Za drogo? Ustaw alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Przesyłka Kindle do Polski jest ponownie darmowa! Amazon poprawił wreszcie błąd

Po tygodniu możemy ponownie zamówić czytniki Kindle (i co innego) z darmową dostawą do Polski!

Dziś rano pisałem o promocji na Kindle 8 i Paperwhite z okazji Cyber Monday.

Tym razem omówienie promocji się skomplikowało, bo niemiecki Amazon tydzień temu niespodziewanie wyłączył darmową dostawę do Polski. A przecież ta miała być bezpłatna od 39 euro.

Jak się szybko dowiedziałem zarówno w biurze obsługi klienta, jak i w dziale marketingu – był to błąd – i ktokolwiek zapłacił za dostawę powyżej 39 euro – ten otrzyma zwrot.

Ale dopiero dziś około godziny 16.00 ten błąd naprawiono ostatecznie – i opłata nie jest już naliczana.

Ile zapłacimy teraz?

Zaktualizowałem teraz wyliczenia, sprawdzając ile płacimy bez kosztów wysyłki.

Kindle Paperwhite

Dla Kindle Paperwhite III – przy płatności w euro:

Przy płatności w złotówkach:

Kindle 8

I dla Kindle 8 – przy płatności w euro:

Przy płatności w złotówkach:

Więcej informacji o promocji znajdziecie w porannym artykule.

Warto też zauważyć, że błąd poprawiono także dla innych produktów – bo przecież Tydzień ofert Cyber Monday to setki innych promocji.

O całym problemie Amazon wiedział na pewno od tygodnia, ale najwyraźniej miał on niższy priorytet. Dopiero dzisiaj, gdy dziesiątki ludzi rzuciły się do zamawiania Kindle i pewnie mocno obciążyły polskojęzyczny dział obsługi klienta – priorytet natychmiast wzrósł. :-)

Czytaj dalej:

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Kupno Kindle i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

54 odpowiedzi na „Przesyłka Kindle do Polski jest ponownie darmowa! Amazon poprawił wreszcie błąd

  1. emer pisze:

    to niech włączą jeszcze sprzedaż Oasis2 …
    edit:
    odp na niżej – ja tez od razu sprawdziłem :D

    0
    • Robert Drózd pisze:

      Od razu sprawdziłem, czy przypadkiem i tego nie naprawili… :) Ale nie.

      1
      • Goldek pisze:

        To tylko moje spekulacje ale wydaje mi się, że ze względu na premierę Tolino Epos Amazon sprzedaje KO2 z ceną niższą niż w pozostałych europejskich oddziałach firmy. Stąd zakup tego czytnika zarezerwowany jest tylko dla naszych sąsiadów aby raczej wybrali produkt Amazonu a nie Rakutena (konkurencja działa). Dopóki więc cena czytnika w DE nie zrówna się z ceną w IT lub FR raczej nikt z poza Niemiec nie kupi KO2.

        4
        • Robert Drózd pisze:

          Tego tak naprawdę nikt nie wie – ale jest to prawdopodobne. Tylko dlaczego wyłączono nam też zamówienia z UK i FR?

          0
          • Goldek pisze:

            To już nie będą nawet spekulacje ale raczej wróżenie z fusów – stawiałbym na konieczność zabezpieczenia dostaw na własnym rynku czyli klęska urodzaju ? Albo wręcz odwrotnie – dużo zwrotów, które generują znaczne koszty transportu (podróż w dwie strony) i konieczność sprzedaży zwróconych czytników jako używanych w przyszłości ?

            1
            • Robert Drózd pisze:

              Na zwroty za wcześnie – opóźnienia w dostawie świadczą raczej o bardzo dużym zainteresowaniu.

              0
              • Goldek pisze:

                Też jestem bardziej przekonany do pierwszej opcji. W każdym razie chyba obaj możemy się zgodzić, że jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o …

                1
  2. Paulina pisze:

    Kto kupował czytnik PB TL 3 na czytio.pl?
    Jak wygląda tam realizacja gwarancji? Większość osób w komentarzach oceniła czytnik dobrze, ale niektórzy nie polecali ich ze względu na problemy z kartą SD.
    Kto miał styczność z Pocketbookami jeśli chodzi o naprawę gwarancyjną?

    0
    • grzegorzp pisze:

      W grudniu 2013 kupiłem 2 szt. PB624 na czytio.pl.
      W marcu 2014 jeden z czytników się uszkodził – wyświetlał tekst co drugą linię.
      Mailem zgłosiłem reklamację do czytio.pl załączając zdjęcie ekranu.
      W ciągu godziny otrzymałem odpowiedź z informacją jak postępować dalej.
      W efekcie po 12 dniach otrzymałem czytnik naprawiony. Do dzisiaj działa bez zarzutu.

      czytio.pl mogę zatem polecić z czystym sumieniem. Zresztą zamierzam właśnie u nich kupić model PB Touch Lux 3 jako zamiennik (w końcu mijają 4 lata :) ww.

      1
  3. emer pisze:

    Robert – co sądzisz o zakupie na US amazon (mam siostre w USA – może kupić i posłać mi, czyli bez cła) – jakie są plusy i minusy kupna tam (pomijam róznice w cenie).

    0
    • Athame pisze:

      Same plusy. Oczywiście pośrednik wymagany, ale to jedyna niedogodność (tego przypadku nie dotyczy).

      0
      • emer pisze:

        no ja dostrzegam (o ile się nie mylę):
        – reklamy
        – potencjalne wysyłki czytnika do USA (reklamacje/gwarancje)
        chyba że:
        – może własnie nie ma problemu ze zdjęciem reklam ?
        – może jednak da się przenieść gwarancje na Europę (europejski amazon) ?

