Za drogo? Ustaw alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Promocje dnia – 17.07.2018: Bonda, Czarne, Rebis, PIW, Albatros, Powergraph, Na F/Aktach, SOT

Uwaga: to jest artykuł archiwalny. Opisane promocje mogą już nie być aktualne.

Najnowsze znajdziesz na stronie głównej bloga.

Pierwsza z promocji w formacie skróconym.

Virtualo:

Ebookpoint:

Publio:

Woblink:

Pozostałe promocje znajdziecie w archiwum.

Aha, przypominam, że tylko dziś trwa jeszcze Prime Day i zniżki -50 EUR na Kindle Paperwhite i Oasis. Więcej w artykule o promocji.

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Promocje dnia, Stare promocje. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

54 odpowiedzi na „Promocje dnia – 17.07.2018: Bonda, Czarne, Rebis, PIW, Albatros, Powergraph, Na F/Aktach, SOT

  1. zipper pisze:

    Znowu grube przeceny na ibuk.pl …. Przy czym nie dostałem na półkę żadnej z zamówionych książek >.<

    EDIT: ceny chyba już wróciły do normy

    1
    • K. pisze:

      Trzy książki weszły na półkę, czekam na resztę…

      0
    • aztec pisze:

      No właśnie kupiłem parę tytułów przed 8:00, gdy ceny były tak kuszące, i jak na razie żadna nie trafiła na moją półkę.

      1
    • Big Lebowski pisze:

      Wydaje mi się, że mają obowiązek sprzedać za wystawioną cenę. W normalnym sklepie tak jest. Trzeba tylko mieć jakiś dowód, że się zamówiło i opłaciło i wysłać skargę do PIH…

      3
      • Shakuahi pisze:

        Nie do końca. Wiem, że nie mamy w Polsce prawa precedensowego, ale są już orzeczenia, w których sąd orzekał na korzyść sprzedawcy gdy ten powoływał się na błąd/pomyłkę.

        1
        • Doman pisze:

          W przepisach ogólnych KC jest przepis o pomyłce w ofercie, przy czym ta pomyłka musi być wiadoma kupującemu, bądź łatwa do wydedukowania (ajfon za 100 zł). W przypadku e-booków duże promocje nie są takie niezwykłe, więc w przypadku ewentualnego procesu to była by dobra „strategia obrony”.

          0
        • zipper pisze:

          Do tego musieliby wysłać klientom stosowne oświadczenia, podpisane przez uprawnione do tego osoby.

          Na razie cisza, na maile nie odpisują. Damage control musi wciąż być w panice.

          Telefonów tez nie odbierają. Co za żenada…

          5
          • czytelnik pisze:

            jest oficjalna odpowiedź – przed chwilą otrzymałem maila:
            „Szanowny Panie
            Działając w imieniu Ravelo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej Spółka) z przykrością informujemy, że w dniach 16-17 lipca 2018 wykryliśmy błąd techniczny spowodowany nieprawidłowym zestawieniem baz danych wprowadzonych do systemu operacyjnego naszego sklepu internetowego IBUK.pl. W wyniku tego błędu doszło do rażącego zaniżenia cen
            produktów, prezentowanych na stronie internetowej sklepu internetowego IBUK.pl. Ceny te w sposób istotny i zauważalny odbiegały od wartości oferowanych produktów oraz od faktycznej intencji Spółki, jaką było sprzedawanie towaru po cenach rynkowych, a nie cenach rażąco dumpingowych.
            Podsumowując, produkty zakupione w ramach zamówienia nr 680811 były prezentowane jako możliwe do zakupienia po rażąco zaniżonej cenie.
            Spółka zweryfikowała prawidłowość cen zamieszczonych na stronach sklepu IBUK.pl dopiero po złożeniu zamówienia nr 680811.
            Wobec powyższego bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jest nam niezmiernie przykro, że do niej doszło. Informujemy, że oświadczenie woli zostało złożone przez Spółkę pod wpływem błędu co do
            oferowanej ceny zakupu. Tym samym uchylamy się od skutków oświadczeń woli dotyczących zarówno złożonego przez nas zaproszenia do składania ofert, jak i przyjęcia złożonej oferty zakupu produktów znajdujących się w zamówieniu nr 680811.
            W związku z zaistniałą sytuacją zamówienie nr 680811 zostało anulowane, a kwota która została przelana na konto Spółki tytułem zapłaty za realizację zamówienia, zostanie niezwłocznie zwrócona na konto, z którego dokonano wpłaty.
            Chcielibyśmy przeprosić za powstałe niedogodności i wyrazić nadzieję, że kolejne zamówienia dokonywane za pośrednictwem naszej strony będą udane.
            Z wyrazami szacunku w imieniu Ravelo sp. z o.o.
            Biuro Obsługi Klienta
            Księgarnia Internetowa IBUK.pl”
            no coż – to NIE Amazon…..

