Nowość: Włącz alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

[aktualizacja] (nie) tylko 1.01.2013: Zaczytanego Nowego Roku – eBookpoint po 9,90

Uwaga: to jest artykuł archiwalny. Opisane promocje mogą już nie być aktualne.

Najnowsze znajdziesz na stronie głównej bloga.

Zaczytanego nowego roku

Ponad 700 e-booków po 9,90 zł tylko 1 stycznia – to noworoczny prezent księgarni eBookpoint.

Nowy rok to czas zobowiązań i postanowień. Z oferty eBookpoint da się wybrać sporo książek, dzięki którym łatwiej będzie nam zająć się czymś nowym.

Przecenione zostały niemal wszystkie bestsellery:

To w niektórych przypadkach zniżka o ponad 80%, dlatego taka okazja może się szybko nie powtórzyć.

Uzupełnienie z godziny 22.58:

Napór na serwery eBookpoint był dziś chyba największy w historii – i wielu z Was nie udało się kupić pożądanych e-booków.

Na profilu facebookowym księgarni pojawił się następujący komunikat:

„Za dzisiejsze techniczne problemy jeszcze raz Was serdecznie przepraszamy. Noworoczne odwiedziny na ebookpoint.pl są o rząd dwóch zer większe od innych dni. Przerosło to nasze najśmielsze oczekiwania. Wciąż pracujemy nad optymalizacją i serwera, i oprogramowania. Wyciągamy też wnioski na przyszłość, by więcej nie narażać Was na podobne sytuacje.

Tym z Was, którym nie udało się kupić dziś ebooków damy oczywiście możliwość ich zamówienia w cenie 9.90. Do najbliższego piątku prosimy o maila na adres: promocja01012013@ebookpoint.pl wraz z informacją, jakie książki chciałaś/chciałeś nabyć.

Promocję jednak dziś o północy musimy wyłączyć, inaczej po prostu nie ruszymy…”

Uzupełnienie z 2 stycznia:

Lista książek objętych promocją, wobec których będzie można wykorzystać otrzymany kod, znajduje się w osobnej kategorii – choć w zasadzie są to po prostu własne pozycje wydawnictw Helionu – wystarczy więc patrzeć na to kto jest wydawcą, no i sprawdzić dla których książek zadziała kod po wpisaniu go na stronie koszyka.

Uzupełnienie z 4 stycznia:

Kody będą wysyłane do poniedziałku włącznie – eBookpoint miał bardzo dużo zgłoszeń, dlatego rozkładają wysyłkę w czasie, żeby strona tym razem wytrzymała napór chętnych.

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Promocje dnia, Stare promocje. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

175 odpowiedzi na „[aktualizacja] (nie) tylko 1.01.2013: Zaczytanego Nowego Roku – eBookpoint po 9,90

  1. YuukiSaya pisze:

    Wow, już myślałam, że im serwery padły ;) Wszyscy rzucili sie na promocje :D

    0
  2. Qwerty256 pisze:

    Serwery ebookpoint.pl bardzo wolno chodza :)

    0
  3. Wojtek pisze:

    to jeszcze nic, chce kupić „Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów” wiec klikam dodaj do koszyka a w koszyku się pojawia… „100 sposobów na SQL” :(

    0
    • Emil pisze:

      Sprawdź ponownie, ja normalnie kupiłem „Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów” mam już nawet pliki :)

      0
  4. KrzysztofB pisze:

    Promocja śliczna, z organizacją gorzej. Miała obowiązywać 1.01.2013. O 4 rano lista książek w promocji była pusta (maja problem z pobieraniem czasu?) a teraz serwer pada

    0
    • Robert Drózd pisze:

      A tak, książki pojawiły się po 11 – widać serwery miały kaca. :)
      Nasza strona też przez chwilę nie działała.

      0
  5. Qwerty256 pisze:

    Dziwie sie ze cokolwiek mozecie kupic ;) mi sypie bledami ciagle ;)

    0
  6. Andb pisze:

    Od 11:50 przed południem serwer leży, a promocja była ogłoszona tuż po 1:00 w nocy z pustą listą książek :(
    W ogóle coś obsługa IT dla ebookpoint nie za bardzo ostatnio działa sprawnie, już mi się zdarzyło, że po zapłaceniu nie miałem książki do pobrania w niedzielę – musiałem czekać do poniedziałku.

    0
  7. Leszek pisze:

    Tylko strona główna wyświetla się poprawnie. Jakakolwiek nawigacja, logowanie czy też zakupy niestety nie są możliwe. Mam nadzieję, że do północy wszyscy się nasycą :))) i łącza trochę się „rozluźnią”.

    0
  8. pawel pisze:

    Udało mi się zakupić kilka pozycji po chyba dwudziestym odświeżeniu ;) Trzeba odrobiny cierpliwości.

    0
  9. Krzysztof pisze:

    Mi właśnie też się udało zakupić kilka pozycji ;) Po godzinnej batalii.

    0
  10. Andb pisze:

    Od 12:40 działa bez żadnych problemów, uff.

    0
  11. meak pisze:

    Ciągle są problemy. Totalna wpadka ebookpoint. Powinni tę promocję przedłużyć przynajmniej o jeden dzień.

