Nowość: Włącz alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Promocje dnia – 4.11.2013: Urodziny eBookpoint, Zamień chemię na jedzenie, Inferno, Małgorzata Tusk, Minibooki

Uwaga: to jest artykuł archiwalny. Opisane promocje mogą już nie być aktualne.

Najnowsze znajdziesz na stronie głównej bloga.

Promocje poniedziałkowe w dwóch częściach – uzupełnienie dodałem koło godziny 10.

2 lata eBookpoint i co druga książka gratis!

Urodzinowa promocja eBookpoint – co drugiego e-booka dostaniesz gratis – skończyła się o godzinie 11. Ale będziemy mieli coś jeszcze…

Zamień chemię na e-booka! Tylko dziś.

Zamień chemię na jedzenie (9,90 zł w Woblinku) – radzi Julita Bator, wyjaśniając na czym polega rola różnych „polepszaczy” w produktach spożywczych, które kupujemy w sklepie.

Co to znaczy zdrowo się odżywiać? Zacznij od unikania chemicznych dodatków. Nie tylko nie są potrzebne, one szkodzą! Jednego czekoladowego batona można przegryźć bez obaw, ale rozmaite barwniki, słodziki, wzmacniacze smaku i aromaty zjedzone także w płatkach śniadaniowych, w domowej(!) zupie czy lodach sumują się. I rujnują twoje zdrowie. Są przyczyną alergii, niestrawności, złego samopoczucia, a być może także zespołu ADHD. Niewiele przeprowadzono rzetelnych badań dotyczących sztucznych dodatków do żywności.

Julita Bator weryfikuje dane od producentów. Ponieważ dzieci autorki wykazują silną alergię na „polepszacze” i konserwanty musiała zmienić styl odżywiania się i życia całej rodziny. Od czterech lat próbuje, nie wydając dużych sum na kupowanie wyłącznie ekologicznych produktów, żyć bez „chemii”. Jej książka może być dla nas przewodnikiem po kuchni, która pachnie tak, jak jedzenie pamiętane z naszego dzieciństwa. W dwudziestu rozdziałach udziela porad, jak unikać szkodliwej żywności, ale także jakie naczynia stosować w kuchni, jak przemycać wartościowe produkty w potrawach.

Inferno: powieść i przewodnik

Inferno i inne powieści Dana Browna o 35% taniej w Woblinku do 10 listopada.

Jeśli kupisz „Inferno”, to możesz za 2,99 zł dokupić przewodnik po Piekle Browna i Dantego…

Inferno -35% w CDP

Dan Brown -35% w CDP.pl do 14 listopada – promocja bardzo podobna.

Premiera: Tusk o Tusku

Między nami (17,90 zł w Woblinku) – my z premierem Tuskiem żyjemy już 6 lat – jego żona lat kilkadziesiąt. Małgorzata Tusk opowiada o ich małżeństwie i o sobie.

Polityka zawsze była pasją mojego męża, a z pasją nie da się konkurować. Kiedy pojawił się Michał, potem Kasia, dwa największe szczęścia w moim życiu, a ja zorientowałam się, że całymi dniami siedzę w domu, postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i żyć tak, jak chcę. Bez dopasowywania się, bez poświęcania, bez życia w cieniu. Zbudowałam sobie własny świat. Na Parkowej zaczęłam życie po raz drugi. Nauczyłam się walczyć o swoje małżeństwo, rodzinę i przyjaźnie. Życie z moim mężem często przypomina ostry rajd z przeszkodami, ale ja zachowuję w tym wszystkim własną przestrzeń. Teraz mam swój świat i – tak między nami – nie zamierzam z niego rezygnować.

Wydawnictwo Znak, tak więc wyłączność ma Woblink, a książka taniej do 10 listopada.

(Promocja o minibookach zniknęła, bo się wczoraj skończyła, eh… :)

Przygody z klockami

LEGO. Księga przygód (9,90 zł w eBookpoint; tylko PDF) – ulubione klocki kolejnego pokolenia, tym razem w kilkunastu rozdziałach, przy pomocy których zbudujemy cuda. Tylko PDF, ale ilustracje pełnią tutaj rolę kluczową.