            1
  2. Hubert pisze:

    Ja też się nieco obkupiłem w ibuk.pl, i na razie nie mam książek na półce.

    0
  3. Mateusz pisze:

    Może oni to specjalnie robią… trzebaby jutro wcześnym rankiem zobaczyć.

    0
    • Shakuahi pisze:

      Wątpię, raczej mają jakiś błąd, którego nie potrafią naprawić.

      1
      • zipper pisze:

        Zobaczymy, czy potrafią brać błędy na klatę…

        Pierwsze kilka książek, które zamówiłem nawet nie wyglądało podejrzanie, ceny były około 10-12 złotych.

        Dopiero potem zaczałem przeszukiwać katalog i było sporo książek po 2-5 złotych. Wtedy już wiedziałem, że to błąd. Zobaczymy co z tym fantem zrobi IBUK

        0
        • Shakuahi pisze:

          No ja wczoraj tak kupiłam rano Dukaja i kilka pierdółek, w sumie też myśląc, że to jakaś szalona promocja (weszłam przez baner ‚sprawdź gorące tytuły na lato’) i wszystkie pozycje dostałam (z tym, że nie było ich dużo). Dziś już nie próbowałam nawet, bo może to niemądre, ale jak już wiem, że to błąd to jakoś tak mi głupio z niego korzystać. :D

          4
        • Szymon pisze:

          Ja kupiłem 5 książek. Zamówienie wisio jako opłacone, ale książek brak. Teraz nawet zamówienie zostało usunięte z historii.

          2
          • zipper pisze:

            Moje zamówienia też zostały wyrzucone z historii, książek brak.

            Raczej nie mam się czego spodziewac poza zwrotem pieniędzy…

            0
            • zipper pisze:

              Ciekawe, jak to się ma do ich własnego regulaminu:

              i. z momentem kliknięcia przez Klienta przycisku „Zamawiam i płacę” i złożenia Zamówienia (oświadczenie woli Klienta zawarcia umowy ze Sprzedawcą), Umowę o Dostarczenie Treści Cyfrowej uznaje się za zawartą;

              j. po złożeniu Zamówienia, Klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą wszystkie istotne elementy Zamówienia, która potwierdza zawarcie Umowy o Dostarczenie Treści Cyfrowych.

              Ceny Treści Cyfrowych w Zamówieniu złożonym przez Klienta przed wprowadzeniem zmian pozostają dla Klienta wiążące.

              8
              • K. pisze:

                Hm, czy mam się czuć oszustem, ponieważ kupiłem sporo książek w cenach 3-5 zł? Jedna kosztowała nawet prawie 12 zł i polowałem na nią od miesięcy…

                4
              • zipper pisze:

                Częśc książek które zamówiłem miała ceny 10-12 złotych, więc całkowicie normalne promocje. Ale też ich nie dostałem. Wszystko skasowane. Żadnego maila od sklepu.

                3
              • K. pisze:

                Jaki kraj, taki Amazon…

                14
            • Kondrart pisze:

              Bardziej niż fakt, że firma nie uważa za zawartej transakcji i jej nie realizuje oburza mnie fakt, że jakieś działania są usuwane z historii. To już nie pomyłka, ale jawne oszustwo.

              12
          • Flaelle pisze:

            To samo, usunięte zamówienie. Zrealizowano tylko 1 książkę. Mam nadzieję, że należność zatem też wróci

            0
            • Mateusz pisze:

              Wczoraj dostałem wszytkie książki które kupiłem po 2-4 zł. Widzę, że dizisja już tak nie ma. Przy czym to co robią nie wiem czy jest zgodne z prawem klienta nawet jeśli to był błąd.

              3
            • Przemek pisze:

              Ja nadal mam swoje zamówienie z wczoraj widoczne na koncie (5 książek, 22 PLN),
              Ale jak tylko książki pojawiły się na półce, to je pobrałem.
              Może po pobraniu już nie usuwają?

              0
  4. Big Lebowski pisze:

    Mam mnóstwo alertów z Ibuk :( Wszystkie są 10 razy tańsze np. 2,99 zamiast 29,99…

    0
    • marlimp pisze:

      ciekawe czy to nie pewna forma promocji, ale to chyba zadziała odwrotnie :) sam kupiłem „Grę o tron” forma ilustrowana z 69 zł za 6,90 :)

      0
  5. eM pisze:

    Zamówienie z godz. 6 na 3 ebooki z alertu czytelniczego, w cenie 11-12, potwierdzone mailowo, opłacone i figurujące w systemie sklepu, zostało niedawno skasowane z historii zamówień. Wysyłane wcześniej maile (na zamowienia@ibuk.pl) o braku książek do pobrania wracały ze zwrotką o braku możliwości doręczenia. Brak odpowiedzi na wiadomość skierowaną do pomoc@ibuk.pl, wysłaną jeszcze przed usunięciem zamówienia. Umowa została zawarta, towaru brak.
    Ibuk robi sobie skuteczną antyreklamę.

