Ponad 700 e-booków po 9,90 zł tylko 1 stycznia – to noworoczny prezent księgarni eBookpoint.
Nowy rok to czas zobowiązań i postanowień. Z oferty eBookpoint da się wybrać sporo książek, dzięki którym łatwiej będzie nam zająć się czymś nowym.
Przecenione zostały niemal wszystkie bestsellery:
- Rewolucja social media
- E-wangeliści
- Wałkowanie Ameryki
- GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych
- Zakamarki marki
- Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera (tylko PDF)
- Zrób to teraz. Stop odkładaniu spraw na jutro
- Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami
- Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona
- Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów (tylko PDF)
- Ponadczasowe strony internetowe
To w niektórych przypadkach zniżka o ponad 80%, dlatego taka okazja może się szybko nie powtórzyć.
Uzupełnienie z godziny 22.58:
Napór na serwery eBookpoint był dziś chyba największy w historii – i wielu z Was nie udało się kupić pożądanych e-booków.
Na profilu facebookowym księgarni pojawił się następujący komunikat:
„Za dzisiejsze techniczne problemy jeszcze raz Was serdecznie przepraszamy. Noworoczne odwiedziny na ebookpoint.pl są o rząd dwóch zer większe od innych dni. Przerosło to nasze najśmielsze oczekiwania. Wciąż pracujemy nad optymalizacją i serwera, i oprogramowania. Wyciągamy też wnioski na przyszłość, by więcej nie narażać Was na podobne sytuacje.
Tym z Was, którym nie udało się kupić dziś ebooków damy oczywiście możliwość ich zamówienia w cenie 9.90. Do najbliższego piątku prosimy o maila na adres: promocja01012013@ebookpoint.pl wraz z informacją, jakie książki chciałaś/chciałeś nabyć.
Promocję jednak dziś o północy musimy wyłączyć, inaczej po prostu nie ruszymy…”
Uzupełnienie z 2 stycznia:
Lista książek objętych promocją, wobec których będzie można wykorzystać otrzymany kod, znajduje się w osobnej kategorii – choć w zasadzie są to po prostu własne pozycje wydawnictw Helionu – wystarczy więc patrzeć na to kto jest wydawcą, no i sprawdzić dla których książek zadziała kod po wpisaniu go na stronie koszyka.
Uzupełnienie z 4 stycznia:
Kody będą wysyłane do poniedziałku włącznie – eBookpoint miał bardzo dużo zgłoszeń, dlatego rozkładają wysyłkę w czasie, żeby strona tym razem wytrzymała napór chętnych.
Wow, już myślałam, że im serwery padły ;) Wszyscy rzucili sie na promocje :D
Na to wygląda bo mieli i mieli ;)
Serwery ebookpoint.pl bardzo wolno chodza :)
to jeszcze nic, chce kupić „Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów” wiec klikam dodaj do koszyka a w koszyku się pojawia… „100 sposobów na SQL” :(
Sprawdź ponownie, ja normalnie kupiłem „Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów” mam już nawet pliki :)
Promocja śliczna, z organizacją gorzej. Miała obowiązywać 1.01.2013. O 4 rano lista książek w promocji była pusta (maja problem z pobieraniem czasu?) a teraz serwer pada
A tak, książki pojawiły się po 11 – widać serwery miały kaca. :)
Nasza strona też przez chwilę nie działała.
Dziwie sie ze cokolwiek mozecie kupic ;) mi sypie bledami ciagle ;)
Od 11:50 przed południem serwer leży, a promocja była ogłoszona tuż po 1:00 w nocy z pustą listą książek :(
W ogóle coś obsługa IT dla ebookpoint nie za bardzo ostatnio działa sprawnie, już mi się zdarzyło, że po zapłaceniu nie miałem książki do pobrania w niedzielę – musiałem czekać do poniedziałku.
Tylko strona główna wyświetla się poprawnie. Jakakolwiek nawigacja, logowanie czy też zakupy niestety nie są możliwe. Mam nadzieję, że do północy wszyscy się nasycą :))) i łącza trochę się „rozluźnią”.
Udało mi się zakupić kilka pozycji po chyba dwudziestym odświeżeniu ;) Trzeba odrobiny cierpliwości.
Mi właśnie też się udało zakupić kilka pozycji ;) Po godzinnej batalii.
Od 12:40 działa bez żadnych problemów, uff.
Ciągle są problemy. Totalna wpadka ebookpoint. Powinni tę promocję przedłużyć przynajmniej o jeden dzień.
Porażka! Nic nie mogę kupić:(
Przepraszamy Was za problemy. Niestety nasze serwery nie wytrzymały obciążenia. Obecnie udało nam się przywrócić funkcjonowanie strony http://ebookpoint.pl. Jednak serwer nadal pracuje na maksymalnych obrotach i mogą wystąpić chwilowe problemy. Oczywiście dołożymy wszelkich starań, aby strona jak najszybciej zaczęła działać poprawnie.
„Chwilowe” :)
Dodajcie wpis, gdy witryna już będzie działała na tyle, aby można było skorzystać z promocji. Może być bez przeprosin.