Nadszedł czas, by wziąć klocki we własne ręce. Wystarczy odrobina wyobraźni, by spod Twoich palców wyszły niesamowite roboty, pociągi, średniowieczne wioski, statki kosmiczne i samoloty. Oto niepowtarzalna okazja, która pozwoli Ci wzbogacić konstruktorski kunszt. Zobacz, jak to robią najlepsi budowniczowie z całego świata. Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z LEGOŸ, ta książka stanie się Twoim rozrywkowym nauczycielem na domowym placu zabaw, a jeżeli jesteś doświadczonym inżynierem, będzie dla Ciebie źródłem oryginalnych pomysłów na nowe, genialne projekty.

Opowieść o Jacksonie

Mój przyjaciel Michael (9,90 zł w Nexto) – wspomnienia Franka Cascio.

Michael Jackson dał się poznać jako postać nietuzinkowa. Zawsze wzbudzał ogromne kontrowersje – do historii przeszły jego ekscentryczne stroje i liczne operacje plastyczne, świat wstrzymywał oddech, kiedy Król Popu został oskarżony o pedofilię. Głośnym echem odbiło się także jego małżeństwo z córką innego Króla, Elvisa Presleya. Jednak nawet jego najwięksi przeciwnicy nie mogli odmówić mu talentu, który Jackson konsekwentnie szlifował, uczestnicząc w wyczerpujących próbach. To dzięki swoim nieprzeciętnym zdolnościom i ogromnej pracy Michael Jackson już za życia stał się prawdziwą legendą muzyki.

Mój przyjaciel Michael przynosi zupełnie inny obraz Jacksona niż ten przez lata kreowany w bulwarowej prasie i telewizji. To opowieść o niezwykle wrażliwym człowieku i oddanym przyjacielu.

Jest to kolejna książka z cyklu hitów Okazji Dnia. Przypominam też o codziennym konkursie, kto danego dnia wyda najwyższą kwotę, wygrywa czytnik Onyx Boox i62. O bieżących sumach i wygranych Nexto informuje na swoim profilu facebookowym.

Kończą się w poniedziałek:

Pozostałe promocje tygodnia

Premiery tygodnia:

  • Z krwi, kości i wiary (24,99 zł w Publio) – premierowy wywiad rzeka z Wojciechem Lemańskim, który się nikogo nie boi, nawet własnego biskupa. Na doczepkę taniej kilka innych książek o tematyce religijnej, np. Halika, Turnaua i Życińskiego. Do 6 listopada.
  • Babcia Rabuś (14,99 zł w Publio) – premiera powieści Davida Walliamsa, przetłumaczonej dotąd na 27 języków i będącej ogromnym hitem w Wielkiej Brytanii. Papierowy oryginał w Amazon UK ma 688 recenzji i ocenę 4,7/5. E-book na Amazon.com ma mniej recenzji, ale ocenę 4,8/5…
  • Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca (31,99 zł) – to debiut literacki Katarzyny Drogiej, redaktor naczelnej magazynu SENS. Przedsprzedaż e-bookowa, bo papier wyjdzie dopiero 5 listopada.
  • System Białoruś (29,90 zł w eBookpoint) – książka białoruskiego korespondenta Gazety Wyborczej, Andrzeja Poczobuta. Jestem w trakcie lektury – momentami włos się jeży i przestaje się narzekać na polskich polityków…
  • Dom tajemnic (19,90 zł w Woblinku) – powieść Chrisa Columbusa, reżysera serii Harry’ego Pottera, polecana przez samą J.K.Rowling.
  • Inferno (24,90 zł w Publio) – najnowsza powieść Dana Browna na razie tylko w tej księgarni. Niższa cena do 8 listopada.

Stałe promocje:

  • Woblink: akcja Bumerang – każdy kto dokona zakupów na minimum 20 złotych dostanie jeden kod za każdą wydaną dychę. Taki kod ważny jest przez 45 dni i obniża ceny innych książek o 10 złotych (maksymalnie do 14,90 zł).

Nie chcesz przegapić promocji dnia?