    5
  6. Szawik pisze:

    Z 4 transakcji, zrealizowana 1- książki na półce. 3 pozostałe, opłacone – usunięte z historii zamówień. Rano jeszcze odbierali telefony- teraz już nie.

    0
  7. neutrin pisze:

    mój alert cenowy zwariował:):) cały czerwony!! i nici z tego…

    1
  8. Szawik pisze:

    Na moje pytanie, czy coś jest nie tak z trzema pozostałymi zamówieniami (nie ma ich na półce), Pani sympatycznym głosem poprosiła o maila do działu technicznego z numerami zamówień.
    Potem, jak u pozostałych- zamówienia zniknęły z historii.

    2
  9. oktaryna pisze:

    Jedno zamówienie z 7 zrealizowane, reszta usunięta :-( Alerty z porównywarki właśnie przyszły na maila. Kpiną jest że nie ma żadnej informacji ze strony sklepu. Kasa pobrana towaru nie ma.

    2
  10. eM pisze:

    Właśnie zwrócono mi wpłatę za skasowane zamówienie. Nadal brak kontaktu ze strony sklepu. Uważam to za bardzo nieeleganckie załatwianie problemu.
    Pokuszę się o przypuszczenie, że w rezultacie swoich obecnych działań Ibuk, czyli Ravelo Sp. z o.o., więcej – w dłuższym terminie – straci, niż gdyby zrealizował te nasze zamówienia z dwóch dni.

    2
  11. Magda pisze:

    Czy ktoś z Was dysponuje kodem do Woblink może udostępnić, bo sam nie skorzysta?

    1
  12. MK pisze:

    Ja otrzymałem następującą odpowiedź:
    Szanowny Panie
    Działając w imieniu Ravelo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej Spółka) z przykrością informujemy, że w dniach 16-17 lipca 2018 wykryliśmy błąd techniczny spowodowany nieprawidłowym zestawieniem baz danych wprowadzonych do systemu operacyjnego naszego sklepu internetowego IBUK.pl. W wyniku tego błędu doszło do rażącego zaniżenia cen produktów, prezentowanych na stronie internetowej sklepu internetowego IBUK.pl. Ceny te w sposób istotny i zauważalny odbiegały od wartości oferowanych produktów oraz od faktycznej intencji Spółki, jaką było sprzedawanie towaru po cenach rynkowych, a nie cenach rażąco dumpingowych.
    Podsumowując, produkty zakupione w ramach zamówienia nr 680916 były prezentowane jako możliwe do zakupienia po rażąco zaniżonej cenie. Spółka zweryfikowała prawidłowość cen zamieszczonych na stronach sklepu IBUK.pl dopiero po złożeniu zamówienia nr 680916.
    Wobec powyższego bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jest nam niezmiernie przykro, że do niej doszło. Informujemy, że oświadczenie woli zostało złożone przez Spółkę pod wpływem błędu co do oferowanej ceny zakupu. Tym samym uchylamy się od skutków oświadczeń woli dotyczących zarówno złożonego przez nas zaproszenia do składania ofert, jak i przyjęcia złożonej oferty zakupu produktów znajdujących się w zamówieniu nr 680916.
    W związku z zaistniałą sytuacją zamówienie nr 680916 zostało anulowane, a kwota która została przelana na konto Spółki tytułem zapłaty za realizację zamówienia, zostanie niezwłocznie zwrócona na konto, z którego dokonano wpłaty.
    Chcielibyśmy przeprosić za powstałe niedogodności i wyrazić nadzieję, że kolejne zamówienia dokonywane za pośrednictwem naszej strony będą udane.
    Z wyrazami szacunku w imieniu Ravelo sp. z o.o.

    1
  13. eM pisze:

    weqqooye
    25.07.2018 12:16
    fbrwbukv
    25.07.2018 12:16
    Proszę bardzo, akurat były pod ręką:)

    1
  14. Mag pisze:

    Ja widzę w ibuku wysokie ceny, za to porównywarka ŚwCz radośnie powiadamia, że tanio jak nigdy dotąd.

    2
  15. Mag pisze:

    kody do woblinka, ważne do 19.07, do 12:55

    uwkstsfj

    ikwmisxz

    fxkfwiyd

    qzutbmqj

    1
  16. Anka pisze:

    Hej, czy może ktoś służyć świeżym kodem do Woblinka? Dziękuję 😀.
    Ps. Wszystkie powyższe już użyte, sprawdziłam

    0
  17. Ewa pisze:

    Kody do Woblinka:
    klqonzxc 05.08.2018 20:33
    bxdaknwv 08.08.2018 10:34

    1

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania i polityką prywatności

Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.