Nowość: Włącz alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Publio wprowadza prenumeratę czasopism!

Publio.pl czyli księgarnia Agory wprowadziła jako druga (?) w Polsce opcję prenumeraty czasopism na czytniki. No, na razie jednego czasopisma. 

Płacimy z góry za rok, a kolejny numer jak tylko się ukaże, trafi na naszego Kindle, jak również na Dropboxa (co ucieszy posiadaczy innych czytników).

Zapisanie się na prenumeratę jest bardzo proste. Wybieramy pismo, np. Wysokie Obcasy Extra (wyszedł właśnie nowy numer) i klikamy „Prenumeruj”.

Wybrać można czy prenumerata ma objąć bieżący numer, czy też potoczy się od następnego. Jak widać, cena roczna (29,99 zł) oznacza 5 zł za numer – a więc zapłacimy mniej niż za pojedyncze wydania.

Taką prenumeratę dodajemy do koszyka i opłacamy, tak jak wszystkie inne zakupy w Publio.

Inna sprawa, że dział czasopism na stronie Publio jest na razie dość ubogi, poza „Obcasami” w wersji na czytniki znajdziemy tam wydawane dość rzadko pisma Agory: Kontynenty, Ale Historia Ekstra, Książki oraz Tylko Dla Dorosłych – ale co ciekawe – wszystkie na razie bez opcji prenumeraty… Opcja pojawi się pewnie wraz z wydaniem nowych numerów.

Napisałem, że Publio jest drugą księgarnią z tą funkcją – bo od dawna możliwość prenumeraty jest w dziale czasopism Nexto.

Do dyspozycji m.in. popularne tygodniki: Polityka, Wprost, Do Rzeczy albo Tygodnik Powszechny. Od niedawna zaprenumerowane gazety są też wysyłane automatycznie na Kindle.

Czytaj dalej:

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Książki na czytniki i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

17 odpowiedzi na „Publio wprowadza prenumeratę czasopism!

  1. soql pisze:

    Czekam z utesknieniem jak zaczna wydawac Angore w wersji na czytniki – to ostatnia rzecz ktora czytam w analogu :)

    0
    • martino pisze:

      Soql ,może to nie na kundla,ale ja prenumeruję Angorę via Press Reader (android),więc cyfrowa możliwość już jest.

      0
  2. otasz pisze:

    Czy ja dobrze zrozumiałem, że Nexto wysyła prenumeratę automatycznie na Kindla. Jeszcze 8 lutego na zadane pytanie kiedy to nastąpi uzyskałem odpowiedź: „Mamy w planach dodanie automatycznej wysyłki na Kindle publikacji kupionych w prenumeracie. Obecnie wysyłka automatyczna na Kindle jeszcze nie działa. Może Pan wysyłać na Kindla nowe wydania z poziomu „Biblioteki” na koncie Nexto. Wystarczy zalogować się na konto Nexto, wejść do „Biblioteki”, wybrać tytuł do wysłania i kliknąć „Mobi (znak wodny) – wyślij na Kindle”. ” Identyczną odpowiedź dostałem pół roku wcześniej.

    0
    • Robert Drózd pisze:

      Hm, postaram się to wyjaśnić – ja żadnej prenumeraty w Nexto nie mam, ale chyba ze dwie osoby pisały mi że dostają…

      0
    • PM pisze:

      Czasem to działa, czasem nie. Wszystko zależy chyba od przygotowana pliku MOBI. Gdy jest poprawnie przygotowany i można go od razu po dodaniu do biblioteki pobrać, to wysyłka na Kindle następuję automatycznie. Ale bardzo często jest tak, że gdy próbuję tuż po pojawieniu się nowego numeru TygodnikaPowszechnego go pobrać, to wyskakuje błąd, że nie udało się dodać pliku wodnego. Wtedy pliku nie da się ani pobrać, ani nie jest wysyłany na Kindle. Zdaje się, że ten błąd automatycznie trafia do obsługi, albo ma jakiś czasowy znacznik ustawiony, gdyż kolejna próba pobrania, najczęściej następnego dnia lub po kilkunastu godzinach już jest udana. Niestety wtedy trzeba sobie czasopismo wysłać na Kindle samemu z opcji w Bibliotece.