Damn, nie ma przycisku na „Lubię to!”, albo chociaż „Polać mu!” ;)
Na szczęście udało mi się obejrzeć cały promocyjny asortyment, zanim wszyscy się dobrze obudzili, ale nic mnie nie zainteresowało na tyle, by sie przebijać przez zawieszki serwerów.
Niestety o 17:30 strona nadal nie działa poprawnie. Ale komunikat „Jeżeli jednak uważasz, że strona której szukasz powinna być dostępna, prosimy o kontakt pod adresem” – jest fajny i naprawdę mnie rozbawił, gdy usiłowałam wyświetlić stronę logowania do poważnej e-księgarni. Sądzę jednak, że bardziej stosowny byłby komunikat „Przepraszamy za usterki techniczne”.
raczej powinniscie dołożyć starań by promocja miała szasnę sprawnie funkcjonować i przedłuzyć ją tak by ludzie mieli szansę z niej skorzystać. bo to co się dzieje dziś to totalna fuszerka!
Księgarnia sprzedająca ebooki bez DRM ustala bardzo atrakcyjne ceny i zainteresowanie jest takie, że serwery padają. Co by nie mówić, to to jest bardzo dobry omen na nowy rok ;)
Dokładnie, również o tym pomyślałam.
Świadczy to również o tym, jakie znaczenie mają promocje w przypadku ebooków. Mamy Nowy Rok, zamiast odsypiać i leczyć posylwestrowy ból głowy chętnie kupujemy książki.
Można z optymizmem myśleć o zmianach na ebookowym rynku czytelniczym.
Po prostu „normalne” ceny ebooków są zbyt wysokie
Szkoda, że nie da się nic kupić :(
poza stroną główną, nie działa lub działa słabo, szczególnie strony związane z promocją lub koszykiem.
to nie pierwsze problemy techniczne ebookpoint – o kulawym tworzeniu konta lub przypominaniu hasła już kiedyś pisałem. może doczekamy się jakiejś odpowiedzi przedstawiciela firmy…?
Ebookpoint powinien jak najszybciej podać informację o przedłużeniu oferty, żeby jeszcze jakoś wyjść z twarzą z tej „promocji”…
nic się nie da kupić, a ceny normalne są np. wspomniany podręcznik do Lightrooma
Świetna promocja, której skutki przekroczyły najwyraźniej oczekiwania. Również mam nadzieję, że zostanie ona przedłużona, bo jest sporo pozycji, które chętnie bym w niej kupił, gdyby było to technicznie wykonalne. ;)
wszystkie książki dodawane (a niektore nawet nie dadzą sie dodac) przez promocyjną podstronę ukazują wyłącznie niepromocyjne ceny co wiecej są widoczne jako wersje drukowane… czy to aby nie kleska urodzaju i celowe działanie ebookpoint? chcialbym aby moje zamowienie zostalo jednak zrealizowane zgodnie z regulaminem promocji. jak to rozwiążecie?
będę próbował , na razie udało mi sie dodać książke do koszyka
i na tym zapewne koniec – po kliknięciu 'zamawiam’ nic się nie dzieje, strona umiera…
Od godz 14 doszedlem do 13 strony promocji i na tym koniec. A jesli nawet nie da sie kupic tego co juz mam w koszyku to gratuluje ksiegarni tak swietnej promocji i przygotowania…
Może Ebookpoint zatwierdzi wszystkie produkty które są w koszykach ,zapłace jutro jak już strona będzie działać
Udało się… po dodaniu jednej pozycji strona zamarła na etapie zamówienia, ale wróciłem do strony głównej – dodałem dwie kolejne pozycje i dalej poszło już bez przeszkód, ceny promocyjne i płatność ok.
Aha – nie ryzykowałem na razie ściągania tych pozycji – na dziś mi wystarczy, że są w mojej bibliotece :)
Mnie się udało. Dobrze, że żona nie ma dostępu do mojej karty kredytowej, ujrzałaby dziwny zakup za 99,00…
Przeciążenie serwerów to wymarzona sytuacja dla każdej e-księgarni. Mam nadzieję,że zastosują się do reguł e-marketingu w swoich ebookach i wynagrodzą nam brak możliwości zakupu książek. Polecam tu szczególnie „Bezmarketing” :) i czekam na komentarz od ebookpoint na socialmediach ;)
3,5 godziny i się udało uff ;)
Nadal to samo, nic nie mogę kupić. Strona zapewne zacznie działać bez problemu jak skończy się promocja…. Szkoda, miałem ochotę na książkowe zakupy.
Szczesciarze, ja probuje zalozyc konto i mail aktywacyjny przez caly dzien jeszcze nie doszedl :(
ja próbuję od rana i wywala mi ciągle błędy, wrzucam do koszyka i mam…
… błąd serwera 500 :(
Teraz to nawet helion.pl nie działa poprawnie :(
Mnie udał się zakup dopiero po 2 godzinach walki …
z błędami podczas zamawiania pozycji- kilkakrotne próby zakupu zakończone błędem serwera. Potem to samo podczas logowania.
szlak może trafić – udało mi się dodać dwie książki do koszyka… oraz znalazła się tam książka, którą już kupiłem wcześniej – kliknąłem aby ją usunąć… i po zakupach. internal server error 500.