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Promocje dnia, Stare promocje. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

37 odpowiedzi na „Promocje dnia – 4.11.2013: Urodziny eBookpoint, Zamień chemię na jedzenie, Inferno, Małgorzata Tusk, Minibooki

  1. RobertP pisze:

    Szkoda tylko, że informacja o promocji jest tylko przez link. Czyli trzeba się przeklikać przez 146 stron, bo jak wejdę na http://ebookpoint.pl/promocja/469/2 to widzę „Excel 2010 PL Biblia” w promocji, ale jak wejdę przez wyszukiwarkę lub dział Informatyka Excel to informacji brak http://ebookpoint.pl/ksiazki/excel-2010-pl-biblia-john-walkenbach,ex21bi.htm#format/e

    Ciężko tak skompletować sobie jakieś pozycje.

    0
    • Robert Drózd pisze:

      Mogę się mylić, ale chyba po prostu wszystkie książki wymienionych wydawnictw należą do promocji. Jeśli tego Excela znajdę w wyszukiwarce, to widzę zresztą na stronie ikonkę „2 za 1”.

      0
      • Gregor pisze:

        Niestety nie wszystkie, na pewno nie Inferno Dana Browna. Przypuszczam, że Nowości są wykluczone z promocji.
        edit: Jednak są też inne Nowości objęte promocją. Błędne przypuszczenie.

        0
      • RobertP pisze:

        Dzięki, chyba przeoczyłem po nocy ikonkę „2 za 1” ale szukałem różowego przycisku „Promocja”

        0
  2. KrzysztofB pisze:

    Smutna wiadomość, ebookpoint po dwóch latach poprawnie liczy promocje i -10% za punkty już nie łączy się z innymi promocjami

    0
    • Marta pisze:

      ‚Stały rabat’ powinien być STAŁY niezależnie od ‚okoliczności’. Jeśli to prawda, to trochę lipa

      0
      • patris pisze:

        a nie za dużo Szanowni Państwo oczekują?

        ja się wcale nie dziwię, że akurat w przypadku tej promocji „Stały rabat” został wyłączony

        0
        • pioterg666 pisze:

          No chyba jednak nie za dużo. To hasło, to jest slogan wymyślony przez EBP. Jednak brakuje konsekwencji w jego wykonaniu. Takie Allegro potrafi zrobić przecenę o 50% lub więcej i do tego nie wyłączają możliwości dodatkowego obniżenia ceny kodem o kolejne 25%. Można? Można.

          0
  3. kw pisze:

    Tą promocję w ebpt można streścić Szekspirowskim ‚wiele hałasu o nic’.

    0
    • Robert Drózd pisze:

      W przypadku Helionu to faktycznie nie jest wielki deal, bo takie promocje już były.

      Ale 50% na część wydawnictw, które nigdy takiej promocji nie miało (np. Zysk) to wiele hałasu o nic? Niedługo będą narzekania, jeśli każda książka nie jest po 9,90… :-)

      0
      • Ostatnio się zastanawiam, czy te wiecznie promocje i wojny cenowe na ebooków nie popsuły nam za bardzo rynku?

        0
        • jarek0z pisze:

          potwierdzam,
          księgarnie same sobie na to pracują, za dużo pozycji po 9.90, przez co ludzie mniej chętnie sięgają po ebooki z przeceną -50%, bo rzadko wychodzi 9.90
          druga sprawa, za dużo pozycji w takich promo jak dzisiejsza ebookpoint, wyszukałem dwie książki, dołożyłem jedną przeglądając całą ofertę, doszedłem do litery „K”, zabrakło czasu

          0
          • kollekk pisze:

            Chyba lepiej jak ludzie kupia po 9,90 niz jak sciagna za darmo z internetu.

            0
            • Dumeras pisze:

              To chyba nie tak, że książki po 9,9 psują rynek.
              Z nielicznymi wyjątkami są to pozycje starsze. Co najmniej dwuletnie. A przynajmniej te, które ja nabyłem takowe były – subiektywnych statystyk nie prowadzę. Rzadko trafiają się pozycje z list bestselerów.
              Wiem, że książka to nie gra komputerowa i za 5 lat się nie zestarzeje, ale… Szczyt sprzedaży pozycji jest zaraz po premierze i w okolicy najbliższych świąt. Im dalej od premiery tym chętnych mniej.
              Bardziej byłbym skory do narzekania na promocje towarzyszące premierze książki. I chyba urzędnicy chcą się za to zabrać – oj, będzie kiepsko.