    0
  12. Historyk pisze:

    Porażka! Nic nie mogę kupić:(

    0
  13. Ebookpoint.pl pisze:

    Przepraszamy Was za problemy. Niestety nasze serwery nie wytrzymały obciążenia. Obecnie udało nam się przywrócić funkcjonowanie strony http://ebookpoint.pl. Jednak serwer nadal pracuje na maksymalnych obrotach i mogą wystąpić chwilowe problemy. Oczywiście dołożymy wszelkich starań, aby strona jak najszybciej zaczęła działać poprawnie.

    0
    • adamb pisze:

      „Chwilowe” :)
      Dodajcie wpis, gdy witryna już będzie działała na tyle, aby można było skorzystać z promocji. Może być bez przeprosin.

      0
      • YuukiSaya pisze:

        Damn, nie ma przycisku na „Lubię to!”, albo chociaż „Polać mu!” ;)

        Na szczęście udało mi się obejrzeć cały promocyjny asortyment, zanim wszyscy się dobrze obudzili, ale nic mnie nie zainteresowało na tyle, by sie przebijać przez zawieszki serwerów.

        0
    • anda pisze:

      Niestety o 17:30 strona nadal nie działa poprawnie. Ale komunikat „Jeżeli jednak uważasz, że strona której szukasz powinna być dostępna, prosimy o kontakt pod adresem” – jest fajny i naprawdę mnie rozbawił, gdy usiłowałam wyświetlić stronę logowania do poważnej e-księgarni. Sądzę jednak, że bardziej stosowny byłby komunikat „Przepraszamy za usterki techniczne”.

      0
  14. mania pisze:

    raczej powinniscie dołożyć starań by promocja miała szasnę sprawnie funkcjonować i przedłuzyć ją tak by ludzie mieli szansę z niej skorzystać. bo to co się dzieje dziś to totalna fuszerka!

    0
  15. Łukasz pisze:

    Księgarnia sprzedająca ebooki bez DRM ustala bardzo atrakcyjne ceny i zainteresowanie jest takie, że serwery padają. Co by nie mówić, to to jest bardzo dobry omen na nowy rok ;)

    0
    • Dudi pisze:

      Dokładnie, również o tym pomyślałam.
      Świadczy to również o tym, jakie znaczenie mają promocje w przypadku ebooków. Mamy Nowy Rok, zamiast odsypiać i leczyć posylwestrowy ból głowy chętnie kupujemy książki.
      Można z optymizmem myśleć o zmianach na ebookowym rynku czytelniczym.

      0
  16. Adam pisze:

    Szkoda, że nie da się nic kupić :(

    0
  17. hoot pisze:

    poza stroną główną, nie działa lub działa słabo, szczególnie strony związane z promocją lub koszykiem.

    to nie pierwsze problemy techniczne ebookpoint – o kulawym tworzeniu konta lub przypominaniu hasła już kiedyś pisałem. może doczekamy się jakiejś odpowiedzi przedstawiciela firmy…?

    0
  18. Maciunio pisze:

    Ebookpoint powinien jak najszybciej podać informację o przedłużeniu oferty, żeby jeszcze jakoś wyjść z twarzą z tej „promocji”…

    0
  19. Śmieciowy pisze:

    nic się nie da kupić, a ceny normalne są np. wspomniany podręcznik do Lightrooma

    0
  20. wright pisze:

    Świetna promocja, której skutki przekroczyły najwyraźniej oczekiwania. Również mam nadzieję, że zostanie ona przedłużona, bo jest sporo pozycji, które chętnie bym w niej kupił, gdyby było to technicznie wykonalne. ;)

    0
  21. filip pisze:

    wszystkie książki dodawane (a niektore nawet nie dadzą sie dodac) przez promocyjną podstronę ukazują wyłącznie niepromocyjne ceny co wiecej są widoczne jako wersje drukowane… czy to aby nie kleska urodzaju i celowe działanie ebookpoint? chcialbym aby moje zamowienie zostalo jednak zrealizowane zgodnie z regulaminem promocji. jak to rozwiążecie?

    0
  22. Mirek pisze:

    będę próbował , na razie udało mi sie dodać książke do koszyka

    0
  23. kollek pisze:

    Od godz 14 doszedlem do 13 strony promocji i na tym koniec. A jesli nawet nie da sie kupic tego co juz mam w koszyku to gratuluje ksiegarni tak swietnej promocji i przygotowania…

    0
  24. Mirek pisze:

    Może Ebookpoint zatwierdzi wszystkie produkty które są w koszykach ,zapłace jutro jak już strona będzie działać

    0
  25. Maciunio pisze:

    Udało się… po dodaniu jednej pozycji strona zamarła na etapie zamówienia, ale wróciłem do strony głównej – dodałem dwie kolejne pozycje i dalej poszło już bez przeszkód, ceny promocyjne i płatność ok.

    Aha – nie ryzykowałem na razie ściągania tych pozycji – na dziś mi wystarczy, że są w mojej bibliotece :)

    0
  26. zbych pisze:

    Mnie się udało. Dobrze, że żona nie ma dostępu do mojej karty kredytowej, ujrzałaby dziwny zakup za 99,00…

    0
  27. Robert pisze:

    Przeciążenie serwerów to wymarzona sytuacja dla każdej e-księgarni. Mam nadzieję,że zastosują się do reguł e-marketingu w swoich ebookach i wynagrodzą nam brak możliwości zakupu książek. Polecam tu szczególnie „Bezmarketing” :) i czekam na komentarz od ebookpoint na socialmediach ;)

    0
  28. AndraKuf pisze:

    3,5 godziny i się udało uff ;)

    0
  29. Historyk pisze:

    Nadal to samo, nic nie mogę kupić. Strona zapewne zacznie działać bez problemu jak skończy się promocja…. Szkoda, miałem ochotę na książkowe zakupy.

