Za drogo? Ustaw alerty cenowe na e-booki i kupuj taniej!

Amazon ponownie rozdziela konto Kindle i Cloud Drive

notice-cloud-drive

Amazon zmienia działanie swojej chmury. Oznacza to, że pliki wysłane na konto Kindle nie będą dostępne już do ściągnięcia w Cloud Drive. 

Jeśli korzystacie z Cloud Drive, parę dni temu mogliście zauważyć plik DOCX (!) z nieco dziwnym komunikatem. Najpierw go zacytuję, a potem spróbujemy wyjaśnić o co chodzi:

Starting on April 14, 2016, personal documents sent to your registered Fire tablets, Kindle e-readers, and Kindle reading apps using Send to Kindle will no longer be automatically added to your Amazon Cloud Drive account. While Send to Kindle services will continue to deliver your documents to your registered Fire tablets, Kindle e-readers, and Kindle reading apps, it will now archive your documents only to your Kindle Library.

You’ll still be able to read your existing personal documents on your registered Fire tablets, Kindle e-readers, and Kindle reading apps and all of your currently stored personal documents that are in your Cloud Drive will remain there. However, any changes you make to personal documents currently stored in your Cloud Drive will only be reflected in your Amazon Cloud Drive and in the corresponding documents on supported Fire tablets, which are visible in the Docs tab. They will not be reflected in the Manage Your Content and Devices page and any documents delivered from there.

You can view and manage your Send to Kindle documents by going to Manage Your Content and Devices (www.amazon.com/mycd).

No i teraz przyjrzyjmy się bliżej.

Jak działało połączenie obu chmur Kindle

Zacząć trzeba od tego, że niemal równo dwa lata temu, w kwietniu 2014 Amazon połączył częściowo dwie swoje chmury. Od tego czasu, jeśli wysłaliśmy jakiś plik na Kindle, znajdował się on w dwóch miejscach:

  1. Na koncie Kindle – czyli na stronie Manage Your Content and Devices – zakładka Your Content i Docs. 
  2. W serwisie chmurowym Amazonu, czyli Cloud Drive – w specjalnym folderze „My Send-to-Kindle Docs”.

Obie te lokalizacje były zsynchronizowane – np. z Cloud Drive znacznie łatwiej było pliki usuwać i wtedy znikały one też z konta Kindle.

Pamiętacie też pewnie „aferę chmurową” sprzed roku – wtedy to wprowadzenie przez Amazona opłat za Cloud Drive wywołało obawy, że wysyłka na Kindle stanie się płatna. Szybko zostało to rozstrzygnięte. Na stronie pomocy dotyczącej Cloud Drive czytamy:

Kindle personal documents stored in your Cloud Drive using Send to Kindle tools and services no longer count against your Cloud Drive storage limit.  To upload files directly to Cloud Drive, you will need to select one of the available unlimited plans or free trials. You may continue to send personal documents to yourself using Send to Kindle without purchasing a Cloud Drive storage plan.

Tak więc można spokojnie wysyłać pliki na Kindle bez wykupywania abonamentu chmury.

Zmiany (?) od 14 kwietnia 2016

Co zmieniło się teraz:

  1. Od 14 kwietnia 2016 wszystkie pliki wysłane przez Send To Kindle (czyli aplikację Amazonu, albo przez maila) trafią jedynie na konto Kindle, ale już nie do chmury.
  2. Wszystkie pliki które były w Cloud Drive nadal tam pozostaną, ale działania ich dotyczące nie będą już odzwierciedlone na koncie Kindle.
  3. Nadal można korzystać bez problemu z konta Kindle czyli strony Manage Your Content and Devices.

Co to oznacza w praktyce? Niewiele – pliki nadal trafią na czytnik i nadal będzie można nimi zarządzać przez konto Kindle.

konto-kindle-lista

Niby jasne. Tylko, że dziś mamy 18 kwietnia, a u mnie nadal to działa – oto mój folder z wysłaną dziś książką „What if” i ostatnimi numerami czasopism.

cloud-drive-my-send

Widzimy tu też wspomniane powiadomienie: „Notice From Amazon Cloud Drive.docx” – którego swoją drogą nie ma na koncie Kindle.

