Nowość: Włącz alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Sierpniowe wieści z księgarni: spotkanie z autorem i książka z billboardu za darmo

Dwie drobne, a ciekawe wiadomości.

Ebookpoint zaprasza na spotkanie z Maciejem Jastrzębskim, autorem książki Matrioszka Rosja i Jastrząb. Spotkanie odbędzie się 22 sierpnia o 18:30, w Mediatece przy Placu Teatralnym 5 we Wrocławiu. Strona wydarzenia na Facebooku.

Kto udostępni wydarzenie na Facebooku, ma moralne prawo skorzystać z kodu 2E21BD-A63151-E na tę książkę, dzięki któremu kosztować ona będzie 9,90 zł. :-) Kod ważny do 22 sierpnia, czyli do dnia spotkania włącznie.

Przy okazji – w czerwcu ogłaszałem wyniki konkursu na najciekawsze pytania do Macieja Jastrzębskiego. Zapomniałem donieść, że tydzień później na blogu księgarni pojawiły się jego odpowiedzi na Wasze pytania…

A mieszkańców kilku dużych miast zainteresują pewnie uliczne billboardy z Publio, które reklamują popularny tytuł Jodi Picoult: Krucha jak lód. 

(Przepraszam za pomyłkę, oczywiście nie chodzi o „To co zostało”).

Każdy kto znajdzie reklamę i wskanuje znajdujący się tam kod QR będzie mógł pobrać książkę za darmo. Ciekawe, jak skuteczna okaże się taka forma promocji.

Czytaj dalej:

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Książki na czytniki i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

44 odpowiedzi na „Sierpniowe wieści z księgarni: spotkanie z autorem i książka z billboardu za darmo

  1. Marcin Rogalski pisze:

    Witam,

    Czy widział ktoś taki billboard z Publio.pl w Warszawie? Jeśli tak to gdzie, bo ja nie? ;)

    0
    • asymon pisze:

      Chyba na Puławskiej, przy przystanku Plac Unii Lubelskiej, pod biurowcem budującym się w miejscu dawnego SuperSamu. Ale ręki sobie nie dam uciąć :-)

      0
    • fochna pisze:

      Na jednym ze zdjęć widać było przystanek przy Łazienkach/Belwederze w stronę Placu na Rozdrożu.

      0
  2. Pola pisze:

    Ech, pewnie do Torunia taki billboard nie zawita :(

    0
  3. KOLO pisze:

    Dajcie większą fotkę to na emigracji sobie ściągnę ;)

    0
  4. Jolkka pisze:

    ten przystanek wygląda na E. Plater, w tle jest budynek Rondo 1 ;)
    i chyba widziałam to dziś pod Muzeum Powstania Warszawskiego, tramwajowy w stronę Żoliborza

    0
  5. Tomek pisze:

    W promocji z bilboardu bezpłatnie można pobrać „Krucha jak lód” czy „To, co zostało”?

    0
    • Robert Drózd pisze:

      Oczywiście „Krucha jak lód” – pomyliło mi się… :( „To co zostało” to bieżąca premiera, a tej raczej nie rozdają.

      0
  6. Dumeras pisze:

    A książka w wersji elektronicznej miała wyrównywać szanse z dostępem do literatury wszelakiej. A tu dalej na wsi nie ma biblioteki, nie ma księgarni i nawet nie ma promocji :-(

    0
  7. Walabia pisze:

    Przystanek Aleje Jerozolimskie w stronę centrum przy pl. Zawiszy. Oczywiście w Warszawie.

    0
  8. Michał pisze:

    A jak ktoś z założenia i definicji nie ma konta na facebooku, nie chce go mieć i nie będzie go mieć ? ;-)

    0
  9. Marcin pisze:

    Plakat dostępny jest tez na przystanku autobusowym linii 183 na pętli autobusowej Warszawa Wiatraczna :)

    0
  10. Publio.pl pisze:

    Obkleiliśmy nie tylko Warszawę, są także: Kraków, Poznań, Trójmiasto oraz Wrocław :)

    0
    • phenek pisze:

      Dzisiaj pol Wroclawia przejade, wiec moze przypadkiem sie natkne :)

      0
    • Przemek pisze:

      Dlaczego Publio segreguje czytelników?
      Jedni są warci promocji, inni już nie?

      0
      • Robert Drózd pisze:

        Widzę że niektórzy pewnych rzeczy nie rozumieją. To nie jest promocja dla tych co siedzą nonstop w internecie – to jest sposób na pozyskanie nowych klientów, którzy e-booków jeszcze nie kupowali. Ktoś stoi na przystanku, zainteresuje się tematem, skanuje kod i pobiera ebooka.

        Publio pewnie dopłaca do każdej rozdanej książki, bo przecież normalnie jest sprzedawana – wobec czego umieszczenie kodu dla wszystkich nie miałoby sensu.

        0
        • eM pisze:

          Masz trochę racji, gdyby jednak dostała się ona w moje ręce to byłoby to tylko coś na zasadzie rabatu (na poziomie 4-5%) do wszystkich książek kupionych w publio w przeciągu kilku ostatnich m-cy. Strata – raczej bym tego tak nie nazwał :-).

          Mimo wszystko chętnie namierzyłbym przystanek z tym bilbordem w Warszawie. Jak ktoś zobaczy proszę o info :-). Tematyka mnie zainteresowała.

          0
    • Mori pisze:

      Tak z ciekawości – ile plakatów w Krakowie? :) Może akurat się na jakiś natknę.