    0
  30. Skorek pisze:

    Szczesciarze, ja probuje zalozyc konto i mail aktywacyjny przez caly dzien jeszcze nie doszedl :(

    0
  31. Marcin pisze:

    ja próbuję od rana i wywala mi ciągle błędy, wrzucam do koszyka i mam…

    0
  32. Marcin pisze:

    … błąd serwera 500 :(

    0
  33. mayszka1 pisze:

    Teraz to nawet helion.pl nie działa poprawnie :(

    0
  34. mayszka1 pisze:

    Mnie udał się zakup dopiero po 2 godzinach walki …
    z błędami podczas zamawiania pozycji- kilkakrotne próby zakupu zakończone błędem serwera. Potem to samo podczas logowania.

    0
  35. Marcin pisze:

    szlak może trafić – udało mi się dodać dwie książki do koszyka… oraz znalazła się tam książka, którą już kupiłem wcześniej – kliknąłem aby ją usunąć… i po zakupach. internal server error 500.

    0
  36. mayszka1 pisze:

    Najlepiej nie robić błędów przy zamówieniu i wybierać tylko to co się chce kupić usuwanie pozycji niestety nie działa :(
    A dalej to tylko się modlić aby przy zamówieniu nie pokazało błędu …. ;/

    0
  37. Ping Ling pisze:

    Promocja pod haslem „Internal Server Error”. Kto pierwszy zobaczy ten komunikat 500 razy nie placi za zamowienie ;-)

    0
  38. kz pisze:

    Padło już wszystko na amen – jeszcze rano, kiedy nie wszyscy się obudzili po imprezie to chyba można było coś tam kupić, ale teraz zero odzewu.

    0
    • Andb pisze:

      „Rano” czyli od 1-szej w nocy jak ebookpoint rozesłał maila z info o promocji do chyba 11-tej lista książek w promocji była pusta…
      Teraz dochodzi nowy rodzaj błędów – oprócz 500 i 503 także:
      „Cannot open ‚szablony/bundle.thtml’: Too many open files in system”

      Cóż – najwyraźniej serwery są mocno nie przystosowane do większej liczby klientów i raczej należałoby tę promocję wydłużyć do tygodnia. Coś mi się casus chmury woblinkowej przypomina ;)

      Dla pocieszenia dodam, że konkurencja też miewa spore kłopoty – do dzisiaj nie jestem w stanie robić zakupów w Złotych Myślach za pomocą firefoxa i programiście nie są w stanie poprawić błędów od kilku miesięcy. Taki life ;)

      0
  39. Marcin pisze:

    mayszka1, ja nie robię błędu, system sam dodał mi książkę, którą już kupiłem wcześniej (pół roku wcześniej). teraz udało mi się zapłacić za jedną książkę, ciekawe co dalej.

    0
  40. zeroG pisze:

    Chciałem kupić kilka książek, które upatrzyłem już wcześniej. Zirytowaliście mnie, „kupiłem” w chomiku, bez czekania. Jak się ogarniecie to może wrócę i zapłacę.

    0
  41. Maciej pisze:

    Polecam wytrwałość, mi w końcu udało się zapłacić za 3 książki, które wybrałem ok. 2 godzin wcześniej

    0
  42. Maciunio pisze:

    Niestety pochwaliłem za szybko i na drugie zamówienie w ogóle nie ma szans…

    0
  43. asymon pisze:

    Nie dałem rady się przebić przez error 500 i odpuszczę, szkoda promocji. Z drugiej strony, zawsze te 50zł mogę wydać u konkurencji :-P

    Albo na szampana.

    0
  44. -marfta- pisze:

    Odpuszczam…. W ostatecznosci to ebookpoint traci…

    0
  45. Luke11 pisze:

    Woo hoo! 2 godziny i dałem radę. Jeżeli mogę coś poradzić to, nie zrażać się jeżeli po kliknięciu „Kupuj” pojawia się błąd tylko skorzystać z linka http://ebookpoint.pl/zakupy/edit.cgi?id=&status= i sprawdzić czy ksiażka sie nie dodała (a jeżeli nie to odświeżyć kilka razy) Ja tak dodałem większość książek, nie widząc potwierdzenia dodania. Zalogowanie się na konto też w podobny sposób. Po kliknięciu zaloguj cały czas nie dostawałem odpowiedzi z serwera po czym wszedłem prze link podany powyżej do koszyka i już byłem zalogowany, a z samym procesem zakupu nie było problemu.

    0
  46. Tomasz pisze:

    Totalna kompromitacja, może chociaż geniusze z ebookpointa i heliona skorzystali i kupili w promocji kilka książek jak przyzwoicie uruchomić biznes internetowy.

    Dzięki za podanie linka, strona główna całkiem padła, miałem na szczęście w koszyku 3 pozycje, może i lepiej że nie więcej to nie zarobią gamonie.

    Teraz walczę z zamówieniem bo dodają mi się jakieś dziwne książki, pewnie ktoś inny próbuje je kupić. Zupełnie jak za komuny z połączeniami telefonicznymi.

    0
  47. Andrzej pisze:

    Żenada ,nic nie można zamówić.
    Ebookpoint powinien przedłużyć promocję.