Usunąłem też dziś jeden z plików – i natychmiast zniknął z konta Kindle. Tak więc żadnych zmian u siebie nie zauważam. Ale może dlatego, że mam też tablet Fire i w związku z tym aktywny abonament Cloud Drive?

Parę osób pisało mi w ostatnich dniach, że faktycznie, po zalogowaniu do Cloud Drive ani nie widzą folderu „My Send-to-Kindle Docs”, ani nie widzą wysłanych plików.

A jak to wygląda u Was?

W ankiecie pytam – czy pliki wysyłane na Kindle nadal trafiają Wam do Cloud Drive? Opcja „Nie wiem” dla leniwych lub na wypadek innych okoliczności.

Czy nowe pliki wysłane na Kindle trafiają do Twojego Cloud Drive?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Aktualizacja z 3 maja 2016: w moim przypadku połączenie między kontem Kindle i Cloud Drive przestało działać 27 kwietnia – książki wysłane na Kindle po tej dacie już nie trafiają do Cloud Drive. Tak więc zapowiedź z artykułu została spełniona, tyle że z opóźnieniem.

Czytaj dalej:

Artykuł był przydatny? Jeśli tak, zobacz 6 sposobów, na jakie możesz wspomóc Świat Czytników. Dziękuję!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Książki na czytniki i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Hosting: Zenbox

70 odpowiedzi na „Amazon ponownie rozdziela konto Kindle i Cloud Drive

  1. Gumbare pisze:

    A ja mam inny problem. Może ktoś pomoże/odpowie.
    Posiadam Kindle Paperwhite III i za nic nie mogę przesunąć (move) sobie książki z głównego ekranu „home” na przykład do kolekcji „przeczytane”.
    Jestem w stanie dodać do kolekcji, ale niestety książka wciąż też wisi w home.
    Jeśli dodam do kolekcji a potem usunę z home, to książka znika z całego czytnika.
    W poprzednim czytniku Kindle Classic działało mi przesuwanie do kolekcji.
    Miałem zrobioną kolekcję „przeczytane” i tak czyściłem sobie główny ekran.

    0
    • bq pisze:

      Bo taka jest uroda kolekcji. To nie sa foldery jak w pececie, gdzie schowasz cos i to tam bedzie siedzialo skryte. Kolekcja to tylko oznaczenie, ze ksiazka przynalezy do danej kolekcji. Tak samo jesli przypiszesz ksiazke do 5 ciu roznych kolekcji to ona sie nie rozmnozy. Masz 2 opcje. Albo to akceptujesz albo tego nie akceptujesz, Ja robie to drugie. Nie robie zadnych kolekcji tylko mam kilka ksiazek na czytniku, a jak ktoras przeczytam to ja odsylam na chmure ( kasuje z czytnika). Foldery mam w inkbooku i tez to nie jest dobre rozwiazanie. Jak masz duzo ksiazek i zrobisz za duzo folderow to ciezko sie szuka ( a mialo byc latwiej) Wiec mam 2 – przeczytane i nieprzeczytane. I tak jest latwiej.

      1
      • Gumbare pisze:

        Też tego nie akceptuję i trzymam niewiele książek na czytniku.
        Wszystkie książki trzymam w calibre.
        Ale po co w takim razie 4GB pamięci? Wystarczyłoby 512 MB.
        Szkoda… bo w Classic to działało.

        0
      • Pioterg666 pisze:

        Nie zgodzę się. Mi książki przenoszą się z ekranu głównego do kolekcji. A jak dodam do kilku (bardzo rzadko to robię) to jest w kilku, ale na ekranie głównym danego tytułu też nie ma.

        5
      • Athame pisze:

        Oczywiście to nie jest normalne zachowanie, bo normalnie po dodaniu pozycji do choćby jednej kolekcji znika ona z głównej listy.