Najlepiej nie robić błędów przy zamówieniu i wybierać tylko to co się chce kupić usuwanie pozycji niestety nie działa :(
A dalej to tylko się modlić aby przy zamówieniu nie pokazało błędu …. ;/
Promocja pod haslem „Internal Server Error”. Kto pierwszy zobaczy ten komunikat 500 razy nie placi za zamowienie ;-)
Padło już wszystko na amen – jeszcze rano, kiedy nie wszyscy się obudzili po imprezie to chyba można było coś tam kupić, ale teraz zero odzewu.
„Rano” czyli od 1-szej w nocy jak ebookpoint rozesłał maila z info o promocji do chyba 11-tej lista książek w promocji była pusta…
Teraz dochodzi nowy rodzaj błędów – oprócz 500 i 503 także:
„Cannot open 'szablony/bundle.thtml’: Too many open files in system”
Cóż – najwyraźniej serwery są mocno nie przystosowane do większej liczby klientów i raczej należałoby tę promocję wydłużyć do tygodnia. Coś mi się casus chmury woblinkowej przypomina ;)
Dla pocieszenia dodam, że konkurencja też miewa spore kłopoty – do dzisiaj nie jestem w stanie robić zakupów w Złotych Myślach za pomocą firefoxa i programiście nie są w stanie poprawić błędów od kilku miesięcy. Taki life ;)
mayszka1, ja nie robię błędu, system sam dodał mi książkę, którą już kupiłem wcześniej (pół roku wcześniej). teraz udało mi się zapłacić za jedną książkę, ciekawe co dalej.
Chciałem kupić kilka książek, które upatrzyłem już wcześniej. Zirytowaliście mnie, „kupiłem” w chomiku, bez czekania. Jak się ogarniecie to może wrócę i zapłacę.
Polecam wytrwałość, mi w końcu udało się zapłacić za 3 książki, które wybrałem ok. 2 godzin wcześniej
Niestety pochwaliłem za szybko i na drugie zamówienie w ogóle nie ma szans…
Nie dałem rady się przebić przez error 500 i odpuszczę, szkoda promocji. Z drugiej strony, zawsze te 50zł mogę wydać u konkurencji :-P
Albo na szampana.
Odpuszczam…. W ostatecznosci to ebookpoint traci…
Woo hoo! 2 godziny i dałem radę. Jeżeli mogę coś poradzić to, nie zrażać się jeżeli po kliknięciu „Kupuj” pojawia się błąd tylko skorzystać z linka http://ebookpoint.pl/zakupy/edit.cgi?id=&status= i sprawdzić czy ksiażka sie nie dodała (a jeżeli nie to odświeżyć kilka razy) Ja tak dodałem większość książek, nie widząc potwierdzenia dodania. Zalogowanie się na konto też w podobny sposób. Po kliknięciu zaloguj cały czas nie dostawałem odpowiedzi z serwera po czym wszedłem prze link podany powyżej do koszyka i już byłem zalogowany, a z samym procesem zakupu nie było problemu.
Totalna kompromitacja, może chociaż geniusze z ebookpointa i heliona skorzystali i kupili w promocji kilka książek jak przyzwoicie uruchomić biznes internetowy.
Dzięki za podanie linka, strona główna całkiem padła, miałem na szczęście w koszyku 3 pozycje, może i lepiej że nie więcej to nie zarobią gamonie.
Teraz walczę z zamówieniem bo dodają mi się jakieś dziwne książki, pewnie ktoś inny próbuje je kupić. Zupełnie jak za komuny z połączeniami telefonicznymi.
Żenada ,nic nie można zamówić.
Ebookpoint powinien przedłużyć promocję.
ja też próbuje usunąć z koszyka [ebook] Wałkowanie Ameryki
Autor: Marek Wałkuski ,bo mi się samo dodało
Nie tłumaczmy brakiem sprawnego działu IT oraz sprawnego systemu sprzedaży internetowej nadmiarem zainteresowania. ebookpoint.pl jako strona w tym momencie się nie otwiera, helion.pl podobnie. To jest problem sprzętowy/programowy a nie nadmiar zainteresowania. Reasumując – kupiłem jedną książkę – zajęło to godzinę – nie mogę jej poprać bo 'się generuje. Nie jestem w stanie otworzyć katalogu z książkami w promocji, kupiłem jedną książkę tych wymienionych we wpisie na Świecie Czytników. Ciekawy jestem czy będzie jakaś reakcja ebookpoint pt. promocja przedłużona, przepraszamy.
Wątpię czy będzie jakaś reakcja , musieliby mieć klasę taką jak Woblink ,
a to rzadkość dzisiaj
udało się po raz drugi, ale trzeci raz nie zaryzykuję…
Niezbędnym się wydaje powołanie komitetu kolejkowego.