              W sumie nie jestem obiektywny, bo i książki papierowe kupowałem głównie w drugim obiegu i na wyprzedażach, koszach w hipermarkecie. Nowości w sumie chyba tylko przy okazji świąt „na prezenty”. I promocje gdzie cena książki spada poniżej 10zł traktuję właśnie jak drugi obieg książki papierowej, nie ma nowości, nie ma hitów bestselerów, ale są dobre książki w dobrej cenie.

              0
              • KindleBury pisze:

                „Wiem, że książka to nie gra komputerowa i za 5 lat się nie zestarzeje, ale… ”

                W wypadku eBookPoint akurat jest takie niebezpieczeństwo, że książki mogą się „przeterminować”—przecież to są raczej książki fachowe, problem szczególnie dotyczy nowych technologii (oto przyczyna, dla której skasowaliśmy z koszyka wydawnictwa Smashing… z 2009r.).

                Ktoś tu już pisał, „zawartościowo”, to ta promocja to straszna lipa, mało mięsa w tym kebabie, poradniki jak żyć i temu podobna popelina (w stylu książkowego (sic!) opisu pluginów do WP, pewnie nieaktualna w momencie wydania)… eBookPoincie, R U sure?!, że to są właściwe rangą pozycje, równe P.T. Wielkiej Fecie z Okazji Urodzin?!
                Zawsze powtarzam swoim klientom, nie chcesz czegoś oddać darmo, nie dawaj, inaczej zarobisz na taki post, jak ten tutaj… i co, i dalej ktoś chce się zmierzyć z marketingiem „po swojemu”, „ludzie i tak się rzucą, nie zauważą, że kroimy ofertę pod siebie a nie klienta”. Nie zauważyli?

                Na marginesie, przejrzeliśmy wszystkie 146 ekranów promocyjnych, zajrzeliśmy do kilkunastu pozycji (gdy była możliwość)… Smutek ogarnia… Nawet w książce traktującej o błędach ludzkich, w haśle rozwalonym na pół rozkładówki, a zatytułowanym, nomen-omen, Błędy, słowo„który”, na dodatek tuż po przecinku, kończy wers leadu… Ratunku!!! Za taką lichotę i błędy składu wydawnictwo liczy sobie prawie 40 zł!
                To jest to, co zabija ten rynek, bylejakość, w myśleniu, w działaniu itd. Ręce opadają, gdy troglodyci biorą się za kulturę…

                0
              • Jeśli założymy że nowość książkowa jest równa żywotności nowości tytułu filmowego w kinach, to mogę się z Tobą zgodzić. Zauważyłem że duży odsetek tytułów wpada w promocję bardzo szybko. W przypadku literatury tytuł potrafi wpaść w kategorię 9,90 zł ok kwartał po premierze.
                Teraz czekam na „Eli, Eli” Tochmana i myślę że w tym roku uda mi się nabyć ten reportaż cenie max 10zł.

                0
              • Kindle Bury pisze:

                Łukaszu, moja wypowiedź dotyczyła literatury fachowej, a nie literatury pięknej, która jakby z definicji dąży do nieśmiertelności. Niech literatura piękna kosztuje sobie, ile chce, niech nawet nie będzie podatna na reguły rynku, jeśli tylko potrafi być ponadczasowa.
                „Ale na co komu dziś” zeszłoroczny poradnik do Photoshopa CS6, skoro dziś firma Adobe nie sprzedaje takiego produktu, a nawet jej model biznesowy przeszedł rewolucję i poprzedni przestał istnieć (aż sam jestem ciekaw, jak będą teraz pisane poradniki do produktu aktualizowanego w trybie ciągłym, ale to na marginesie)–pierwszy przykład z brzegu, jak szybko literatura fachowa może utracić aktualność i rację bytu w ogóle… Trudno się nie zgodzić, zgodzisz się?
                A granie ceną, które słusznie rozpoznajesz obserwacją, jest objawem słabości i braku pomysłu, jest takie powiedzenie w marketingu, nigdy nie idź na wojnę z rannym łosiem… Tymczasem balet promocji trwa, klienci się przyzwyczajają, nieodwracalnie, zaś ci, co w biznesie księgarskim są dla chwilowego zysku, mają to gdzieś, a księgarze po prostu wymrą…