        Typowa usterka oprogramowania (lub sprzętu) i nadaje się do reklamacji.

        2
        • bq pisze:

          Tak bylo dawno w starych kindlach. mam przed soba PW3. Jedna kolekcje i ksiazki obok niej nie nalezace do niej dodaje je po kolei do kolekcji i wciaz sa obok niej i w niej. Jakiego Kindla uzywasz????

          0
          • Athame pisze:

            Mam najnowszy FW w Voyage i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Ostatni raz taką sytuacje widziałem w PW2 z uszkodzoną pamięcią.

            0
            • bq pisze:

              No to ja sie poddaje, ale mialem tak i w PW2 i nie wydaje mi sie, zeby ktorykolwiek z czytnikow byl kiedykolwniek uszkodzony. Jestem Nna stronie tytulowej mam przed soba „Creme de la Kreml” u gory zaznaczone „All Items” dodaje do kolekcji polityka i jest wciaz obok tej kolekcji, oraz w niej jak ja otworze. Jeli zmienie gorna belke z all items na Collections wtedy oczywiscie bede mial tylko kolekcje z rzeczami w nich umieszczonymi ale nie bede widzial „luznych” ksiazek. (mowie „ksiazki” oczywiscie o „docs” czyli polskiej literaturze. ) Czy moge prosic Roberta o rozstrzygniecie, czy ja sie myle i ksiazka powinna mi zniknac z panelu po dodaniu do kolekcji?

              0
        • Dominik pisze:

          Jesteś pewien, że nie jest to po prostu zmiana w nowej wersji oprogramowania?

          0
    • asymon pisze:

      Czy na górnym pasku (pod ikonami) po prawej masz wybrane „Collection”? Masz tam Recent, Title, Author i Collection.

      2
  2. masurrro pisze:

    „What if” – całkiem niezłe. Uśmiechnąłem się tu i ówdzie. Nie ma jak nerdowskie komiksy :)

    2
  3. Darek pisze:

    Witam,

    Dziękuję za kolejny interesujący tekst.

    Sprawdzone. Plik (.docx) wysłany z komputera do czytnika poprzez „Send to Kindle” jest w Amazon Cloud Drive oraz w Manage Your Content and Devices.

    Pozdrawiam

    0
  4. Jureq pisze:

    Nie mam planu płatnego. Nie widzę folderu My-Send-To…. i żadnych dokumentów. Ale zaraz po zalogowaniu widzę listę Recent Files na której jest 7 ostatnio wysłanych na Kindla plików i ten list od Amazonu. Do plików z tej listy w żaden sposób nie można się dostać.

    0
    • asymon pisze:

      Na górze masz „All Files”, potem „My Send-to-Kindle Docs” i z menu na dole wybierasz np. Download. Ale chyba wygodniej jest używać strony http://amazon.com/myk (choć pliki mają DRM, a z chmury chyba nie).

      Swoją drogą, chyba dlatego Amazon zrezygnował z wyświetlania zakładki „Cloud” dla rzeczy nie pobranych na czytnik, teraz jest „All”.

      0
  5. Bart pisze:

    Czy w dalszym ciągu będą mi się książki synchronizowały pomiędzy urządzeniami? Jedną książkę czytam w domu na kindle a w pracy na telefonie w aplikacji kindle. Jak zaczynam czyta jakąś książkę to na telefonie muszę ją pobrać z library->all items. Czy dalej będę mógł tak robi, czy teraz muszę książki zrzucać do telefonu osobno?

    0
  6. krakusek pisze:

    Mam pytanko.
    Kupuje książki w wielu sklepach. I zawsze wysyłam je na maila @kindle.com. Ale żadna z tych książek nie jest widoczna w zakładce „Manage Your Content and Devices” na stronie Kindle, mimo tego że ta opcja włączona w ustawieniach („Personal Document Archiving” ->”Archiving is Enabled”)

    0
  7. Bociek pisze:

    Tak a propo Amazonu. Czy ktoś z was wie jak kasować pliki hurtem?