Osoby które szczęśliwie zakupiły cokolwiek proszone są o zaniechanie pobierań nabytego towaru, najbliższy realny termin poboru po ustąpieniu mrozów.
Pozostaje otwarta kwestia głosowania nad wyborem komitetu kolejkowego no i oczywiście głosowania nad metodą głosowania…
A tak naprawdę to najlepiej się czyta tylko te książki, które już się czytało.
Czy to są standardy zakupów internetowych roku 2013? I to w księgarni która promuję książkę „Jednym kliknięciem”?
Odpuszczam. Tylko straconego czasu szkoda.
Tak to chyba są standardy 3 świata !
Kupiłbym z 3-4 ebooki, ale się nie da…
Uff, udało się zrobić zakupy po kilku godzinach. Nie tam, żebym cały czas przy komputerze siedział, ale trzeba było być cierpliwym.
Nadal nie działa. Nie można się dostać do koszyka. Przeglądania katalogu z promocją jest niemożliwe.
teraz nawet strona glowna lezy :/
potwierdzam, nie wyświetla nic, obrazki w mailach od ebookpoint też znikły
czyzby wylaczyli serwer ? nie mozna wejsc nawet na strone główną
Chyba już tak. Próbuje od rana. Porażka !
BTW Helion tez automatycznie leży.
Godziny mijają a państwo z eBookpoint nie nauczyli się niczego w kwestii komunikacji kryzysowej. Bardzo źle sobie tym robią. Facebook i tu wieje ciszą. Krótkie acz regularne komunikaty uspokoiłyby trochę sytuację.
Poleciłbym jakąś książkę w tym temacie, ale niestety nie działa katalog…
4h temu wrzucili na FB: „Przepraszamy Was za wciąż pojawiające się problemy. Niestety nasze serwery nie sprostały obciążeniu i pracują na maksymalnych obrotach. Problem z wydajnością będzie się jeszcze pojawiać. Oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby strona jak najszybciej zaczęła działać poprawnie.”
Tak, tak samo jak i tu, ale moim zdaniem powinien to ktoś odpowiedzialny za marketing/PR prowadzić trochę aktywniej.
Spokojnie, nie ma co panikować. Ekipa heliona ma problem i nad nim walczą. Podejrzewam, ze wymyslą jakąś rekompensatę(ba liczę na nią ;)). Dajmy im czas, podejrzewam, że teraz mają na głowie przywrócenie serwisu i niech nad tym pracują.
Trochę zrozumienia w nowym roku ….
Ależ ja osobiście rozumiem całą sytuację aż nadto dobrze, a tylko wyraziłem swoją opinię, że komunikacja kuleje z lekka. Co więcej, imho nie przyniesie to wiele dobrego wizerunkowi eBookpoint.
Pracować nad awarią powinni technicy, a nad wizerunkiem w sieci marketing/PR specjaliści.
Życzę im i wszystkim tu obecnym najlepszego w Nowym Roku :)
Właśnie mi przez dropboxa spłyneła połowa zakupionych ebookow, czyli coś tam działają, ale ciągle straszna czkawka
szczęsciarz ;). ja mam dlugą listę w koszyku i nie moge sie doczekac momentu gdy bede mogl nacisnac ..zapłać
Chyba coś ruszyło….
Udało mi się właśnie kupić dwie książki.
Powodzenia !
Udało mi się kupić „Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów”, ale zajęło mi to ponad godzinę, rezygnuję z dalszych zakupów…
Dzięki za info :)
Ja próbuje od 15 kupić i nic…
Trzeba szybciej F5 naciskać ;)
Error 503 Service Unavailable – czyli w sumie nic nowego. Tak jak wszyscy powyżej sądzę, że promocja powinna zostać przedłużona
Odpuszczam. Od rana próbowałem i nic.
Strona pojawia się i znika ;-). Też jestem ciekawa jak się zachowają po takiej „wpadce”. Bardzo zależy mi na dwóch pozycja, ale jak się uda kupiłabym więcej.
powiedzcie mi czy można tam płacić przelewem?? mam pustaka na koncie po końcówce roku.
Tak, jest przelew tradycyjny :)
Nikt z strony ebookpoint się nie odzywa.
Czyli mają mnie w głębokim poważaniu.
Straciłem kilka godzin na bezskuteczne zamówienie.
Straciliście państwo klienta.
W pyszczek jeża. Mam 6 książek w koszyku. Między innymi „Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów”. Po przejściu do płatności, książka pojawia się jako papierowa (129pln). :-(
Nie ty jeden :-) To się już zrobiło zabawne.
Teraz zalogować się nie mogę. Kurteczka przed 12tą zacząłem wybierać książki, to już 10 godzin przed kompem.
Udało mi się w godzinach 12-14 dodać trochę książek do koszyka (oczywiście też z dużymi problemami), ale to by było na tyle, do teraz nie jestem w stanie ponownie wejść do koszyka i zrealizować zamówienia.
Świetna promocja, idealnie zepsuta przez niewłaściwa obsługę techniczną.