      0
      • Piotr pisze:

        Też mam podobne obserwacje. Z tym, że opisana sytuacja, że nie da się pobrać mobi jest nagminna i nie pamiętam kiedy ostatnio mogłem ściągnąć Tygodnik natychmiast po otrzymaniu e-maila, że jest już nowy numer.
        I powoli zaczyna mnie to bardzo denerwować. Ja rozumiem, że coś się czasem może zepsuć, ale nexto zdecydowanie wystawia moją cierpliwość na próbę.

        0
      • PM, masz rację. Takie błędy zdarzały się przy Tygodniku Powszechnym ze względu na to, iż dostawaliśmy pliki z błędami od wydawcy i musieliśmy, je ręcznie naprawiać (już po automatycznej publikacji produktu – stąd opóźnienia lub brak wysyłki). Wydawca już pracuje, aby pliki zawsze były w 100% poprawne. Dzięki temu nie powinno być już problemów z automatyczną wysyłką.

        0
    • @otasz:

      Tak, w Nexto jest taka funkcja automatycznej przesyłki plików MOBI na Kindle. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj: http://blog.nexto.pl/2013/01/15/kindle-automatyczna-wysylka-ebookow-i-e-prasy/

      0
      • otasz pisze:

        Mam przez to rozumieć, że jeżeli kupię np. półroczną prenumeratę „Polityki” i kliknę raz w zakup, to każdy następny numer, który się ukaże zostanie co tydzień automatycznie wysłany na mój czytnik? Jeśli tak to super, tylko czemu Wasz pracownik udzielił mi informacji, że nie jest to możliwe?

        0
        • @otasz:

          Jeśli wykupisz prenumeratę dowolnej gazety, która posiada format MOBI, i skonfigurowałeś czytnik Kindle w Ustawieniach Kindle na swoim koncie tak, aby wysyłał owe pliki automatycznie na urządzenie, to tak.

          0
    • slawek pisze:

      Dlatego w amazonie kupuje się tylko czytniki (które są sprzedawane po kosztach czy tam nawet poniżej)

      0
      • Jakub pisze:

        „Dlatego w amazonie kupuje się tylko czytniki (które są sprzedawane po kosztach czy tam nawet poniżej)”

        Oczywiście owe czytniki produkowane są wyłącznie przez zadowolonych z życia i dobrze zarabiających Chińczyków.

        0
        • Wilga pisze:

          poza dziwnymi sytuacjami typu gleboka wies i zla fabryka … chinczyk ma wieksza place niz polak ;) a warszawa to wlasciwie wioseczka dla nas lepiej jednak dalej sie oszukiwac ze tam tylko podkoszulki szyja za 0,50$

          swoja droga w amazonie nie kupuje ale ostatnio jak mam np kupic ksiazke w helionie to wiem ze jest ona tylko tlumaczeniem i wiem ze 100% recenzji na helionie to ostry chamski ustawiony SCAM wiec sprawdzam recki na amazonie ;) do tego sie przydaje wysmienicie

          0
          • W. pisze:

            Czy te recenzje na Helionie, w których ktoś pisze, że to strasznie zwalone tłumaczenie, też są ustawione?

            Na Amazonie podobno ustawione jest ok. 30 % recenzji, a przynajmniej jeden człowiek, który działał w zajmującym się tym „biznesie”, tak twierdził jakiś czas temu. A jak wiadomo branża rozwija się dynamicznie. ;)

            0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania. Jeśli chcesz mieć swój obrazek przy podpisie, zarejestruj swój adres mailowy na stronie gravatar.com.

Zapisz się także do newslettera Świata Czytników


Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.