    Wysłane przez send-to-kindle pliki widzę w „Manage Your Content and Devices/docs”, czyli bez zmian.

    0
    • Robert Drózd pisze:

      No właśnie najprościej było usuwać przez Cloud Drive – w „Manage…” da się zaznaczyć maksymalnie 10 naraz.

      0
      • Bociek pisze:

        W takim razie popiszę się ignorancją. Wygląda na to, że pomimo możliwości, nigdy nie korzystałem z Cloud Drive :)

        0
        • Robert Drózd pisze:

          https://www.amazon.com/clouddrive/ – no to jeszcze możesz sprawdzić, czy dla Ciebie działa :) Logujesz się kontem Amazonu.

          0
          • winter pisze:

            Nigdy w życiu nie korzystałam. Bez Twojego linka nawet nie wiedziałabym jak się dostać.
            Po zalogowaniu widzę napis z czerwonym wykrzyknikiem: Your trial has ended. Please start your unlimited storage planin order to resume uploads.
            Jeśli nie chcę z tego korzystać, to muszę coś zrobić?

            0
            • Robert Drózd pisze:

              Nie, nic nie musisz robić. Czyli rozumiem że linku do „All files” nie widzisz.

              1
              • winter pisze:

                Jak już wejdę przez link, który podałeś wyżej, to widzę „All files”. Jak kliknę to mam podział: send-to-kindle, videos, pistures, documents.
                Natomiast nie wiem, jak się wchodzi inaczej. Czy jak się normalnie zaloguję na konto w Amazonie, to gdzieś można przejść do CloudDrive?

                0
              • asymon pisze:

                Jak rozwiniesz menu na górze lekko po prawej: „Hello, …. Your Account”, to tak w 1/3 od dołu masz „Your Cloud Drive”.

                To główne menu, gdzie masz od góry „Your Account, „Your Orders”… a w połowie „Manage Your Content and Devices”.

                0
              • winter pisze:

                No popatrz, faktycznie! Widać, jak bardzo mi to było potrzebne:)

                0
  8. xyubegae pisze:

    Może mi się poszczęści i ktoś odpowie.

    Czytanie na Kindlu jest dla mnie najbardziej komfortowe na świecie, dlatego niekiedy robię sobie materiały do nauki w pliku .docx i wysyłam je na czytnik mailem o tytule „convert”. Tworzę sobie te pliki w Google Docs i używam wszelkich tych stylów, czy jak to się zwie, jak „tytuł”, „nagłówek” itd. Potem automatycznie tworzy mi się spis treści taki od razu z odnośnikami do konkretnych miejsc w tekście.

    No i gdy to jest na Kindlu już, to jest sobie ten spis treści na początku lub na końcu dokumentu i żeby doń się dostać, muszę zrobić Go to > Beginning albo End i potem wejść we właściwy link. A dałoby się, by czytnik rozpoznał ten spis treści i by on był od razu pod Go to?

    2
  9. Kolorowy pisze:

    Hej. Pytanie z całkiem innej beczki.
    Myślicie, że jest jeszcze szansa na nowego Kindle w tym roku? Zastanawiam się, czy warto zamawiać Voyage czy czekać na coś lepszego :) Oasis do mnie nie przemawia totalnie.

    1
    • Bociek pisze:

      Wróżki na tym forum nie znajdziesz, ale zważywszy na fakt, że do końca roku zostało jeszcze 8 miesięcy, a Amazon zwykł uaktywniać się jesienią…

      0
    • Athame pisze:

      Coś lepszego będzie odczuwalnie droższe. Tu już nie ma możliwości zejść z ceny. O ile nie będzie rewolucji (kolorowy ekran), to też nie będzie niczego lepszego niż Voyage.

      Wróbelki ćwierkają, że może być coś na jesieni, ale kruki studzą zapał – Amazon ma spore opóźnienia i jeśli już coś ta raczej na wiosnę.