Cóż… to pewne, że po dzisiejszym doświadczeniu będę omijał księgarnię ebookpoint szerokim łukiem.
Chyba juz maja wszystko gleboko bo padlo na amen :) porazka moim zdaniem, kazdemu moze sie zdarzyc, ale brak komunikacji, updatow i informacji ze promocje przedluzamy ze wzgledu na to co sie dzieje – to porazka
Parę dni temu JetBrains (robi narzędzia dla programistów) też miał promocję (75% zniżki) i też im serwery w parę minut padły — ale wstały po paru godzinach.
Niestety DoS w tej sytuacji to chyba standard… :(
Szkoda, że o 22 wciąż nie działa.
JetBrains po paru godzinach się pozbierał…
No i dodatkowo wystarczyło się do nich zgłosić później i dawali kupony -75% takie jak promocja :)
Mam nadzieję, że ebookpoint.pl wyjdzie z tego obronną ręką i przedłuży promocję.
W przeciwnym przypadku, będę tę księgarnie omijał szerokim łukiem.
Też jestem ciekawy jak to zakończą – niektórzy mieli czas, żeby kilka godzin siedzieć przed kompem, ale to chyba nie było oczekiwanym efektem :)
Pozytywne, że zainteresowanie ebookami potrafi zablokować na cały dzień profesjonalną stronę – przecież nie jest obliczona na kilkadziesiąt odwiedzin ?
A dajcie spokoj, to jakas pomylka. Lepiej niech przedluza promocje do jutra przynajmniej, inaczej tylko niesmak pozostanie.
nic a nic się nie udaje. a szkoda, bo planowałam duże zakupy.
byłoby miło, gdyby promocja została przedłużona o dzień-dwa.
z FB oficjalna informacja ebookpoint: „Za dzisiejsze techniczne problemy jeszcze raz Was serdecznie przepraszamy. Noworoczne odwiedziny na ebookpoint.pl są o rząd dwóch zer większe od innych dni. Przerosło to nasze najśmielsze oczekiwania. Wciąż pracujemy nad optymalizacją i serwera, i oprogramowania. Wyciągamy też wnioski na przyszłość, by więcej nie narażać Was na podobne sytuacje.
Tym z Was, którym nie udało się kupić dziś ebooków damy oczywiście możliwość ich zamówienia w cenie 9.90. Do najbliższego piątku prosimy o maila na adres: promocja01012013@ebookpoint.pl wraz z informacją, jakie książki chciałaś/chciałeś nabyć.
Promocję jednak dziś o północy musimy wyłączyć, inaczej po prostu nie ruszymy…”
jak ja mam niby wiedzieć, które książki były przecenione, skoro nawet strona promocji mi się nie otwiera? :/
Zostali poproszeni o wystawienie katalogu jako statycznego HTML gdzieś w internecie. Zobaczymy czy tak zrobią. Ja zamówiłem tylko te z co widziałem w mailu z powiadomieniem o promocji. Również nie udało mi się dobrać do katalogu.
Czyli jak nie pooglądałeś dokładnie katalogu i nie masz wybranych dokładnie pozycji, które chciałeś kupić (część ma strasznie podobne nazwy), to już się nie załapiesz. No nie wiem, czy przeglądając stronę o 11 zdołałam cokolwiek zapamiętać…
W ten oto sposób ebookpoint poznał tajemnicę prawa popytu i podaży. Nauka dla pozostałych. Chcecie sprzedaży to nie sprzedawajcie ebooków w cenie papieru i przygotujcie serwery.
po kilku godzinach udało mi się zapisać do pdf listę książek informatycznych z promocji. jeżeli ktoś potrzebuje dajcie znać: warnow@wp.pl
Udalo sie kupic i zaplacic, od 14 … :)
Na Facebooku umieścili info:
„Tym z Was, którym nie udało się kupić dziś ebooków damy oczywiście możliwość ich zamówienia w cenie 9.90. Do najbliższego piątku prosimy o maila na adres: promocja01012013@ebookpoint.pl wraz z informacją, jakie książki chciałaś/chciałeś nabyć. ”
Zatem będzie można nabyć książki w późniejszym terminie :-)
cierpliwosc sie oplacila, pod koniec udalo mi sie w koncu kupic czesc zamowionych ksiazek, czesc jednak bedzie trzeba zamowic via email
Mnie się udało wszystko co chciałam, no ale spędziłam przed laptopem prawie sześć godzin…
rzutem na tasme mnie tez udalo sie zamowic :)
ja robilem ze 4 podejscia po kilkanascie – kilkadziesiat minut, w sumie ze 3 godziny zeszlo
ale kupilem 35 ksiazek warte ponad 2tys ;)
..niestety na generowanie trzeba bedzie poczekac pewnie jeszcze ze 2 doby ;)
nie, kupione wczoraj wygenerowały się w 10 minut, kupione dzisiaj – natychmiast.