    0
  48. Mirek pisze:

    ja też próbuje usunąć z koszyka [ebook] Wałkowanie Ameryki
    Autor: Marek Wałkuski ,bo mi się samo dodało

    0
  49. Marcin pisze:

    Nie tłumaczmy brakiem sprawnego działu IT oraz sprawnego systemu sprzedaży internetowej nadmiarem zainteresowania. ebookpoint.pl jako strona w tym momencie się nie otwiera, helion.pl podobnie. To jest problem sprzętowy/programowy a nie nadmiar zainteresowania. Reasumując – kupiłem jedną książkę – zajęło to godzinę – nie mogę jej poprać bo ‚się generuje. Nie jestem w stanie otworzyć katalogu z książkami w promocji, kupiłem jedną książkę tych wymienionych we wpisie na Świecie Czytników. Ciekawy jestem czy będzie jakaś reakcja ebookpoint pt. promocja przedłużona, przepraszamy.

    0
  50. Maciunio pisze:

    udało się po raz drugi, ale trzeci raz nie zaryzykuję…

    0
  51. Tomasz pisze:

    Niezbędnym się wydaje powołanie komitetu kolejkowego.

    Osoby które szczęśliwie zakupiły cokolwiek proszone są o zaniechanie pobierań nabytego towaru, najbliższy realny termin poboru po ustąpieniu mrozów.

    Pozostaje otwarta kwestia głosowania nad wyborem komitetu kolejkowego no i oczywiście głosowania nad metodą głosowania…

    A tak naprawdę to najlepiej się czyta tylko te książki, które już się czytało.

    0
  52. Herbata pisze:

    Czy to są standardy zakupów internetowych roku 2013? I to w księgarni która promuję książkę „Jednym kliknięciem”?
    Odpuszczam. Tylko straconego czasu szkoda.

    0
  53. m pisze:

    Kupiłbym z 3-4 ebooki, ale się nie da…

    0
  54. Paweł pisze:

    Uff, udało się zrobić zakupy po kilku godzinach. Nie tam, żebym cały czas przy komputerze siedział, ale trzeba było być cierpliwym.

    0
  55. ToruOgiwara pisze:

    Nadal nie działa. Nie można się dostać do koszyka. Przeglądania katalogu z promocją jest niemożliwe.

    0
  56. chmurli pisze:

    teraz nawet strona glowna lezy :/

    0
  57. kashiash pisze:

    czyzby wylaczyli serwer ? nie mozna wejsc nawet na strone główną

    0
  58. wghrrr pisze:

    Chyba już tak. Próbuje od rana. Porażka !
    BTW Helion tez automatycznie leży.

    0
  59. Tommi pisze:

    Godziny mijają a państwo z eBookpoint nie nauczyli się niczego w kwestii komunikacji kryzysowej. Bardzo źle sobie tym robią. Facebook i tu wieje ciszą. Krótkie acz regularne komunikaty uspokoiłyby trochę sytuację.
    Poleciłbym jakąś książkę w tym temacie, ale niestety nie działa katalog…

    0
    • ToruOgiwara pisze:

      4h temu wrzucili na FB: „Przepraszamy Was za wciąż pojawiające się problemy. Niestety nasze serwery nie sprostały obciążeniu i pracują na maksymalnych obrotach. Problem z wydajnością będzie się jeszcze pojawiać. Oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby strona jak najszybciej zaczęła działać poprawnie.”

      0
      • Tommi pisze:

        Tak, tak samo jak i tu, ale moim zdaniem powinien to ktoś odpowiedzialny za marketing/PR prowadzić trochę aktywniej.

        0
  60. kashiash pisze:

    Spokojnie, nie ma co panikować. Ekipa heliona ma problem i nad nim walczą. Podejrzewam, ze wymyslą jakąś rekompensatę(ba liczę na nią ;)). Dajmy im czas, podejrzewam, że teraz mają na głowie przywrócenie serwisu i niech nad tym pracują.
    Trochę zrozumienia w nowym roku ….

    0
    • Tommi pisze:

      Ależ ja osobiście rozumiem całą sytuację aż nadto dobrze, a tylko wyraziłem swoją opinię, że komunikacja kuleje z lekka. Co więcej, imho nie przyniesie to wiele dobrego wizerunkowi eBookpoint.
      Pracować nad awarią powinni technicy, a nad wizerunkiem w sieci marketing/PR specjaliści.
      Życzę im i wszystkim tu obecnym najlepszego w Nowym Roku :)

      0
  61. Luke11 pisze:

    Właśnie mi przez dropboxa spłyneła połowa zakupionych ebookow, czyli coś tam działają, ale ciągle straszna czkawka

    0
    • kashiash pisze:

      szczęsciarz ;). ja mam dlugą listę w koszyku i nie moge sie doczekac momentu gdy bede mogl nacisnac ..zapłać

      0
  62. Bartek pisze:

    Chyba coś ruszyło….
    Udało mi się właśnie kupić dwie książki.
    Powodzenia !

    0
  63. Piotrek pisze:

    Udało mi się kupić „Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów”, ale zajęło mi to ponad godzinę, rezygnuję z dalszych zakupów…

    0
  64. Pablo pisze:

    Dzięki za info :)

    0
  65. Adam pisze:

    Ja próbuje od 15 kupić i nic…

    0
  66. Piotrek pisze:

    Trzeba szybciej F5 naciskać ;)

    0
  67. Grzesiek pisze:

    Error 503 Service Unavailable – czyli w sumie nic nowego. Tak jak wszyscy powyżej sądzę, że promocja powinna zostać przedłużona

    0
  68. Historyk pisze:

    Odpuszczam. Od rana próbowałem i nic.