      0
    • Robert Drózd pisze:

      Następcy Voyage bym się nie spodziewał, skoro właśnie zaprezentowali Oasis. Może jesienią będzie coś nowego w niższych segmentach – czyli K7 i Paperwhite, ale też nie sądzę. Istotne jest to, czy zrobią coś z Liquavistą, ale kiedy, to trudno powiedzieć.

      0
      • bq pisze:

        Cos zrobia z Liquavista kiedys (trudno powiedziec) napewno. Kiedy zwalniali ludzi z Lab 126? ( przed wprowadzeniem paszczarskich tabletow) byly myki w prasie nad czym pracowali i „wielka bateria” byla wspomniana. Ale o Liquavista nie mowiono w sumie – wiec spekulacje w sumie.
        W kazdym razie po Oasis Voyage wyglada na czytnik sredniej polki i wiele osob moze go kupic wierzac, ze cena jest rozsadna za czytnik odrozniajacy sie od tego dla plebsu (paperwhite) wczesniej wycieczka w Voyage to byl eksklusywny wybor jednak. Nie zgadzam sie z tym, ale tak rozumuja snoby czy szpanerzy (wyszlo to slowo z uzycia, kiedy?). ;-)

        0
    • Misiek pisze:

      Zrób tak: Kup teraz Voyage, a jak wyjdzie na jesieni coś co byś chciał mieć to to kupisz np. za rok minimum, a Voyaga sprzedaż za przyzwoite pieniądze na pokrycie kosztów nowego. Ale pewnie prędko nic powalającego nie wyjdzie, a jak wyjdzie to może być sporo droższe, wiec nie ma się co martwić, że się pospieszysz.

      0
  10. Dan pisze:

    To ja też zadam pytanie z innej strony.

    1. Bateria
    Czy wam też krótko trzyma na PW3 po nowej aktualizacji (tej zmieniającej wszystko). Od tego czasu były już 2 mniejsze, lecz widzę, że z baterią ciągle jst słabo. Jak uciągnie tydzień, to mak (tak wiem, czytam około 3-4h na dzień, jednak zazwyczaj wystarczyło mi ładować gdzieś tak raz na 2-3 tygodnie). I nie żadne indeksowanie i nic takiego, bo na czytnik nie dodawałem nowych plików (a jeśli już to pojedyncze).

    2. Subskrypcja magazynów
    Zamówiłem sobie subskrypcje z Kindle Store, lecz dziwi mnie, że nie widzę postęp czytanie procentowo, jak przy ebookach na home screen. Przy np. Nowej Fantastyce, czy innych czasopismach wydanych jako e-gazeta (z tym całym fajnym spisem treści) jest postęp. W magazynach z Kindle Store tego nie ma (a czytam od deski do deski) i nie wiem, w sumie w jaki miejscu jestem, co mnie drażni, bo lubię wiedzieć, ile mi mniej więcej do końca zostało. Czy tak jest z każdym magazynem z Kindle Store (postęp pojedynczego artykułu widzę)? Może da się to jakoś „napirawić”.

    0
    • Athame pisze:

      1. To znany problem. Amazon zaleca przywrócenie ustawień fabrycznych i to pomaga. Znam też subtelniejszą metodę, ale w sumie ta jest najprostsza do zastosowania.

      0
      • Dan pisze:

        Spróbuję, na razie się trzymam bo mam z 10 rozpoczętych książek i nie chciałbym szukać gdzie skończyłem :D

        0
        • Sławek pisze:

          Mogę się mylić – niech mnie ktoś poprawi – jeśli masz włączone wifi, to postęp czytania jest synchronizowany i informacja o nim jest zapisana na koncie Amazon. Możesz też ręcznie wymusić synchronizację ( https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201733720 )
          Jeśli więc przywrócisz ustawienia fabryczne (jak pisał wcześniej Athame), to po pobraniu rozpoczętych książek na czytnik, wystarczy wykonać synchronizację i będziesz mógł kontynuować lekturę.

          1
        • Athame pisze:

          Jak skopiujesz katalogi sdr leżące obok plików MOBI i mające taką samą nazwę to zachowasz zapis postępu czytania, więc tu nie ma problemu.