Nie warte, tylko na tyle wyceniane przed promocją :-)
dla mnie tyle warte … i tak mialem je kupic i gdyby nie promocja musialbym na nie wydac kilka razy wiecej
Gratuluję szczęściarzom, którym się udało. Serwer nadal chodzi w kratkę, nie wszystkie funkcje się podniosły. Może do piątku uda mi się zobaczyć zawartość własnego koszyka lub doczekam się działającej wyszukiwarki.
No to by było na tyle, co do promocji. Ceny wróciły na swoje miejsce. Jedno słowo się mnie jako potencjalnemu klientowi ciśnie na usta : HAŃBA. Próbowałem załapać się na tylko jedną książkę „Wałkowanie Ameryki”, od godziny 18-stej. I za nic się nie dało. Nawet nie poczekali do choćby 5 rano z tą promocją, aż ludzie przestaną tak zawalać łącza. :| Najpierw niech zoptymalizują stronę pod takie obciążenia, a potem robią wyprzedaże. Jednym słowem nie jest mi ich żal. Właśnie na pewnym gryzoniu pl znalazłem ich wydanie ebooka tej książki i nie miałem żadnych skrupułów z niej skorzystać dla użytku własnego, a wydanie papierowe zakupię sobie w Empiku, przynajmniej będę miał, co na półce postawić.
Super, jeszcze trzeba mieć Facebooka, żeby się dowiedzieć, że jednak promocja przeniesie się na formę mailową. Super, wracamy do „epoki internetu łupanego”. Może wszyscy wejdziemy na kanał IRC, a ebookpoint będzie nam udostępniał tam książki? Na prawdę tak trudno było zamieścić informację o tym, że promocja przenosi się na drogę mailową na stronie internetowej? Dziękuję za taką nie zorganizowaną przecenę.
HAŃBA
Powinni za darmo rozdawać i jeszcze dopłacać!
Rozdawać – nie koniecznie. Choć Woblink kiedyś rozdawał. ;) Jednak dopłacić owszem mogli. Nie zaszkodziłoby trochę pieniędzy dołożyć do polepszenia jakości świadczonej usługi. I tak to jest hańba, jak poważny sklep internetowy robi wyprzedaż, to każdy z niej powinien móc skorzystać, a informacja o przedłużeniu promocji w taki czy inny sposób powinna zostać podana na stronie, a nie na Facebooku, bo przez niego nie kupuje od nich książek. :)
Hańbą jest fakt, że nic praktycznie nie zrobili, by postawić stronę. Znam przypadki, gdy o wiele większe sklepy padały, bo np. wychodził towar, którego wszyscy pożądali, ale kilka godzin z reguły załatwiało sprawę. A tu – ponad 12? W cywilizowanym świecie? Nie można było się skontaktować z kimkolwiek, by na ten jeden dzień wynająć większe zasoby?
Ja spędziłem cały swój wolny czas, który mogłem przeznaczyć na odpoczynek, próbując kupić dodane do koszyka książki. Nie udało się. Od 15 do 24 po prostu odświerzałem stronę z koszykiem. Nie wiem co myśleć…
Ja dalem sobie spokoj kolo 22. Dla mnie to skureczna anty reklama tego portalu i wyglada na swiadome dzialanie.
Nie udało mi się kupić. Widzę te książki w koszyku w cenach, których nie są moim zdaniem warte. Wysłałem maila, zobaczymy co odpowie księgarnia.
Czy ktos jest w stanie przedstawic liste ksiazek ktore byly w promocji?
Na strone nie moglem sie wbic w ogole i nie wiem co bylo do wyboru, a skoro oferta jest nadal wazna do piatku tyle ze na maila, to chetnie bym skorzystal.
Dzieki!
@maland podaj maila – podeślę coś.
@maland – odezwij się na warnow@wp.pl
Przed chwilą dostałem mail od księgarni.
Lista książek jest dostępna pod adresem http://ebookpoint.pl/kategorie/promocja
dzieki
To co chciałem kupić jest na liście :)
Przepraszamy Was za wczorajsze problemy wynikające z promocji. Na naszym facebookowym profilu obiecaliśmy [ http://on.fb.me/10NqM0w ], że udostępnimy listę ebooków objętych noworoczną promocją. Oto ona: http://ebookpoint.pl/kategorie/promocja.
Ci z Was, którzy do nas napisali na wskazany adres otrzymają w ciągu najbliższych kilku dnie kody rabatowe uprawniające do zakupu ebooków w promocyjnej cenie. Będziemy je stopniowo wysyłać na Wasze skrzynki mailowe. Wielka prośba o wyrozumiałość, liczba maili jest… duża.
strona z tytułami objętymi promocją działa mi dziwnie tzn. wybierając sortowanie wg bestsellerów i przechodząc do kolejnych stron (jest 25) sposób sortowania sam się zmienia – raz jest wg tytułu, raz wg ceny itd. – książki się powtarzają
To prawda, książki powtarzają się – czasem w tytule jest 'ebook’, ale szczęśliwie po dodaniu nawet dwukrotnie do koszyka widnieje jeden tytuł. Sortowanie – nie sprawdzałem, przeleciałem ręcznie te 25 stron.