        0
        • Jagum pisze:

          – reklamy można bez problemu wyłączyć kontaktując się przez chat, wystarczy napisać, że jest się z Polski, gdzie reklamy nie mają znaczenia. Osobiście jednak bym je zostawił, ponieważ stanowią lepszą alternatywę dla domyślnych wygaszaczy, a czasem zdarzają się atrakcyjne wizualnie reklamy :P;
          – z wysyłką do USA nie ma problemów, konsultant w przypadku reklamacji generuje etykietę, z którą idzie się na pocztę;
          – o ile się dobrze orientuję, to nie ma możliwości przeniesienia gwarancji na inny region.

          Z minusów zauważam jedynie brak europejskiego prawa do 2-letniej rękojmi, masz wyłącznie rok gwarancji Amazonu.

          0
    • Robert Drózd pisze:

      Zaoszczędzisz na vacie i jeszcze wersji z reklamami, więc się opłaca, nie wiadomo jak będzie z reklamacjami. Kiedyś wystarczyło kupić wersję bez reklam i była traktowana jak wysłana do Polski, teraz nie wiem jak to będzie wyglądało. Mało jest relacji osób, które ostatnio kupiły czytnik w Stanach i miały jakiś problem.

      0
  4. kunaka pisze:

    Jest polskojęzyczny dział obsługi klienta?

    0
  5. bbhhh pisze:

    u mnie nadal dolicza koszty 10 euro

    przy okazji ta okladka bedzie 'dzialac z paperwhite 3′ ?
    http://bankfotek.pl/image/2103340

    1
    • Robert Drózd pisze:

      Masz tam okładkę Fintie, wysyłaną bezpośrednio przez sprzedawcę (a nie Amazon) i w tym przypadku nie ma darmowej przesyłki. Jeśli oni życzą sobie 10 eur za dostawę do Polski, to poszukałbym na Allegro.

      Okładka oczywiście pasuje do Paperwhite – wszystkie generacje mają takie same rozmiary.

      1
      • bbhhh pisze:

        10 euro bylo za ksiazke papierowa.
        ale dobrze wiedziec, ze ne kazdy towar ma promocje >39eurosow

        0
        • Robert Drózd pisze:

          A sprzedawcą książki był Amazon czy jakaś zewnętrzna firma? Bo w takim przypadku działa wszystko mniej więcej jak na Allegro.

          0
  6. emer pisze:

    można kupić w US oasisa bez reklam za 270 dolców … powoli moje oczy zerkaja na Italie, choc tam tez juz dostawa do polski pewnie około połowy grudnia …

    0
  7. emer pisze:

    no i finito problemo … oasis kupiony w Italii, 258 euro, dostawa 12-13 gru

    0
  8. Mj pisze:

    W UK jest promocja na KP 3 za 79.99 £ :)))

    0
  9. kanis pisze:

    Kody do Woblinka aktywne do 23 i 26 listopada.
    lyuxdwpu
    lneewcyb
    obpvcebp

    0
  10. Paweł pisze:

    Czym w Polsce dostarczana jest paczka w przypadku darmowej wysyłki? Poczta Polska czy jakis kurier?

    0
  11. anka pisze:

    Panie Robercie, z przyjemnością kupiłam Kindla przez linka. Niestety, jeszcze z kosztami wysyłki, czekam na zwrot, ale z miłą chęcią odwdzięczę się w ten sposób za trzymanie dla nas ręki na pulsie. Pozdrawiam serdecznie.

    5
  12. Marcin pisze:

    Witam, mam pytanie, czy na niemieckim amazonie wysyłka do Polski jest tylko dla opcji bez reklam czy z reklamami też? Dzisiaj rano dla Kindle 8 wysyłka była tylko w opcji za 59 euro

    0
    • Robert Drózd pisze:

      Do Polski wysyłane są wyłącznie wersje bez reklam. Wspominam o tym w prawie każdym artykule o promocjach/zamawianiu itd.

      0
  13. Monika pisze:

    Ja miałam dziś niezłe zamieszanie.

    Czytnik zakupiłam 21.11. Wysyłka miała być 22.11. Potem przeniesiono ją na 23.11, aż w końcu przenieśli na dziś (24.11 – Na razie zablokowali środki na koncie). Dostawa na 27.11.

    Jednak sprawdzając dziś szczegóły zamówienia kwota się zmieniła. Z 103 euro zmieniło się na 110. Okazało się, że policzyli mi ponad 5 euro za dostawę, a ja wybrałam darmową. Domyślam się, że było to związane tym, że standardową przesyłką nie zdążą na 27.11. i zmienili na ekspresową.

    Korzystając z niemieckiego czatu konsultant dał mi „rabat” na przesyłkę. Jednak kwota wciąż się nie zgadzała. Okazało się, że VAT wciąż mi liczy od 110 euro, a nie od 103.
    Sprawa została przekazana dalej. W ciągu 24h mam uzyskać odpowiedź .

    0
  14. Anna pisze:

    Po długim namyśle i dzięki Pana stronie kupiłam Kindle Paperwhite 3. Wszystko szybko i bezproblemowo, zakup dokonany w środę a przesyłka dotarła dziś (poniedziałek 27.11.) więc opóźnień żadnych nie było. Płaciłam w euro z przewalutowaniem przez bank, bo okazało się, że tak jest taniej (przelicznik Amazonu jest z kosmosu). Przesyłka oczywiście darmowa. Żadnych zaliczek – w postaci 1 euro- Amazon nie pobierał. Polecam zakup przez amazon.de. Nie tylko jest taniej, ale i mamy pewność, że produkt jest nowy.

    0

Skomentuj Paulina Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania i polityką prywatności

Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.