          0
  11. Katemeika pisze:

    OT
    Widzę na ilustrujących wpis zrzutach „What if?”. Też wczoraj kupiłem i po obejrzeniu zaraz przerobiłem ePub-a w calibre, dodając justowanie tekstu i podział wyrazów. I wszystko byłoby ok, gdyby nie spis treści. Każdy tytuł rozdziału jest na swojej osobnej „kartce”. Można coś z tym zrobić?
    Używam PW III i jako model wyjściowy ustawiłem PW III.

    0
    • Athame pisze:

      Można. Najlepiej wybrać „Edytuj książkę” i ręcznie to poprawić.

      0
      • Katemeika pisze:

        Dzięki.
        Mam nadzieję że to tak proste jak napisałeś.
        Wieczorem będę walczył ;)

        0
        • Katemeika pisze:

          Ha. Jednak nie jest takie proste. Przynajmniej dla mnie.

          0
          • Athame pisze:

            Proste jest lub nie, w zależności czy znamy podstawy HTML-a/CSS-a. Bez tego ze wszystkim ciężko. Nie wiem jak jest zbudowana ta książka, więc nie doradzę precyzyjnie, ale mam pewne podejrzenia. Wypakuj plik EPUB (to zwykły zip) i udostępnij plik ze spisem treści. Najczęściej ma nazwę toc.xhtml lub podobną, ale dla pewności możesz otworzyć taki plik w przeglądarce WWW i podejrzeć zawartość.

            0
  12. Doman pisze:

    Nigdy nie logowałem się do Cloud Drive (a przynajmniej nie pamiętam), więc nie widziałem documentu docx, ale dostałem coś podobnego na maila.

    0
  13. Radek pisze:

    Witam mam problem z książkami przesłanymi za pomocą „Send to kindle” z PC tzn. kilkakrotnie wysłałem tą samą książkę (na próbę) i nie mogę jej usunąć z zakładki ALL. Jedyne co mogę zrobić z poziomu czytnika to „Add to Home” lub „Add to Colection”. Jak kliknę „Add to Home” pojawia się ptaszek przy tej pozycji i dodatkowe opcje jak przytrzymam palcem (Add to Collection, Go To…, Search This Document, View Bookmarks, Remove from Device) ,książka pojawia się też w zakładce DOWNLOADED z tymi samymi opcjami. Jak kliknę „Remove from Device” wracam do punktu wyjścia. Jestem nowym użytkownikiem czytnika PW III z oprogramowaniem 5.7.4 i jeszcze słabo sobie radzę z jego obsługą. Pozostałe pliki kopiowałem po kablu za pomocą programu Calibre i w tym przypadku mam możliwość usunięcia książki. Proszę pomóżcie lub odeślijcie do jakiegoś artykułu.

    0
    • Robert Drózd pisze:

      Zakładka „All” to dawna zakładka „Cloud” pokazująca po prostu zawartość chmury. To jedna z najgłupszych zmian po aktualizacji 5.7.2 dla Kindle i chyba poświęcę temu artykuł.

      Te pliki z All są nie na czytniku tylko w chmurze – i możesz je usunąć tylko przez stronę Amazona – linki w artykule wyżej.

      To podwójnie głupie, bo np. na tabletach Fire można usuwać pliki także z chmury, na czytnikach o tym zapomnieli.

      1
      • Radek pisze:

        Dziękuję usunąłem pliki z chmury – wgrały się jako Docs , a nie jako Books więc w pierwszej chwili ich nie wadziłem, ale pozbyłem się „problemu”.

        0
  14. Iwona pisze:

    Mam pytanie: Na moim koncie Amazon Cloud Drive przy każdym zalogowaniu pojawia się komunikat „Your trial has ended. Please start your Unlimited Storage Plan in order to resume uploads”. Co mam zrobić, żeby to się więcej nie pojawiało. Unlimited Storage Plan, z tego co zrozumiałam, wymaga wniesienia opłaty. Proszę o wytłumaczenie tego tematu. Szukałam czegoś na ten temat we wcześniejszych komentarzach, ale niestety nie doszukałam się…

    0
  15. Iwona pisze:

    Dziękuję za wyjaśnienie. Właśnie usunęłam z chmury wszystkie pliki.