List wysłałem do Ebookpoint.pl przed chwilą. Co znaczy „Ci z Was, którzy do nas napisali na wskazany adres otrzymają w ciągu …”? Tylko, ci którzy napisali wcześniej dostaną te kody?
No to Nowy Rok strona rozpoczyna od burzliwej dyskusji, ciekawe czy utrzyma się taka średnia postów dziennie :) Kto by się spodziewał, że tyle ludzi 1 stycznia będzie chciało kupować książki zamiast odsypiać szaleństwa.
super! wysłałem do ebookpoint maila :)
Można już nie marudzić :P – ebookpoint już rozsyła te kody rabatowe – i muszę powiedzieć, że robi to dość sprawnie – dostałem w ciągu godziny. Przesłany indywidualny kod rabatowy (data ważności: 2013-01-04) umożliwia zakupy na warunkach noworocznej promocji – obniży cenę wybranych ebooków ( http://ebookpoint.pl/kategorie/promocja) do kwoty 9,90 zł. Także – IHMO wyszli z tego z twarzą. pozdrawiam
Szczęściarz, do mnie nic nie przyszło.
trzeba podawać tytuły którymi jestem zainteresowana czy to jakiś zbiorczy kod przypisany do konta?
bo przy kilku tytułach się waham
ja podałem.
ale kod jest jeden do wykorzystania dla całego koszyka?
czy oddzielny dla każdej książki?
Kod jest dla całego koszyka.
do mnie nic nie przyszło a maila wysłałem wczoraj 15-20 minut po ogłoszeniu, że trzeba wysłać.
Do mnie właśnie wpadły kody. Siedzę i dodaję do koszyka :-)
Ciekawe bo do mnie dotarly kody mimo ze nie prosilem :) moze dlatego ze wczoraj juz udalo mi sie zakupic pare pozycji
Przyznam że 1. stycznia nie zajrzałam tutaj i nie wiedziałam o promocjach. Czy w związku z tym skorzystanie z promocji na świeżym (popromocyjnym) koncie jest technicznie możliwe? (choć moralnie naganne)
Jakie naganne :) Chcesz zapłacić, dajesz zarobić. W cenie niepromocyjnej kupisz? Pewnie nie, bo niejednokrotnie są za wysokie. A tak oni zarabiają 10zł za każdą książkę, a Ty masz coś co Cię interesuje w zadowalającej cenie. Win-win.
Pisz i już. Przecież nie chcesz za darmo tylko za pieniądze.
Chciałem skorzystać z tej promocji ale o kilku próbach w ciągu wczorajszego dnia dałem sobie spokój. Następnym razem może lepiej się przygotują. Trochę to żenujące.
Ebookpoint to jedna z najlepszych e-księgarni pod kątem wygody zakupów. Przejrzysta oferta, virtual drive, 3 formaty i od czasu do czasu jakieś konkursy kreatywne, a nie typu kupujesz najwięcej wygrywasz co z automatu raczej odrzuca już posiadaczy kindle. No coż jedna wpadka z mega-promocją raczej nie zmieni mojego zdania, aczkolwiek 1 stycznia spędziłem przy komputerze kilka godzin próbując zrobić zakupy. Cierpliwie czekam na email, bo raczej nadgodzin pracownicy Helionu nie dostali aby rozsyłać te emaile z kodami. Jedyny zarzut to fakt, że nabrali wody w usta w social mediach. Polecam tu „Bezmarketing” dla pracowników odpowiedzialnych za PR ;)
1.01.2013 nie był dla nich szczęśliwy, dzisiaj nadrabiają. Z tego co napisali… 10000% większy ruch użytkowników. Do tego zsumowało się to z wolnym dniem etc. Reakcja końcowa wg mnie trafna i rehabilitująca – promocja jest przedłużona dla zainteresowanych do piątku, trzeba wysłać maila (podany), katalog statyczny stron z promocją jest (podany). Trochę bałaganu w postach na FB na stronie ebookpoint’a czyli myślę zabrakło kogoś kto by to PR’owo ogarnął w jeden dobry ciąg. Bo informacja, że 10 000% więcej osób zainteresowało się zakupem u nich to dobry PR. Cena książek w promocji – kolejny dobry PR. To że nie działał serwer – ból dla nas. Wystarczyła by wczoraj decyzja i wyraźny komunikat, że nie ma co się denerwować, dzisiaj wyłączamy serwer, można kupować do piątku, niestety rozwiązanie informatyczne nie sprostało zainteresowaniu. Wtedy sprawca (ebookpoint) zachowuje bez nerwów zainteresowanych ich aktywność w stronę kupowania, dobry wizerunek bez skazy PRowej – suma sumarum… A tak – mam wrażenie, że odpowiedzi ebookpoint’a zginęły w nawale narzekania i pretensji. Może zamiast FB lepszy do komunikatów jest… Twitter?
