie przymnie zwrotów. E-księgarnia – sama z siebie nie może poprawić ebooka, to po stronie wydawcy (mylę się?). Jeśli wydawca się wypnie co może zrobić e-księgarnia? Przeprosić i dać rabat na kolejny zakup? Pole manewru małe.

      Z własnego doświadczenia – nie mogłem pobrać jednej pozycji u nich, wyskakiwał błąd, nie mógł być nadany znak wodny. Napisałem do pomocy. Jeszcze tego samego dnia odpisali, zajęli się sprawą. Do tej pory działa.

      0
    • Wszystko zależy od wydawcy. Nie wszystkie publikacje możemy poprawić w „5 minut”. Zawsze informujemy naszych klientów o możliwości dłuższego oczekiwania na konkretną „poprawioną” publikację.

      Zapraszam do bezpośredniego kontaktu: kontakt@nexto.pl -> czeka indywidualny rabat na całą ofertę :)

      0
  7. Chaz pisze:

    Może aktualnie Nexto nie należy do moich ulubionych, ale mimo wszystko kupuję co jakiś czas i nich książki. Jeśli jest dobra promocja/cena to nie będę się unosił dumą i przepłacał gdzie indziej. Jeśli tak dalej będą pracować, to może powrócą do łask (także u mnie).

    Swoją drogą może jakaś ankieta dla Czytelników jakie 2-3 księgarnie preferują?

    9
    • mjm pisze:

      Ciekawsze byłoby zestawienie i informacja w których e-księgarniach Czytlenicy nie kupują ;-) Np.:
      – nexto – bo pokasowali konta i punkty,
      – ebookpoint – bo serwery nie wytrzymały podczas promocji,
      – woblink – bo serwery nie wytrzymały podczas promocji,
      – Publio – bo Michnik to zło,
      – cpd – bo nie sprzedają poza Polskę.

      12
  8. Bq pisze:

    Ja mam Legimi z abonamentem, jeszcze woblink, publio, amazon dla anglojezycznych i overdrive dla biblioteki.

    0
  9. Qfwfq pisze:

    Dawno już nic w nexto nie kupiłem i myślalem, że nie kupię. Czy oni tu wogóle zaglądają? Ale nie psioczę z tego powodu. Źle bym się czył patrząc na odbicie w lustrze czlowieka ktory co dzień psioczy… Psioczenie nuży. Foch nudzi. Foch i Psioczenie to jak widać filozofia. A ja, chociaż nie potrzebuję, coś sobie kupię za kilka złociszy! Kto wie może nawet będę kupował 24 dni? A na złość sfochowanym psioczącym filozofom … i będę miał z tego powodu bardzo dobry humor. A co?

    12
  10. rudy102 pisze:

    Może bym ich skreślił przy tej promocji z mojej czarnej listy ale akurat obie interesujące mnie książki
    już mam. :D

    2
  11. Gosia pisze:

    polecam książkę ”Małe życie”, zwłaszcza w formie ebooka, bo to tomisko ma ponad 800 stron w wersji papierowej! Sama historia jest niesamowicie wściągająca i poruszająca, najlepiej nie czytać jeśli macie w planach jakiś duży projekt :D 11 grudnia w promocji!

    2
  12. zambezilimpopo pisze:

    Taka fajna promocja, a tyle narzekania… Od wielu lat kupuję w nexto i nigdy miałam żadnych problemów.

    7
  13. Marek pisze:

    Oferta z 6 grudnia się nie zgadza – tu, w notce jest „Konan Destylator” Pilipiuka a na stronie Nexto widnieje już Severski „Niepokorni”.

    1
    • mjm pisze:

      Wygląda na to, że Nexto podmienia książki. Wczoraj na stronie był Wędrowycz.

      1
      • nexto.pl pisze:

        Niestety z powodu dodruku książki Wydawca postanowił wycofać ten ebook z kalendarza adwentowego.
        Bardzo przepraszamy za zmianę, nie jest naszym celem ukrywanie tytułów. Jesteśmy tylko księgarzami, musimy respektować decyzje Wydawców.
        Niestety nie zdążyliśmy jeszcze powiadomić Roberta o zmianie dlatego na stronie widnieje błędny wpis.

        0
      • Dumeras pisze:

        :-( na Konana Destylatora włączyłem sobie przypomnienie, a tu taka niemiła niespodzianka :-(

        4
  14. Ekspert pisze:

    Nie wiem skąd tyle narzekań na NEXTO. Mi też skasowali konto, ale zgodziłem się na to w pełni świadomie. Teraz kupuję bez zakładania konta w serwisie. Nie jestem jakoś wybitnie lojalny względem jednej księgarni – kupuję tam gdzie w danym momencie mam najtaniej. A że w Nexto było w ostatnim czasie kilka fajnych promocji (ta adwentowa także świetnie się zapowiada) to i zdecydowanie częściej zaglądałem na ich stronę. Nie wspominając już o tym, że interesującą mnie prasę też mają w mocno przystępnej cenie.