    0
  69. AniaM pisze:

    Strona pojawia się i znika ;-). Też jestem ciekawa jak się zachowają po takiej „wpadce”. Bardzo zależy mi na dwóch pozycja, ale jak się uda kupiłabym więcej.

    0
  70. cga pisze:

    powiedzcie mi czy można tam płacić przelewem?? mam pustaka na koncie po końcówce roku.

    0
  71. Robert pisze:

    Nikt z strony ebookpoint się nie odzywa.
    Czyli mają mnie w głębokim poważaniu.
    Straciłem kilka godzin na bezskuteczne zamówienie.
    Straciliście państwo klienta.

    0
  72. Lopez pisze:

    W pyszczek jeża. Mam 6 książek w koszyku. Między innymi „Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów”. Po przejściu do płatności, książka pojawia się jako papierowa (129pln). :-(

    0
  73. emssik pisze:

    Udało mi się w godzinach 12-14 dodać trochę książek do koszyka (oczywiście też z dużymi problemami), ale to by było na tyle, do teraz nie jestem w stanie ponownie wejść do koszyka i zrealizować zamówienia.

    Świetna promocja, idealnie zepsuta przez niewłaściwa obsługę techniczną.

    0
  74. Michał pisze:

    Cóż… to pewne, że po dzisiejszym doświadczeniu będę omijał księgarnię ebookpoint szerokim łukiem.

    0
  75. Qwerty256 pisze:

    Chyba juz maja wszystko gleboko bo padlo na amen :) porazka moim zdaniem, kazdemu moze sie zdarzyc, ale brak komunikacji, updatow i informacji ze promocje przedluzamy ze wzgledu na to co sie dzieje – to porazka

    0
  76. Grzegorz pisze:

    Parę dni temu JetBrains (robi narzędzia dla programistów) też miał promocję (75% zniżki) i też im serwery w parę minut padły — ale wstały po paru godzinach.

    Niestety DoS w tej sytuacji to chyba standard… :(

    Szkoda, że o 22 wciąż nie działa.

    JetBrains po paru godzinach się pozbierał…

    0
  77. Tomek pisze:

    Mam nadzieję, że ebookpoint.pl wyjdzie z tego obronną ręką i przedłuży promocję.
    W przeciwnym przypadku, będę tę księgarnie omijał szerokim łukiem.

    0
    • kz pisze:

      Też jestem ciekawy jak to zakończą – niektórzy mieli czas, żeby kilka godzin siedzieć przed kompem, ale to chyba nie było oczekiwanym efektem :)
      Pozytywne, że zainteresowanie ebookami potrafi zablokować na cały dzień profesjonalną stronę – przecież nie jest obliczona na kilkadziesiąt odwiedzin ?

      0
  78. nick pisze:

    A dajcie spokoj, to jakas pomylka. Lepiej niech przedluza promocje do jutra przynajmniej, inaczej tylko niesmak pozostanie.

    0
  79. dorota pisze:

    nic a nic się nie udaje. a szkoda, bo planowałam duże zakupy.
    byłoby miło, gdyby promocja została przedłużona o dzień-dwa.

    0
  80. ToruOgiwara pisze:

    z FB oficjalna informacja ebookpoint: „Za dzisiejsze techniczne problemy jeszcze raz Was serdecznie przepraszamy. Noworoczne odwiedziny na ebookpoint.pl są o rząd dwóch zer większe od innych dni. Przerosło to nasze najśmielsze oczekiwania. Wciąż pracujemy nad optymalizacją i serwera, i oprogramowania. Wyciągamy też wnioski na przyszłość, by więcej nie narażać Was na podobne sytuacje.

    Tym z Was, którym nie udało się kupić dziś ebooków damy oczywiście możliwość ich zamówienia w cenie 9.90. Do najbliższego piątku prosimy o maila na adres: promocja01012013@ebookpoint.pl wraz z informacją, jakie książki chciałaś/chciałeś nabyć.

    Promocję jednak dziś o północy musimy wyłączyć, inaczej po prostu nie ruszymy…”

    0
    • dorota pisze:

      jak ja mam niby wiedzieć, które książki były przecenione, skoro nawet strona promocji mi się nie otwiera? :/

      0
      • ToruOgiwara pisze:

        Zostali poproszeni o wystawienie katalogu jako statycznego HTML gdzieś w internecie. Zobaczymy czy tak zrobią. Ja zamówiłem tylko te z co widziałem w mailu z powiadomieniem o promocji. Również nie udało mi się dobrać do katalogu.

        0
    • YuukiSaya pisze:

      Czyli jak nie pooglądałeś dokładnie katalogu i nie masz wybranych dokładnie pozycji, które chciałeś kupić (część ma strasznie podobne nazwy), to już się nie załapiesz. No nie wiem, czy przeglądając stronę o 11 zdołałam cokolwiek zapamiętać…

      0
  81. ToruOgiwara pisze:

    W ten oto sposób ebookpoint poznał tajemnicę prawa popytu i podaży. Nauka dla pozostałych. Chcecie sprzedaży to nie sprzedawajcie ebooków w cenie papieru i przygotujcie serwery.