    0
  16. Natalia pisze:

    Nie jestem do końca pewna czy mój problem ma związek z wprowadzeniem powyższych zmian, ale spróbuję…

    Najwygodniejszą formą przesyłania plików na mojego Paperwhite 3 jest „Send to kindle”. O ile jeszcze wczorajszej nocy nie miałam z tym żadnego problemu tak kilka godzin później już tak. Przesyłane pliki nie docierają już ani na czytnik ani konto Kindle czy Could drive, choć teoretycznie wszystko poszło jak zwykle. Z „Send email to kindle” mam podobną sytuację. Nie dostarcza mi nawet plików, z którymi dotąd radziła sobie doskonale.

    Próbowałam wszystkich znanych mi sposobów na rozwiązanie problemu. Restart czytnika, sieci Wi-Fi czy ponowna instalacja „Sand to kindle” spełzły na niczym. Czy jest coś, co jeszcze mogę zrobić?

    0
  17. Błażej pisze:

    Czy ktoś mógłby pomoc w rozwązaniu problemu? Otóż przy wysyłce za pomocą Send To Kindle książki są widoczne na czytniku (moge je pobrać) natomiast po bezpośrednim załadowaniu do folderu Sent -To-Kindle w chmórze Amazonu czytnik ich nie widzi. Czy problem polega na złym formacie? Proszę o pomoc.

    0
  18. Magd pisze:

    I znów coś popsuli przy okazji grzebania przy chmurach – nie ściągają mi się żadne książki automatycznie od kilku dni na Voyage – ani kupione w Amazonie, ani prenumeraty via Amazon, ani książki wysłane mailem. Czytnik twierdzi, że nie ma żadnych nowych rzeczy do ściągnięcia, a lista „pending deliveries” tylko się wydłuża. Da się ściągnąć tylko ręcznie z zakładki „Cloud” – wi-fi samo w sobie działa.

    0
    • Natalia pisze:

      Do dzisiaj miałam ten sam problem, który zgłosiłam do Amazonu. Prawie dwugodzinna rozmowa nie przyniosła, co prawda rezultatu, ale obiecali zająć się sprawą. Chyba pomogło, bo wszystko wróciło już do normy.

      0
      • Magd pisze:

        Mnie się zaczęły e-booki ściągać w trakcie rozmowy z konsultantem na czacie >_< a nie ściągały się od prawie tygodnia. Teraz z opóźnieniem, ale już działa. Za to mój połówek (ten sam czytnik, zarejestrowany na to samo konto w Amazonie) ani przez chwilę nie doświadczył problemu.

        0
  19. lenka pisze:

    U mnie od dwóch dni nie pojawiają się pliki w chmurze, na czytnik schodzą, na koncie są, zmiany chyba wdrożone.

    0
  20. Anna pisze:

    Dzień dobry!
    Ja mam pytanie: na moim Kindle’u w zakładce „All” widzę wszystkie książki, które kupiłam i wysłałam na Kindle’a jako podwójne egzemplarze. Przepraszam, ale nie potrafię tego ogarnąć i nie umiem usunąć – nawet nie wiem skąd – ten zduplikowany egzemplarz. Przepraszam, jeśli to pytanie pojawiło się wcześniej, jeśli tak było – będę wdzięczna za odnośnik do odpowiedzi. Czy ktoś potrafi i zechce mi pomóc?
    Pozdrawiam,
    Anna

    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przed dodaniem komentarza zapoznaj się proszę z zasadami komentowania. Jeśli chcesz mieć swój obrazek przy podpisie, zarejestruj swój adres mailowy na stronie gravatar.com.

Zapisz się także do newslettera Świata Czytników


Komentarze do tego artykułu można śledzić także w formacie RSS.