    4
    • Cyfranek pisze:

      Może stąd, że niektórzy chcą być lojalni wobec księgarni i tego samego od niej oczekują. Ja na ten przykład konta już nie mam, między innymi dlatego, że przed jego ew. likwidacją nie byłem w stanie pobrać kilku zakupionych tam książek. Odpowiedzi ze wsparcia się nie doczekałem. To zakończyło współpracę z Nexto w moim przypadku. Myślę, że tego typu doświadczenia dają jakiś wgląd w problem „skąd tyle narzekań na NEXTO”.
      Pojawiły się komentarze np. co do Woblinka, który stracił część swoich danych w ramach afery z serwerownią (e24cloud.com). I co? Nikt Woblinkowi tego nie wytyka, bo potrafił z tego kłopotu wyjść z twarzą. A jak wyszło z kłopotliwej sytuacji Nexto – patrz komentarze wyżej.

      5
      • bq pisze:

        Dokladnie. Woblink wyszedl z twarza, a nawet na tym zyskal. Je mialem z nexto przygode przed likwidowaniem kont. Napisali, ze maja „gwarancje najnizszej ceny” to jeszcze bylo przed porownywarkami. Wiec ja w ciemno kupilem u nich ksiazke. Po godzinie zobaczylem, ze nizsze ceny sa w 2 ch innych ksiegarniach. Wiec wszedlem na czata, i powiedzialem, ze czuje sie wykorzystany bo inni maja duzo taniej, zprawdzilem tez inne ksiazki z „GNCeny” tez byly drozsze. a pan powiedzial mi, ze przeciez oni tego nie sprawdzaja wogole. a gwarancja znaczy tyle, ze zwroca mi roznice w punktach. ja na tosorry ale to slowo cos znaczy w handlu, a on – tam jest regulamin etc. Wiec ja na to nie placilem wam w punktach tylko pieniedzmi – a on na to – tam jest regulamin. Powiedzialem, ze czata puszcze na forum a on mnie postraszyl prawnikami.
        Ja pracuje w uslugach. Mialem przypadki, gdzie klient EWIDENTNIE nie mial racji. Wtedy mowie mu otwarcie – zobacz ty sie mylisz i nie powinienem ci niczego dawac, ale JAKO GEST dam ci to i to (czyli tyle ile chce, bo wiem, ze klient wkurzony poczta pantoflowa poinformuje 10+ znajomych, a klient, ktorego problem pozytywnie rozwiaze, powie to jeszcze wiekszej ilosci ludzi i pozostanie lojalny na dlugo. To proste. Tak bylem nauczony i to dzial, i nie trzeba sie nazywac amazon, zeby to robic.

        5
  15. Chaz pisze:

    W tym kraju niektórzy muszą narzekać tylko dla samego narzekania ;)

    2
  16. porcoazurro pisze:

    Ja mam w biblioteczce Nexto dostępne wszystkie ebooki, nawet te sprzed migracji. Z Allegro musiałem sobie ściągnąć, bo z konta usuwali; a o Gandalfie już w ogóle nie wspominam, jak raz sobie ściągniesz książkę, to potem mogą sobie z nią robić co chcą (usuwać z bilioteki etc.) i nic Ci do tego.

    2
  17. olmeca pisze:

    Widzę, że Nexto zmienia sobie książki w promocji jak chce. W momencie publikowania tego newsa na dziś miał być Pilipuk, a zastąpili go Severskim. I jak tutaj nie rzucac na nich mięsem jak inni?

    0
    • Robert Drózd pisze:

      To akurat nie oni, tylko wydawca wycofał Pilipiuka, o czym poinformowali mnie zaraz po publikacji artykułu.

      [Zresztą jest w wątku wyżej]

      0
      • Kvote pisze:

        I potem sie dziwić że ludzie ściągają książki. 16 moich znajomych czekało na tą promocje, ale wydawca wiedział lepiej…no cóż 16 moich znajomych zlozyło się na jednego ebooka i teraz czytaja. A chcieli kupić wszyscy, no cóż…

        0
  18. aaa pisze:

    ja też czekałem tylko na dzisiejszego wędrowycza, ale nie to nie, narzucać się nie będę.

    0
  19. Tomek B. pisze:

    Zakupy w Nexto tylko w razie konieczności. Przy rejestracji uznało, że mam niepoprawny adres Kindle (NB akceptowany przez wszystkie inne księgarnie i skopiowany ze strony Amazona :-), a przy zapłacie przez PayU wysłało mi maila z danymi do przelewu i sam sobie zrób przelew. P raz pierwszy ( a nie raz z PayU korzystałem) takie przedziwne podejście. Następnym razem cierpliwie czekam na promocję w innej księgarni lub po prostu oleję prawa autorskie.

    0

Skomentuj bq Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania i polityką prywatności

Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.