    0
  82. warnow pisze:

    po kilku godzinach udało mi się zapisać do pdf listę książek informatycznych z promocji. jeżeli ktoś potrzebuje dajcie znać: warnow@wp.pl

    0
  83. kollek pisze:

    Udalo sie kupic i zaplacic, od 14 … :)

    0
  84. Jacek pisze:

    Na Facebooku umieścili info:

    „Tym z Was, którym nie udało się kupić dziś ebooków damy oczywiście możliwość ich zamówienia w cenie 9.90. Do najbliższego piątku prosimy o maila na adres: promocja01012013@ebookpoint.pl wraz z informacją, jakie książki chciałaś/chciałeś nabyć. ”

    Zatem będzie można nabyć książki w późniejszym terminie :-)

    0
  85. kashiash pisze:

    cierpliwosc sie oplacila, pod koniec udalo mi sie w koncu kupic czesc zamowionych ksiazek, czesc jednak bedzie trzeba zamowic via email

    0
  86. kashiash pisze:

    ja robilem ze 4 podejscia po kilkanascie – kilkadziesiat minut, w sumie ze 3 godziny zeszlo
    ale kupilem 35 ksiazek warte ponad 2tys ;)

    0
  87. KrzysztofB pisze:

    Gratuluję szczęściarzom, którym się udało. Serwer nadal chodzi w kratkę, nie wszystkie funkcje się podniosły. Może do piątku uda mi się zobaczyć zawartość własnego koszyka lub doczekam się działającej wyszukiwarki.

    0
  88. Shadow_man pisze:

    No to by było na tyle, co do promocji. Ceny wróciły na swoje miejsce. Jedno słowo się mnie jako potencjalnemu klientowi ciśnie na usta : HAŃBA. Próbowałem załapać się na tylko jedną książkę „Wałkowanie Ameryki”, od godziny 18-stej. I za nic się nie dało. Nawet nie poczekali do choćby 5 rano z tą promocją, aż ludzie przestaną tak zawalać łącza. :| Najpierw niech zoptymalizują stronę pod takie obciążenia, a potem robią wyprzedaże. Jednym słowem nie jest mi ich żal. Właśnie na pewnym gryzoniu pl znalazłem ich wydanie ebooka tej książki i nie miałem żadnych skrupułów z niej skorzystać dla użytku własnego, a wydanie papierowe zakupię sobie w Empiku, przynajmniej będę miał, co na półce postawić.

    0
    • Shadow_man pisze:

      Super, jeszcze trzeba mieć Facebooka, żeby się dowiedzieć, że jednak promocja przeniesie się na formę mailową. Super, wracamy do „epoki internetu łupanego”. Może wszyscy wejdziemy na kanał IRC, a ebookpoint będzie nam udostępniał tam książki? Na prawdę tak trudno było zamieścić informację o tym, że promocja przenosi się na drogę mailową na stronie internetowej? Dziękuję za taką nie zorganizowaną przecenę.

      0
    • Piotr pisze:

      HAŃBA

      Powinni za darmo rozdawać i jeszcze dopłacać!

      0
      • Shadow_man pisze:

        Rozdawać – nie koniecznie. Choć Woblink kiedyś rozdawał. ;) Jednak dopłacić owszem mogli. Nie zaszkodziłoby trochę pieniędzy dołożyć do polepszenia jakości świadczonej usługi. I tak to jest hańba, jak poważny sklep internetowy robi wyprzedaż, to każdy z niej powinien móc skorzystać, a informacja o przedłużeniu promocji w taki czy inny sposób powinna zostać podana na stronie, a nie na Facebooku, bo przez niego nie kupuje od nich książek. :)

        0
        • YuukiSaya pisze:

          Hańbą jest fakt, że nic praktycznie nie zrobili, by postawić stronę. Znam przypadki, gdy o wiele większe sklepy padały, bo np. wychodził towar, którego wszyscy pożądali, ale kilka godzin z reguły załatwiało sprawę. A tu – ponad 12? W cywilizowanym świecie? Nie można było się skontaktować z kimkolwiek, by na ten jeden dzień wynająć większe zasoby?

          0
  89. Kuba pisze:

    Ja spędziłem cały swój wolny czas, który mogłem przeznaczyć na odpoczynek, próbując kupić dodane do koszyka książki. Nie udało się. Od 15 do 24 po prostu odświerzałem stronę z koszykiem. Nie wiem co myśleć…

    0
  90. Piotr pisze:

    Ja dalem sobie spokoj kolo 22. Dla mnie to skureczna anty reklama tego portalu i wyglada na swiadome dzialanie.

    0
  91. ToruOgiwara pisze:

    Nie udało mi się kupić. Widzę te książki w koszyku w cenach, których nie są moim zdaniem warte. Wysłałem maila, zobaczymy co odpowie księgarnia.

    0
  92. maland pisze:

    Czy ktos jest w stanie przedstawic liste ksiazek ktore byly w promocji?
    Na strone nie moglem sie wbic w ogole i nie wiem co bylo do wyboru, a skoro oferta jest nadal wazna do piatku tyle ze na maila, to chetnie bym skorzystal.

    Dzieki!

    0
  93. Ebookpoint.pl pisze:

    Przepraszamy Was za wczorajsze problemy wynikające z promocji. Na naszym facebookowym profilu obiecaliśmy [ http://on.fb.me/10NqM0w ], że udostępnimy listę ebooków objętych noworoczną promocją. Oto ona: http://ebookpoint.pl/kategorie/promocja.