                0
              • Przepraszam że tu się jeszcze przytulę ze swoim tekstem, coby rozwinąć troszę wątek niskich cen ebooków. Mam nadzieję że Robert wybaczy ;)

                http://bezdruku.pl/rynek-ebookow-w-polsce-w-promocjach-mamy-ciagly-ruch-czesc-pierwsza/

                0
          • jaguarek pisze:

            „…doszedłem do litery „K”, zabrakło czasu”
            Wszystko przez to, że strona nie ma możliwości wybierania ilości wyświetlanych wyników. Niestety ebookpoint nie ma tego elementu dopracowanego. Jest stronicowanie, ale ilości elementów znalezionych ustawiają się na 25. Może Pan Robert zwróci im uwagę i przy okazji zrobi audyt UX ;)

            0
          • Bartosz J pisze:

            Wg mnie ebooki powinny być po 9,90 i to jest normalna cena za ksiażke.
            Osobiście kupuje tylko książki w tej cenie bo jeśli ebook jest droższy to w tej samej cenie mam książke drukowaną.

            Przykład?
            Nowość Inferno Dana Browna która jest w promocji 35% co daje 22,69 zł a na allegro drukowaną książke w kilku księgarniach (nową oczywiście) można kupić już od 21,80 zł (z możliwością odbioru osobistego bez kosztów przesyłki).
            Wiec jaki jest sens kupować ebooka którego nie można później sprzedać?

            0
            • Tomasz pisze:

              Ja na allegro z wysyłką kurierem zapłaciłem za Inferno 25 zł. Wolę wydać jakieś 3 złote więcej i mieć to w papierze niż na czytniku. Jakby różnica była jakieś 10 zł na korzyść ebooków to wtedy bym się nie zastanawiał i brał na czytnik. A tak to tylko poluję na prawdziwe promocje (np. swego czasu Lód Dukaja, czy Za horyzont Diakowa), a nie pseudoobniżki cen. I tym bardziej nie rozumiem porównywalnych cen ebooka i książki papierowej gdyż w przypadku ebooka odchodzą koszty druku, logistyki, dystrybucji do księgarni, itd. W dodatku zwykłą książkę można przeczytać i jeszcze komuś przehandlować (choćby za połowę ceny – coś się zawsze zwróci), a ebooki nie za bardzo (na allegro aukcji się nie wystawi).

              0
    • Pola pisze:

      Bez przesady :)
      Ja zakupiłam dwa kryminały za 25 zł i jestem bardzo zadowolona :)
      Poza tym nie ma co narzekać, nie w każdej promocji znajdziemy coś dla siebie, ale może inni znajdą ;)

      Przy okazji – oby na 3 urodziny ebookpoint dawało drugą i trzecią książkę gratis :D

      0
  4. Poyu pisze:

    ale przeciez inferno mozna sciagnac z pebu

    0
  5. ciesiel pisze:

    A ja swoją książkę nie sprzedaje po 9.99 tylko za free – i to dopiero jest psucie rynku ;)
    Przy okazji podaje swój przepis na tworzenie elektronicznych wersji (taki z grubsza).
    540ddc.mc69.org

    0
  6. Iboy pisze:

    To fakt, że ebooki to max cena 9,90 zł powinna być. Dlaczego się spytacie ?
    Z prostego powodu. Przed zakupem Kindle w roku kupowałem ok. 10 książek. Teraz w roku ok. 60 i częściowo poradnikowe, informatyczne i inne, których bym nigdy nie kupił w promocji. Leżą odłogiem w kodzie zero-jedynkowym i wiem, że nie zdążę ich przeczytać, bo pojawiają się następne mega promocje. Od tygodnia zwracam uwagę tylko na 9,90 i się już zastanawiam czy na pewno warto. Jestem pewien, żę większość posiadaczy ebooków ma tak samo. Powoli następuje przesycenie. Wybory nie są już tak impulsywne. Wydawcy musicie powoli zmienić podejście do ebooków i ich cen.
    A na zakończenie o promocji na ebooki.allegro – wszystko 50% taniej tylko dziś, a Pan Robert to pominął. ( nie jest tak dobrze tylko wydawnictow MAG)
    http://ebooki.allegro.pl/szukaj?wydawnictwo=Wydawnictwo+MG&strona=4

    0
  7. Teresa pisze:

    Z powodu tych urodzin parę minut spóźniłam się dzisiaj do pracy, bo nie dotrwałam do 24:00, a potem trzeba było zrobić ten zakup w domu, więc kupiłam to, co kiedyś zakamuflowałam w schowku, szczęściem obie książki miały tę samą cenę, 29,90 – „Czarna księga perswazji – używaj NLP” i „Detektyw Rutkowski – prawdziwa historia”. Zajrzałam kiedyś do ich spisów treści, a chyba nigdy nie było tych pozycji w żadnej promocji. Druga z nich to nowość i  nigdzie tego jeszcze nie widziałam poza tą księgarnią.
    Jednak faktem jest, że fachowe książki Helionu szybko tracą aktualność, świadczy o tym nawet to, że niektóre ich pozycje mają już trzecie POPRAWIONE I ZAKTUALIZOWANE wydanie.

    0
  8. Tomasz pisze:

    Ja to się dziwię tym wszystkim publio, ebookpointom, empikom, woblinkom, itd. Biedronka wam pokazuje jak się robi prawdziwy biznes – sprzedawać z mniejszą marżą, ale dużo. Jak ja patrzę na cenę „Ostatniego dona” Puzo (w publio 26,54 i to w promocji (!)) to nie wiem czy się śmiać czy płakać. Takie ebooki powinny kosztować max 9,90.

    0
    • Robert Drózd pisze:

      A od kiedy te wszystkie księgarnie mają tylu klientów co Biedronka? Bo tylko to jest gwarancją dla efektu skali.

      0
      • Kindle Bury pisze:

        Robercie, odwieczne pytanie, jajko czy kura ,)

        0
      • Tomasz pisze:

        Biedronka na początku też nie miała Bóg wie ile klientów. Do wszystkiego doszli sami. I to tylko i wyłącznie poprzez niskie ceny. Ja nie piszę, że nagle wszyscy rzucą się na ebooki, ale sam widzę po sobie i moich znajomych jak to działa – widząc cenę 25 zł za ebooka jestem w stanie kupić jakieś 2 książki na miesiąc. Gdy widzę premierowe ebooki po 9,90, czy 12 zł (jak np. nie tak dawno Za horyzont w publio) to jestem w stanie wydać 100 zł miesięcznie. Zawsze jest trochę niepewności – wydam 25 zł, a może się okazać że mimo licznych pozytywnych opinii ta powieść jest co najwyżej przeciętna. Przy 10 zł ta „strata” jest zdecydowanie mniejsza.

        Poza tym pamiętaj, że przy ebookach odchodzi wiele kosztów. Nie trzeba tego drukować, później dystrybuować fizycznie, magazynować tych książek (no chyba że na dysku twardym, ale koszt tego jest śmieszny), itd. A jeśli ja widzę cenę za Inferno na poziomie 23 zł, gdzie w sklepie mogę ją kupić za 25 to przepraszam bardzo – gdzie jest ten handicap ebooków? Albo tak jak podałem – Ostatni don za 26 zł to żenada (i to w promocji, bo regularna cena to około 30 zł). Już na allegro można kupić używane stare wydanie za 17 zł, a nowe za 3-6 złotych więcej.

        0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania. Jeśli chcesz mieć swój obrazek przy podpisie, zarejestruj swój adres mailowy na stronie gravatar.com.

Zapisz się także do newslettera Świata Czytników


Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.