Oby tylko zdążyli z wysyłką kodów na maila do 4 stycznia :)
Otrzymałem maila dziś 2013.01.02 o 17:06. Książki już zakupione. :)
ebookpoint.pl pomimo „wpadki” będę wracał, wybaczam :)
Udało się. Kod otrzymałem, jakoś przebrnąłem przez całość. 13 książek za 128,70 zł zamiast 806,50 zł! Niesamowita promocja. Ebooki ważą prawie 200 MB. Thanks!
Mam kod, ale niestety po jakiś 15 próbach jego podania, nadal wszystkie ceny są nie zmniejszone :( Zobaczę jutro i ewentualnie skontaktuję się z obsługą klienta.
Kod musisz wkleić lub wpisać i poczekać tzn. nie klikać enter / dalej. Skrypt na stronie przelicza rabat „w locie”.
Pomogło ! Dzięki!!!
Czekam od wczoraj od 15:00 i nie wiem, czy się doczekam. Mam nadzieję, że księgarnia o mnie nie zapomni :)
A jednak cierpliwość się opłaciła. Kod doszedł, rucha na stronie zmalał i bez problemu udało się zrobić zakupy.
Dziękuję bardzo ebookpoint :)
Ja podobnie, czekam od wczoraj i żadnego maila z kodem nie widać.
Waszych maili jest bardzo, bardzo dużo. Kody rabatowe będą rozsyłane do poniedziałku (włącznie). Wysyłkę rozkładamy w czasie aby uniknąć przeciążenia serwera. Prosimy o cierpliwość. Żaden mail nie zostanie pominięty, każdy z Was otrzyma swój kod.
Coś trzeba zrobić z dodawaniem produktów do koszyka – który trwa do 2 minut na 1 produkt …
Najwyraźniej ludzie rzucili się do realizacji otrzymanych kodów. :)
Rowniez bardzo dziekuje za kod – a dzieki temu ze kilka razy przejrzalem liste promocyjna narobilem sobie wiecej apetytu i choc na poczatku mialem kupic tylko 3 to skonczylo sie na 11…
A moze to bylo zaplanowane – jesli tak to gratuluje znajomosci psychologii zakupow (na szybko wybiera sie najpotrzebniejsze/najciekawsze, a na spokojnie, po ciezkich przezyciach z zamawianiem ma sie ochote na wiecej)? Nic bardziej nie boli niz stracona okazja, a taki powrot okazji cieszy podwojnie!
Ebookpoint stanął na wysokości zadania :-) Dostałem kod mailem, zakupiłem 7 książek. Brawo dla Helionu!
Też się pochwalę, że udało się zrealizować kupon i zamówienie. Problemy były z pobieraniem i wysyłką na Kindla. PDF’y pobrały się uszkodzone i nie wszystkie wysłane książki dotarły na Kindle. Dla mnie żaden problem, to nie były pilne zakupy mogę poczekać kilka dni.
Mi się udało część zakupów zrealizować tuż przed północną pamiętnego 1 stycznia.
Natomiast z pobraniem faktycznie były analogiczne problemy (uszkodzone pliki), ale jednak po południu 2 stycznia udało się komplet po wielu nieudanych próbach ściągnąć.
jaki adres trzeba dodać do listy w Amazonie żeby dostawać książki na kindla?
kindle@helion.pl – tutaj jest opisane dokładniej:
http://ebookpoint.pl/ebooki_przewodnik_wykorzystanie.shtml#wykorzystanie_3
Dołączam się do zadowolonych uczestników promocji :)
22 pozycje zakupione.
Brawo dla Ebookpoint.pl
Promocja pokazuje potencjał rynku i nasuwa się pytanie :
Czy ceny wszystkich ebooków nie mogły by standardowo kształtować się na podobnym pułapie cenowym ?
Przecież drukarnia i papier kosztują więc różnica cenowa na poziomie zwykle ok 10,00 PLN pomiędzy ebookiem a książką papierową którą zawsze można odsprzedać jest średnio akceptowalna :(
Może wydawcy ( nie tylko Ebookpoint.pl ) wyciągną z tej promocji wnioski z pożytkiem dla wszystkich zainteresowanych.
Ciekawe ile najwięcej rekordzista zakupił w 1 zamówieniu?
Obstawiam, że ktoś mógł złożyć np. zamówienie na 50.
I ile e-booków sprzedali w promocji?
Ale pewnie takich informacji nigdy nie otrzymamy?
kod dotarł, spore zakupy zrobione, dziękuję
Żeby skorzystać z kodu promocyjnego to trzeba się było w łikend przykuć do komputera bo nie wiadomo było kiedy go przyślą a był ważny jeden dzień. Jak ktoś miał inne plany na spędzenie łikendu niż ślepić w monitor powinien je odłożyć czy jak. Śmieszne to.
Ja kupiłem 4 ebooki, niestety do tej pory wygenerowało mi 1 plik MOBI resztę wciąż mieli, a i wysłanie na Kindla nie działa :(. Dodam, że to mój pierwszy zakup ebooków bo wczoraj dotarł w końcu Paperwhite i jestem trochę tymi problemami zdegustowany. Na alle… kupiłem 2 ebooki i pobrałem bezproblemu, mimo że i tam wysłanie na Kindla coś nie działa.