    Ci z Was, którzy do nas napisali na wskazany adres otrzymają w ciągu najbliższych kilku dnie kody rabatowe uprawniające do zakupu ebooków w promocyjnej cenie. Będziemy je stopniowo wysyłać na Wasze skrzynki mailowe. Wielka prośba o wyrozumiałość, liczba maili jest… duża.

    0
    • para pisze:

      strona z tytułami objętymi promocją działa mi dziwnie tzn. wybierając sortowanie wg bestsellerów i przechodząc do kolejnych stron (jest 25) sposób sortowania sam się zmienia – raz jest wg tytułu, raz wg ceny itd. – książki się powtarzają

      0
      • Marcin pisze:

        To prawda, książki powtarzają się – czasem w tytule jest ‚ebook’, ale szczęśliwie po dodaniu nawet dwukrotnie do koszyka widnieje jeden tytuł. Sortowanie – nie sprawdzałem, przeleciałem ręcznie te 25 stron.

        0
  94. Sebastian pisze:

    List wysłałem do Ebookpoint.pl przed chwilą. Co znaczy „Ci z Was, którzy do nas napisali na wskazany adres otrzymają w ciągu …”? Tylko, ci którzy napisali wcześniej dostaną te kody?

    No to Nowy Rok strona rozpoczyna od burzliwej dyskusji, ciekawe czy utrzyma się taka średnia postów dziennie :) Kto by się spodziewał, że tyle ludzi 1 stycznia będzie chciało kupować książki zamiast odsypiać szaleństwa.

    0
  95. Marcin pisze:

    super! wysłałem do ebookpoint maila :)

    0
  96. Marcin pisze:

    Można już nie marudzić :P – ebookpoint już rozsyła te kody rabatowe – i muszę powiedzieć, że robi to dość sprawnie – dostałem w ciągu godziny. Przesłany indywidualny kod rabatowy (data ważności: 2013-01-04) umożliwia zakupy na warunkach noworocznej promocji – obniży cenę wybranych ebooków ( http://ebookpoint.pl/kategorie/promocja) do kwoty 9,90 zł. Także – IHMO wyszli z tego z twarzą. pozdrawiam

    0
  97. para pisze:

    Przyznam że 1. stycznia nie zajrzałam tutaj i nie wiedziałam o promocjach. Czy w związku z tym skorzystanie z promocji na świeżym (popromocyjnym) koncie jest technicznie możliwe? (choć moralnie naganne)

    0
    • m pisze:

      Jakie naganne :) Chcesz zapłacić, dajesz zarobić. W cenie niepromocyjnej kupisz? Pewnie nie, bo niejednokrotnie są za wysokie. A tak oni zarabiają 10zł za każdą książkę, a Ty masz coś co Cię interesuje w zadowalającej cenie. Win-win.

      0
    • ToruOgiwara pisze:

      Pisz i już. Przecież nie chcesz za darmo tylko za pieniądze.

      0
  98. jan pisze:

    Chciałem skorzystać z tej promocji ale o kilku próbach w ciągu wczorajszego dnia dałem sobie spokój. Następnym razem może lepiej się przygotują. Trochę to żenujące.

    0
  99. Robert pisze:

    Ebookpoint to jedna z najlepszych e-księgarni pod kątem wygody zakupów. Przejrzysta oferta, virtual drive, 3 formaty i od czasu do czasu jakieś konkursy kreatywne, a nie typu kupujesz najwięcej wygrywasz co z automatu raczej odrzuca już posiadaczy kindle. No coż jedna wpadka z mega-promocją raczej nie zmieni mojego zdania, aczkolwiek 1 stycznia spędziłem przy komputerze kilka godzin próbując zrobić zakupy. Cierpliwie czekam na email, bo raczej nadgodzin pracownicy Helionu nie dostali aby rozsyłać te emaile z kodami. Jedyny zarzut to fakt, że nabrali wody w usta w social mediach. Polecam tu „Bezmarketing” dla pracowników odpowiedzialnych za PR ;)

    0
    • Marcin pisze:

      1.01.2013 nie był dla nich szczęśliwy, dzisiaj nadrabiają. Z tego co napisali… 10000% większy ruch użytkowników. Do tego zsumowało się to z wolnym dniem etc. Reakcja końcowa wg mnie trafna i rehabilitująca – promocja jest przedłużona dla zainteresowanych do piątku, trzeba wysłać maila (podany), katalog statyczny stron z promocją jest (podany). Trochę bałaganu w postach na FB na stronie ebookpoint’a czyli myślę zabrakło kogoś kto by to PR’owo ogarnął w jeden dobry ciąg. Bo informacja, że 10 000% więcej osób zainteresowało się zakupem u nich to dobry PR. Cena książek w promocji – kolejny dobry PR. To że nie działał serwer – ból dla nas. Wystarczyła by wczoraj decyzja i wyraźny komunikat, że nie ma co się denerwować, dzisiaj wyłączamy serwer, można kupować do piątku, niestety rozwiązanie informatyczne nie sprostało zainteresowaniu. Wtedy sprawca (ebookpoint) zachowuje bez nerwów zainteresowanych ich aktywność w stronę kupowania, dobry wizerunek bez skazy PRowej – suma sumarum… A tak – mam wrażenie, że odpowiedzi ebookpoint’a zginęły w nawale narzekania i pretensji. Może zamiast FB lepszy do komunikatów jest… Twitter?