      0
      • wopi pisze:

        Widziałem plakat na dwóch przystankach. Przystanek Cmentarz Rakowicki al. Beliny-Prażmowskiego w kierunku Ronda Mogilskiego a drugi na przystanku Narzymskiego w kierunku Ronda Młyńskiego

        0
        • Mori pisze:

          Ja znalazłem swój na Starowiślnej w stronę Ronda Grzegórzeckiego :)

          Tym niemniej dalej mnie ich łączna ilość w Krakowie interesuje :)

          0
          • Robert Drózd pisze:

            Dostałem informację prasową z Agory:

            „Kampania prowadzona jest na 200 wiatach przystankowych w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście. Przez pierwsze 2 dni jej trwania liczba skanów kodów QR do liczby pobrań darmowego e-booka wyniosła 53%. Wskazuje to na bardzo wysokie zaangażowanie osób korzystających z komunikacji miejskiej i znacznie przewyższa przeciętne wyniki konwersji w polskim internecie.”

            0
  11. Alex pisze:

    A nie ma zdjęcia reklamy gdzieś w sieci? Dajcie linka, jakby się ktoś natknął

    0
  12. Małgorzata pisze:

    A my? Z pipidówek? Też tak chcemy!

    0
    • Michał pisze:

      My wsiowi z założenia mamy gorzej.

      0
      • Publio.pl pisze:

        Tak jak wyżej napisał Robert, jest to nowa formuła promocji. Chcemy wyjść z literaturą w przestrzeń miejską i umożliwić ludziom zapoznanie się z książką w wersji cyfrowej. Absolutnie celem nie jest dzielenie na lepszych i gorszych. Bardzo proszę o maila na kotakt@publio.pl, na pewno uda się coś zrobić, by nikt nie czuł się pokrzywdzony :)

        0
        • Dumeras pisze:

          publio.pl ma plusa – po napisaniu i poproszeniu można otrzymać kod :-)
          A sposób na rozruszanie rynku całkiem ciekawy, ciekawi mnie jak wyjdzie podsumowanie akcji.
          Czy 53% skanów do pobrań to dużo?
          Bo jak dla mnie, to oznacza, że połowa ludzi nawet za darmo książki nie chce, a to nie dobrze, na półce nie będzie miejsca zajmowała, a w pamięci telefonu, czy komputera i tak sporo miejsca jest na takie rzeczy.

          0
          • Robert Drózd pisze:

            47% tych co nie pobrali może oznaczać różne rzeczy – niektórzy wskanują z ciekawości, co to będzie, a książka ich nie interesuje np. powodu tematyki. Inni mogą trafić na jakieś problemy przy zamówieniu.

            Pamiętam księgarnię bezkartek.pl która rozdawała na Targach książki kody na bezpłatne e-booki. Problem w tym że nie mieli strony mobilnej i na komórce ostatecznie nie udało mi się zamówić e-booka, zrobiłem to dopiero w domu.

            0
  13. Moonlight pisze:

    Widziałam plakat w Poznaniu ale byłam z rozładowaną komórką, a poza tym i tak nie do końca potrafię te kody QR skanować :/

    0
  14. Wojtek pisze:

    A ja z innej beczki, chciałem zakupić książkę w Ebookpoint „Matrioszka Rosja i Jastrząb.”, ale po próbie zarejestrowania się w w/w księgarni dałem sobie spokój, o ile jeszcze jestem w stanie zrozumieć podanie imienia czy tez kodu pocztowego to obowiązkowe podanie nr. telefonu graniczy ze śmiesznością, jestem zarejestrowany w dwóch księgarniach i przy tym pozostanę… Ebookpoint-owi życzę sukcesów, a mojego nr. „buta” nie dostaniecie…

    0
    • Ebookpoint.pl pisze:

      Panie Marcinie, numer telefonu jest wymagany w formularzu ponieważ w księgarni można zamówić także tradycyjne książki drukowane. W takim przypadku telefon ułatwia kontakt np. z kurierem. Jednak dziękujemy za uwagę, pomyślimy jak zmienić formularz :) I oczywiście zapraszamy na ebookpoint.pl :)

      0
  15. aigimig pisze:

    w Warszawie jest na przystanku tramwajowym Niska 04

    0
  16. Krzys pisze:

    Obiecanki cacanki. Udostepnilem wydarzenie a kod nie dziala. Niemoralne to:(
    ——-
    Kto udostępni wydarzenie na Facebooku, ma moralne prawo skorzystać z kodu 2E21BD-A63151-E na tę książkę, dzięki któremu kosztować ona będzie 9,90 zł. :-)
    ——-

    0
    • Robert Drózd pisze:

      Bo kod był ważny do wczoraj… :> Przepraszam za brak informacji na ten temat.

      0
      • Krzys pisze:

        Dzieki za odp. Szkoda, bo udostepnilem wydarzenie na fejsie, a na ksiazke za 9.9pln to moglbym sobie pozwolic.

        0
        • Ebookpoint.pl pisze:

          Przedłużyliśmy ważność kodu do końca dzisiejszego dnia (22.08.2013), także kto jeszcze nie kupił ebooka ma kolejną szansę :)
          Pozdrawiamy!

          0
          • Krzys pisze:

            Pech o pech. Nie mialem dostepu od ostatniego mego postu do Internetu i znow nie udalo mi sie wykorzystac kodu wczoraj. Moze ostatnia szansa jeszcze dzis? Dzis mam dostep caly dzien do sieci.

            0
    • eM pisze:

      Wczoraj późnym wieczorem jeszcze działał, udało mi się książkę kupić.

      0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania. Jeśli chcesz mieć swój obrazek przy podpisie, zarejestruj swój adres mailowy na stronie gravatar.com.

Zapisz się także do newslettera Świata Czytników


Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.