      0
  100. Przemo pisze:

    Oby tylko zdążyli z wysyłką kodów na maila do 4 stycznia :)

    0
  101. wghrrr pisze:

    Otrzymałem maila dziś 2013.01.02 o 17:06. Książki już zakupione. :)
    ebookpoint.pl pomimo „wpadki” będę wracał, wybaczam :)

    0
  102. Kuba pisze:

    Udało się. Kod otrzymałem, jakoś przebrnąłem przez całość. 13 książek za 128,70 zł zamiast 806,50 zł! Niesamowita promocja. Ebooki ważą prawie 200 MB. Thanks!

    0
  103. Michał pisze:

    Mam kod, ale niestety po jakiś 15 próbach jego podania, nadal wszystkie ceny są nie zmniejszone :( Zobaczę jutro i ewentualnie skontaktuję się z obsługą klienta.

    0
  104. Adam pisze:

    Czekam od wczoraj od 15:00 i nie wiem, czy się doczekam. Mam nadzieję, że księgarnia o mnie nie zapomni :)

    0
    • Adam pisze:

      A jednak cierpliwość się opłaciła. Kod doszedł, rucha na stronie zmalał i bez problemu udało się zrobić zakupy.

      Dziękuję bardzo ebookpoint :)

      0
  105. Aikane pisze:

    Ja podobnie, czekam od wczoraj i żadnego maila z kodem nie widać.

    0
  106. Ebookpoint.pl pisze:

    Waszych maili jest bardzo, bardzo dużo. Kody rabatowe będą rozsyłane do poniedziałku (włącznie). Wysyłkę rozkładamy w czasie aby uniknąć przeciążenia serwera. Prosimy o cierpliwość. Żaden mail nie zostanie pominięty, każdy z Was otrzyma swój kod.

    0
    • Jacek Synowiec pisze:

      Coś trzeba zrobić z dodawaniem produktów do koszyka – który trwa do 2 minut na 1 produkt …

      0
    • drumilus pisze:

      Rowniez bardzo dziekuje za kod – a dzieki temu ze kilka razy przejrzalem liste promocyjna narobilem sobie wiecej apetytu i choc na poczatku mialem kupic tylko 3 to skonczylo sie na 11…

      A moze to bylo zaplanowane – jesli tak to gratuluje znajomosci psychologii zakupow (na szybko wybiera sie najpotrzebniejsze/najciekawsze, a na spokojnie, po ciezkich przezyciach z zamawianiem ma sie ochote na wiecej)? Nic bardziej nie boli niz stracona okazja, a taki powrot okazji cieszy podwojnie!

      0
  107. Bukwa pisze:

    Ebookpoint stanął na wysokości zadania :-) Dostałem kod mailem, zakupiłem 7 książek. Brawo dla Helionu!

    0
  108. Sebastian pisze:

    Też się pochwalę, że udało się zrealizować kupon i zamówienie. Problemy były z pobieraniem i wysyłką na Kindla. PDF’y pobrały się uszkodzone i nie wszystkie wysłane książki dotarły na Kindle. Dla mnie żaden problem, to nie były pilne zakupy mogę poczekać kilka dni.

    0
  109. Dako pisze:

    Dołączam się do zadowolonych uczestników promocji :)
    22 pozycje zakupione.
    Brawo dla Ebookpoint.pl
    Promocja pokazuje potencjał rynku i nasuwa się pytanie :
    Czy ceny wszystkich ebooków nie mogły by standardowo kształtować się na podobnym pułapie cenowym ?
    Przecież drukarnia i papier kosztują więc różnica cenowa na poziomie zwykle ok 10,00 PLN pomiędzy ebookiem a książką papierową którą zawsze można odsprzedać jest średnio akceptowalna :(
    Może wydawcy ( nie tylko Ebookpoint.pl ) wyciągną z tej promocji wnioski z pożytkiem dla wszystkich zainteresowanych.

    0
    • Ciekawe ile najwięcej rekordzista zakupił w 1 zamówieniu?
      Obstawiam, że ktoś mógł złożyć np. zamówienie na 50.
      I ile e-booków sprzedali w promocji?

      Ale pewnie takich informacji nigdy nie otrzymamy?

      0
  110. para pisze:

    kod dotarł, spore zakupy zrobione, dziękuję

    0
  111. slawek pisze:

    Żeby skorzystać z kodu promocyjnego to trzeba się było w łikend przykuć do komputera bo nie wiadomo było kiedy go przyślą a był ważny jeden dzień. Jak ktoś miał inne plany na spędzenie łikendu niż ślepić w monitor powinien je odłożyć czy jak. Śmieszne to.

    0
  112. malymike pisze:

    Ja kupiłem 4 ebooki, niestety do tej pory wygenerowało mi 1 plik MOBI resztę wciąż mieli, a i wysłanie na Kindla nie działa :(. Dodam, że to mój pierwszy zakup ebooków bo wczoraj dotarł w końcu Paperwhite i jestem trochę tymi problemami zdegustowany. Na alle… kupiłem 2 ebooki i pobrałem bezproblemu, mimo że i tam wysłanie na Kindla coś nie działa.

    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania. Jeśli chcesz mieć swój obrazek przy podpisie, zarejestruj swój adres mailowy na stronie gravatar.com.

Zapisz się także do newslettera Świata Czytników


Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.